شناسه خبر : 43641
سه شنبه 25 اسفند 1394 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره ریاست مجلس خبرگان


عضو ارشد جامعه روحانیت گفت: خبرگان به ریاست‌ هاشمی رای نمی‌دهند.
حسین ابراهیمی در مورد احتمال ریاست هاشمی بر مجلس خبرگان رهبری گفت: هاشمی با توجه به ترکیب مجلس خبرگان پنجم نمی‌تواند امید داشته باشد که به کرسی ریاست مجلس خبرگان تکیه بزند. با توجه به زاویه‌ای که ایشان با جامعه روحانیت گرفته بعید است نمایندگان خبرگان رای به ریاست ایشان بدهند.
وی در گفت‌وگو با عصر ایران  با اشاره به اختلاف فکری هاشمی رفسنجانی  با جامعتین (جامعه روحانیت و جامعه مدرسین) گفت: «مواضع امروز هاشمی با مواضع گذشته او متفاوت است. هاشمی راهش را از جامعتین جدا کرد و زاویه گرفت و به سمت طرف مقابل رفت.»
وی با بیان اینکه جامعه روحانیت در مورد هاشمی مصلحت‌اندیشی کرد گفت: با تمام این زاویه گرفتن، جامعه روحانیت مبارز از آقای هاشمی در انتخابات خبرگان حمایت کرد. ما نتوانستیم چشم‌ خود را بر روی زحمات ایشان برای انقلاب ببندیم. نمی‌شود هاشمی را از انقلاب جدا دانست.

اینستاگرام
این آقا کی هست که از طرف همه حرف می زند. هاشمی در هر جا باشد باعث افتخار است.جامعه مدرسین هاشمی را در لیست قرار نداد،چی شد؟ هاشمی نه نیازی به لیست دارد ونه...آن هایی که می خواهند کشور را از نعمت تدبیر هاشمی محروم کنن،دانسته یا نادانسته خاین به ملتند.هاشمی محبوبترین فرد در کشور است.آینده مشخص خواهد کرد که راس فتنه در مملکت کی ها بودند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi