شناسه خبر : 43703
پنجشنبه 27 اسفند 1394 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ به جامعه ایثارگری با احترام

پاسخ به جامعه ایثارگری با احترام و رعایت قانون همراه باشد
 

پاسخ به جامعه ایثارگری با احترام و رعایت قانون همراه باشد

شهیدخبر(شهیدنیوز): مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: پاسخ به جامعه ایثارگری باید کاملا شفاف و قانونی و همراه با ملاطفت باشد ولی با وجود مبانی قانونی نباید از مشاوره و کمک به آنها با استفاده از دیگر ظرفیت‌ها دریغ کنیم.

  

عابدین عابدی مقدم در جمع پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی که در حسینیه شهدا این نهاد گردهم آمده بودند تصریح کرد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک نهاد مقدس وسیله ارائه خدمات به خاندان شهدا و ایثارگران هستند و این خدمت توفیق بزرگی برای آنها است و باید برای این نعمت بزرگ سجده شکر به جای آوریم چراکه این منسب خدمتگزاری بسیار ارزشمند و والا است.
وی با بیان اینکه باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ابتدا از درون خود آغاز کنیم و بعد از آن این فرهنگ را به دیگر ابعاد جامعه گسترش دهیم، افزود: باید در برخی مواقع به خود تلنگر بزنیم و خودمان از فرهنگ ایثار و شهادت نیز بهره مند شویم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: باید سعی کنیم حتی در مواقع سختی و دشواری کار حرمت خاندان شهدا را داشته باشیم و آن را حفظ کنیم.
عابدی مقدم بیان کرد: آنچه که مسلم است این است که شهدا کسانی بودند که راه نزدیکی به حق تعالی و بهترین راه عزیمت به آخرت را انتخاب کردند، ما باید بدانیم که آنها نزد خداوند متعال متنعم هستند و اجازه شفاعت و کمک به ما را نیز دارند، بر همین اساس سعی پرسنل این نهاد مقدس باید بر این باشد که در حوزه خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نکنند زیرا خدمت به خاندان معزز شهدا موجبات رضایت و نهایتا شفاعت شهدا را در پی دارد.
وی خاطر نشان کرد: خاندان شهدا باید احساس کنند که کارکنان این نهاد هرچه که در توان دارند انجام می دهند هرچند بعضا به نتیجه نرسد، کوچکترین کاری که از یک کارمند در قبال این خاندان معزز ساخته است، همدردی و همراه شدن با آنان است، چراکه ممکن است همین امر باعث کاسته شدن از مشکلات آنها شود.
عابدی مقدم گفت: خوشبختانه در حوزه تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر آمارها روند روبه رشد را نشان می دهد، ولی باید تلاش خود را در این موضوع بیشتر کنیم چراکه تا نقطه مطلوب راه زیادی در پیش داریم.
وی بیان کرد: پاسخ به جامعه ایثارگری باید کاملا شفاف و قانونی باشد ولی با وجود مبانی قانونی نباید از مشاوره و کمک به آنها با استفاده از دیگر ظرفیت‌ها نیز دریغ کنیم./ب

   

 

اینستاگرام
چقدر خوبه که مسئولین محترم ازجمله مدیرکل محترم بنیاد شهید خراسان رضوی که خودشان نیز افتخار آزادگی و 70 درصد جانبازی را دارند در سخنرانی هاشون در نصایح کارکنانشان اعتدال را رعایت نمایند مسئولین بنیاد شهید باید دقت وتوجه داشته باشند که فرزندان جانبازان 70 درصد به بالا هم در زمره ی فرزندان معززشهداء میباشند هزاران فرزند شهید معزز را طی این چند سال اخیر در بنیاد شهید استخدام کردند اما دریغ از بکار گرفتن یک فرزند جانباز 70 درصد به بالا در این نهاد / گرچه بنده با این کار ( یعنی بکار گرفتن فرزندان معزز شهداء و هم فرزندان جانبازان) در بنیاد شهید مخالفم چون بعضاً این عزیزان بنیاد را خانه ی خودشان میدانند و کارآیی مثبتی ندارند با ما جانبازان بیگانه اند و بصورت قهرآمیز برخوردمیکنند اعتراض به نحوه ی برخوردشان می کنیم می فرمایند مگر بنیاد مال شماست ماهم در بنیاد سهم داریم اصلا درک درستی از ما و وضعیت جسمانی و مشکلات مان ندارند به همین سبب است که بنده و اکثر ایثارگران با استخدام این عزیزان در بنیاد شهید مخالفیم وهر شخص یا اشخاصی که در این مورد خاص تصمیم گیرنده بوده و هست بداند که این کارشان خدمت به ایثارگران نبوده ونیست بلکه یک خیانت بزرگ است بنیاد شهید تحت هیج شرایطی نباید کارکنانش از مجموعه ی خودش باشد چون همیشه اصطکاک و به رخ کشیدن ایثارگری و نسبت داشتن با ایثارگریشان هست و زمانی که یک جانباز اعصاب و روان و ... از رفتار نامناسب کارمند فرزند شهید شاکی میشوند مسئول بنیاد هیج اقدامی نمی کند می فرمایند با هرکدومتان بخواهم برخورد کنم سیلی زدن به طرف دیگر صورتم هست . لذا از شما مسئولین بنیاد استدعا دارم که ( استخدام فرزندان شهدای معزز یا فرزندان جانباز و سایر ایثارگران را در بنیاد شهید متوقف نمایید و از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و نیروهای خبره و انقلابی استخدام نمایید تا احترام جامعه ی هدف را بصورت یکسان داشته باشند.
سلام.دوستان.آقای شهیدی اجرای قانون جامع رارسانده به ۸۱٪دویا سه روزدیگرتمامش می کندولی ماایثارگران حتئ یک درصدش هم احساس نکردیم .کاش یکی از حجت الاسلام شهیدی بپرسد اون چطور حساب می کند...
اینجانب مدت 6 ماه بصورت داوطلبانه در جبهه های جنگ حق علیه باطل شرکت کردم و باتوجه به اینکه کارمند دولت هستم بعلت متناوب بودن مدت 6 ماه یک گروه به اینجانب اعطاء نگردید ولی آنهایی که 6 ماه متوالی داشتند یک گروه به آنها اعطاء گردید که این مسئله حق ما رزمندگان توسط دولت و مجلس پایمال گردید انشاءالله که قوانین ایثار گران و رزمندگان دوباره بازنگری شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi