شناسه خبر : 43474
چهارشنبه 19 اسفند 1394 , 14:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلب نظر مراجع، جلب نظر ایثارگران

محسن ناطق -  از ابتدای تشکیل دولت تدبیر و امید و ادعای رییس جمهور مبنی بر خالی بودن خزانه و عقده گشایی اختلاس بزرگ بیمه درمان ایثارگران در بنیاد دولت قبل باعث شدند تا کلیه بیمه های درمانی ایثارگران بیش از دو سال بطور کلی قطع شد.

تجربه و خاطره بسیار تلخ و ناگوار از درد و رنج 34 ساله چندین مجروحیت لاعلاج طی بیش از دو سال گذشته که بیمه درمان قطع بود در قلب شکسته بسیار برجسته است؛ زیرا علاوه بر تحمل درد و رنج چند مجروحیت و عوارض جانبی و مزمن آنها، کلیه هزینه های عمل و بیمارستان و داروهای گران قیمت به وسیله وام ضروری پرداخت شدند که تا این تاریخ هیچگونه اقدامی جهت استرداد اصل وجوه هزینه شده درمان جراحت ها و عوارض جانبازی بعمل نیامده است.

فی الحال که معادل مبلغ دو برابر حق بیمه آزاد ماهیانه را طی سیزدهمین قسط وام ضروری یاد شده فوق پرداخت کردیم ، دانستم چنانچه مسئولان بنیاد همان موقع بجای وعده های عبس و بیهوده و تدبیر و امید واهی، واقعیت را گفته بودند آن وقت نسبت به خرید بیمه ی درمان آزاد اقدام کرده بودیم و منتظر ادای وعده های دروغ بنیاد نبودیم. الان ضمن پرداخت نصف مبلغ اقساط ماهیانه ی وام ضروری بابت خرید حق بیمه ی آزاد، تمام هزینه های پرداخت شده ی بیمارستان و عمل و داروها نیز عودت داده شده در جیبمان بود و تا خرخره زیر بار قرض و بدهکاری نبودیم.

مناسبت روز شهید و روز جانباز و روز آزاده و غیره تفاوتی برای ایثارگران محروم و مظلوم ندارد. لطفا" از مراجع تقلید سوال کنید حقوق پایمال شده و ظلم تحمیلی بعلاوه حق الناس ایثارگران در میزان و عدالت الهی چه مجازاتی دارد؟ آیا مسئولانی که مرتکب چنین گناهان کبیره و پایمال کردن حق الناس شدند صلاحیت مسئولیت و ریاست در افضل نهادهای جمهوری اسلامی را دارند؟

مسئولان بنیاد به مناسبت روز شهید به محضر مراجع تقلید می روند تا با ارائه گزارشات خدمات بنیاد به ایثارگران و خانواده معزز شهدا ، نظر آنان را به خودشان جلب کنند. در این صورت پیشنهاد می کنیم مسئولان بنیاد ضمن اعتراف صریح، همچون نماینده محترم ولی فقیه قبل از اینکه بدنبال جو سازی به مناسبت روز شهید و جلب نظر مراجع تقلید باشند بایستی بدانند مراجع تقلید نیز مثل سایر مردم جزو بندگان خدا ، مکلف به رعایت اصول دین و فروع آن، همچنین تأکید خدمت رسانی به ایثارگران محترم توسط بنیاد هستند.

لذا آنچه بسیار حائز اهمیت و پیگیری لازم می باشد همانا کسب رضایت الهی فقط از راه خدمت رسانی و انجام تکالیف و امور محوله ی مربوط به ایثارگران محترم است و چنانچه به وسیله ی توجیه کاستی ها و پوشش گناهان و حق الناس و ظلم و ارائه ی آمار غیر واقعی به مراجع تقلید سعی کنند فقط نظر آنان را جلب کنند بجز خسران بیشتر و خشم و غضب الهی و نارضایتی و شکایت ایثارگران چیزی افزوده نخواهد شد.

اینستاگرام
ایکاش ازمراجع تفلید سوال می شد کسی که سی سال شیمیایی کارافتاده شده همرش نیز بیماری صعب العلاج داره چون کارمند دولت شده بنیادشهید باید حقش لگد مال کند وچه حکمی دارد واین جنایت وخیانت نیست به جانباز
باسلام وخسته نباشیدبقول معروف هرکسی یکطرفه پیش قاضی برودراضی برمیگرددباسلام خدمت مراجع محترم واقعااگرشماطلب خدنت به خانواده شهداوایثارگران هستیدیک پشنهاددارم برای شمااثرشمادرشهرخون وقیام هستیدبطورمخفی یک گروه یایک هیت بطورناشناس به روستاهای اطراف قم اعزام کنیدتاازاوضاع واحوال خانواده شهداوایثارگران مطلع بشونندوگزارشی خدمت شماهاارایه کنندتامتوجه بشویدکه چه خبرهست متاسفانه شمادرمنازل یادفاترخودنشسته ایداین اقایان نزدشمامراجعه می کنندوهرچه دوست دارندگزارش می کنندشماهم تعریف وتمجیدمی کنیدواقعااگرطالب حق وحقوق مردم درجامعه هستیدافرادی ناشناس بفرستیدتامتوجه خواهیدشدانوقت خودتان بجای تعریف وتمجیدازاین مسولین حتمااعصبانی خواهیدشدازاده وجانبازه بسیجی ازروستاهای شهرقم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi