شناسه خبر : 43481
چهارشنبه 19 اسفند 1394 , 16:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای ورزش راهکار بدهید

نشست تخصصی بررسی نقش دستگاه های دولتی و غیر دولتی در توسعه ورزش جانبازان و معلولین

نهمین همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی به همت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می شود.

سید احمد سید باقری، مدیریت پژوهش و تحقیقات فدراسیون در خصوص این همایش گفت: یکی از برنامه های تخصصی این همایش، برگزاری نشست بررسی نقش دستگاههای دولتی و غیر دولتی در توسعه ورزش جانبازان و معلولین است که به همین منظور پنلی تخصصی در این خصوص و به پیشنهاد فدراسیون برگزار خواهد شد.

وی افزود: مدیریت این پنل تخصصی بر عهده بنده است و دکتر بتول مشرف جوادی، دکتر بهروز برجسته، عباس باغستانی و امید جهانسوز نیز به عنوان اعضای پنل معرفی شده اند.

مدیریت پژوهش و تحقیقات فدراسیون در ادامه گفت: تاکنون فدراسیون های فوتبال، پیوند اعضا و بیماری خاص و نیز فدراسیون تکواندو همراه با فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده اند.

سید باقری در پایان اعلام کرد: از کلیه اساتید و پژوهشگران، دانشجویان، متخصصین علوم ورزشی و سایر علاقه مندان جهت حضور در این همایش دعوت بعمل می آید و امیدواریم باحضور پربار متخصصین از نظرات و راه کارهای آنها در جهت توسعه هر چه بیشتر ورزش جانبازان و معلولین بهره مند شویم.

این نشست تخصصی روز پنج شنبه، 20 اسفند ساعت 10:20 الی 12:10 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی ، سالن علامه، برپا خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi