شناسه خبر : 43735
دوشنبه 02 فروردين 1395 , 14:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شادی بهار تو از جای دیگر است

قنبر ایرانپور- هموطنان عزیزم ! بوی بهار می آید و من خوشحالم که تو شادی و دست افشان و پای کوبان منتظر آمدن مادر بهار هستی .
عیدت مبارک با دلی خوش و سفره ای پر برکت . خوشحالی حق توست و من حاضرم جان ناقابل خود را فدا کنم که تو همچنان در گستره آفاق صدها بار دیگر مادر بهار را با امنیت و دل خوش مهمان خانه ات نمایی . اما می خواهم بدانی این شور و نشاط مستغنی الوصف را مادر بهار برای تو به ارمغان نیاورده است !
قدردان باش و قدرشناس . هوشیار باش و آگاه که شور و شعف تو حاصل رشادت و ایثار و از جان گذشتن بزرگ مردانی 13-14 ساله ای از خطه شهید پرور سرزمین توست که در عین گمنامی با تن کوچک و ضعیف خود در مقابل گلوله های آتشین دشمن متجاوز ایستادند و سینه سپر کردند و سر و جان فدا نمودند در راه آزادی و امنیت تو !
به پای هر وجب خاکی از این ملک
چه بسیارست آن سرها که رفته
ز مستی بر سر هر قطعه زین خاک
خدا داند چه افسرها که رفته
بدان چه بسیار از فرزندان رشید ایران زمین همچنان جاویدالاثر و گمنام در آغوش خاک خفته اند و چه بسیار از آنها مظلومانه رنج می کشند در گوشه ی خانه ها و روی تخت آسایشگاهها از زخم بستر و چه بسیار از آنها در زیر ماسک اکسیژن محرومند از تنفس عطر خوشبوی گلهای بهاری و ای بسوزد دلها از درد جانبازان اعصاب و روان !
امان از لحظه پر کشیدن مظلومانه پرستوهای مهاجر !!!
تا به یاد دارم خاک ایران کانون تاخت و تاز اجانب بود و زیر یوغ حکومت شاهان دنیاپرست . آن سالها بوی بهاران هوای متعفنی داشت به بوی ذلت و اسارت !
هر بار قطعه ای زر خیز از خاک وطن به تاراج می رفت در پی توافقات ننگین . مردمان آزاداندیش در کنده زنجیر خفاشان شب پرست جان خود را فدای ندای آزادی خواهی و آزاد بودن تو می کردند . اما دیر زمانی نیست که نام ایران همچون خورشید تابان می درخشد در آسمان تاریک و ظلمات حکومتهای استکباری و تو مفتخری به نام ایرانی که حق توحش پرداخت نمی کند !
ای هموطن ! به هوشباش که تو مدیونی . مدیون به جوانان . به نوجوانان . به پدران و مادران و همسران و فرزندان این مرز و بوم . به کسانی که به خاطر آسایش تو حاضرند جان عزیز خود را فدای خوشحال بودن تو بکنند . مدیونی به کسانی که حاضرند درد فراق از عزیز خود را تحمل کنند تا تو و ناموست با خیال راحت سر بر بالین بگذاری !
این روزها بیشتر به حماسه ایثار کسانی که در سلک مدافعان حرم در آن سوی مرزها زیر خنجر دشمنانی سفاکتر از یزیدیان و شمرها برای امنیت تو همچنان سر می بازند فکر کن !
اینک که آزاد و با دلی خوش خود را برای قدوم بهار دل انگیز زینت کرده ای ، انتظار دارم هنگام تحویل سال دست به دعا برداری و برای مصون ماندن دلت از نفوذ مجدد اجانب دعا کنی . دعا کنی جبهه فرهنگی مومنان آن چنان در مقابل حیله های برجامی و پسا برجامی دشمنان خارجی و غربزدگان داخلی مقاومت کند که حادثه غبار عاشورای سال 60 هجری دوباره تکرار نشود . دعا کنی که اگر عاشورای دیگری در راه است آنچنان بصیرت داشته باشیم که متعهدانه به وظایف خود در قبال کمپین و پویشهای حمایت از رهبری در دنیای واقعی عمل کنیم که مبادا با عهدشکنی خود در مقابل مقام عظمای ولایت روی اهل کوفه سفید شود . دعا کنی که مبادا بار دیگر نوای محزون شاعر روشن من درونمان را مخاطب قرار دهد با نیش کنایه ای سخت :
ای غنچه خوابیده چو نرگس نگران خیز
کاشانه ما رفت به تاراج غمان خیز !

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسلام و تبریک سال نو به محضر خانواده محترم شهدا,و جانبازان و ایثارگران عزیز .

عالی جنابان ؛ مسؤلان محترم رسانه ایی ؛ حضرات زحمتکش بنیاد .

شما بفرمایید جومونگ و سریالش را بعنوان نماد ملی . قهرمان ملی . جنگجو و مدافع مرزهای کشور . نام آورترین دلیر مرد ایران زمین ویا قسط الی هذا ...
در کجای دلمان بگذاریم . جو مونگ و سریالهای کره ایی و ژاپنی و هندی,و ...
چه نقش مهم و فرهنگ سازی در کشور اسلامی و شهید داده ما دارد .
سریال پاستا ویا همان ماکارونی خودمان توجیهش در تلویزیون چیست ؟ کجای این فیلمها زخمی از زخمهای بسیار جامعه ایثار را و مردم شهید داده را مرهمی است .
آنقدر که جومونگ و ژنرال هموسو ودار  و دسته اش در کشور ما معروف و شناخته شده هستند ؛ هیچیک از نام آوران مدافع هشت سال دفاع مقدس اینچنین معروف نیستند .

بزرگان بنیاد ؛ولی نعمتان ؛ ای کسانیکه طلاییه دار ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری هستید ؛آیا مردم ما ننه غلام  خدا بیامرز را هیچ می شناختند ؟

آیا سرداران و فداییان ناب این کشور را خوب می شناسند ؟ آیا  اطلاعی دارند که جانبازان قطع نخاعی کجا گذاران زندگی میکنند تا به عیادت آنها بروند و از آنها تقدیر تشکر کنند ؟ آیا تاکنون توانسته اید بعنوان میان برنامه در سیمای جمهوری اسلامی روزی یک نفر از این راد مردان را برای سه دقیقه معرفی کنید تا مردم آسایش و امنیت خود را مدیون  این عزیزان باشند ؟یا بر کوس و سرنای فراموشی آنها کوفته و دمیده اید ؟

خداوند بهترین رشید مردان خود را چند صباحی برای جبران مافات شما و کسب خیر دنیا و آخرت شما در نزد شما هم جوار کرد ولیکن قدر نشناختید و این ملایک یک به یک در حال هجرت از دنیای فانی پر زرق برق شما به ملکوت مصفای حق تعالی هستند .... فرصت بدست آوردن بهشت را با خدمت صادقانه به آنها از دست ندهید که خسر الدنیا و الاخره شمایید . والسلام .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi