شناسه خبر : 43746
سه شنبه 03 فروردين 1395 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیازمند به دعای والدین شهدا

 
مسئولان به دعای خیر پدران و مادران شهدا احتیاج دارند
 

مسئولان به دعای خیر پدران و مادران شهدا احتیاج دارند

شهیدخبر(شهیدنیوز): استاندار آذربایجان شرقی دیدارهای نوروزی خود را با حضور در منزل خانواده شهیدان یعقوب، رضا و محمد آذر آبادی حق آغاز کرد و گفت :مسئولان برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم به دعای خیر پدران و مادران شهدا احتیاج دارند.

  

 اسماعیل جبار زاده استاندار آذربایجان شرقی دوشنبه 2فروردین 1395 به اتفاق مهندس صادق پور مهدی معاون عمرانی استاندار ، دکتر فلاح معاون بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل خانواده شهیدان یعقوب ، رضا و محمد آذر آبادی حق دیدار های نوروزی خود را آغاز کرد.
دکتر اسماعیل جبار زاده در دیدار با حاج حسن آذر آبادی حق و مادر محترم سه شهید ضمن ادای احترام به روح بلند شهدای اسلام و انقلاب، و تجلیل از رشادت های شهیدان آذر آبادی حق گفت: پدران و مادران شهدا را والدین خود می داند و تکریم بزرگان از وظایف دینی و اخلاقی می باشد و رسیدگی به خانواده‌های شهدا و تکریم و تعظیم آنان وظیفه همه مردم و مسئولان است.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نوای دلنشین قرائت قرآن شهید یعقوب آذر آبادی حق را همچنان به یاد دارم گفت: مسئولان برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم به دعای خیر پدران و مادران شهدا احتیاج دارند چرا که پدران و مادران شهدا اولین کسانی هستند که مشمول شفاعت شهدای گرانقدر و این انسان‌های بزرگ می‌شوند.
دیدار استاندار آذربایجان شرقی با خانواده شهید غالبی در روستای کندرود
استاندار آذربایجان شرقی در سفر به روستای کندرود با حضور در منزل خانواده شهید اروجعلی غالبی با پدر این شهید والامقام دیدار کرد.
 جبارزاده در این دیدار ضمن ادای احترام به روح بلند شهدای اسلام و انقلاب، گفت: پدران و مادران شهدا اولین کسانی هستند که مشمول شفاعت این انسان‌های بزرگ می‌شوند.
وی با بیان این که رسیدگی به خانواده‌های شهدا وظیفه مسوولان است، گفت: مسوولان برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم به دعای خیر پدران و مادران شهدا احتیاج دارند.
جبارزاده همچنین از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تبریز خواست پیگیر درمان مادر شهید غالبی که از بیماری تنفسی رنج می‌برد باشد.
شهید اروجعلی غالبی کندرود در شهریور ماه 1365 در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نایل آمده است./ب

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi