شناسه خبر : 43661
چهارشنبه 26 اسفند 1394 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید بهرامی در شجاعت مثال زدنی بود

شهید بهرامی

فرمانده سپاه شهرستان خرمدره می‌گوید: شهید بهرامی در شجاعت مثال‌زدنی بود و در سال ۷۱ به تنهایی ۳ عضو گروه خبات را به هلاکت رساند.

علی صادقی با اشاره به شهادت مدافع حرم رحمان بهرامی اظهار داشت: این شهید خرمدره‌ای از فرماندهان دوران جنگ بود که 30 سال در بانه استان کردستان خدمت کرده بود.

وی افزود: این شهید همیشه رزمنده‌ای دلاور، مهربان و یاور مردم شهید پرور کرد بود که چند سالی از دوران بازنشستگی خود را سپری می‌کرد.

فرمانده سپاه شهرستان خرمدره گفت: این شهید بعد از بازنشستگی نیز احساس وظیفه کرده و برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه رفتند.

وی در مورد خصوصیات این شهید نیز عنوان کرد: این شهید از جمله شهدایی بود که همیشه خوش‌رو بوده و لبخند بر لبانش جاری می‌شد و در مورد دلاوریهای شهید  بهرامی می‌توان به سال 71 اشاره کرد که 3 نفر از نیروهای گروهک ضدانقلابی خبات را به هلاکت رساند.

صادقی با تمجید از توانمندی نظامی شهید بهرامی تصریح کرد: شجاعت این شهید مثال‌زدنی بود و ترسی در وجودش مشاهده نمی‌شد.

وی در مورد مراسم تشییع و تدفین شهید بهرامی نیز گفت: مراسم اصلی تشییع فردا در مرکز استان با حضور امام جمعه زنجان برگزار می‌شود و بعد از آن پیکر شهید بلافاصله به شهرستان خرمدره منتقل شده و ساعت 10.30 صبح نیز از میدان فردوسی تا مزار شهدای خرمدره مراسم تشییع در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده شهرستان خرمدره بیان کرد: مراسم شام غریبان شهید بهرامی نیز در مسجد امیرالمونین(ع) خرمدره با سخنرانی امام جمعه سلطانیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید بهرامی 4 هفته قبل از شهادتش، حرف از شهادت می‌زد، تصریح کرد: موقعی که خبر شهادت این شهید را به خانواده‌اش دادیم روحیه بسیار عالی خانواده این شهید جلب توجه می‌کرد که گویا این شهید خانواده‌اش را نیز برای خبر شهادتش آماده کرده بود.

صادقی گفت: شهید بهرامی دارای 4 دختر و یک پسر است.

 

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi