شناسه خبر : 43431
سه شنبه 18 اسفند 1394 , 16:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور ایثارگران در مراسم درختکاری

طرح کاشت نهال به یاد شهدا با حضور جانبازان و ایثارگران در باغ موزه دفاع مقدس انجام شد.

فاش نیوز - طرح کاشت نهال به یاد شهدا با غرس 114 نهال به نام شهدای هسته ای، حادثه منا و جانبازان با حضور جانبازان و ایثارگران روز گذشته در محل باغ موزه دفاع مقدس انجام شد.

در این مراسم که با حضور سردار خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل موزه دفاع مقدس، دکتر انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر عزیزی و دکتر لاله افتخاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پدر شهید احمدی روشن و همسر شهید مسعود علی محمدی و جمعی از جانبازان خانواده های معزز شهدا برگزار شد به نام 114 شهید از جمله شهیدان هسته ای مسعود علی محمدی و احمدی روشن، شهید عمار میرانصاری از شهدای فاجعه منا و تعدادی از شهدای کشورمان نهال غرس شد. در این مراسم ، دکتر انصاری ضمن تقدیر از همکاری خوب موزه دفاع مقدس و مجموعه شهرداری تهران در برگزاری برنامه های ترویجی فرهنگ ایثار و مقاومت اظهار داشت: کاشت نهال به نام شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت 22 اسفند است که با مشارکت شهرداری تهران، تشکل های پدران آسمانی و فرزندان شاهد و ایثارگر و بنیاد شهید کشور انجام گرفته است.

در این مراسم علاوه بر کاشت نهال به نام شهدا، تعدادی نهال به نام جانبازان و آزادگان غرس شد.

گفتنی است 22 اسفند در تقویم رسمی کشور به نام "روز شهدا" نام گذاری شده است .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi