شناسه خبر : 43789
چهارشنبه 04 فروردين 1395 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رئیس بنیادشهید برای روز تکریم مادران و همسران شهدا

 
پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا
 

پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

 نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی در سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها )، ضمن تکریم مادران و همسران شهدا و گرامیداشت شأن و منزلت آنان از پروردگار متعال سلامت و عزت آنان را مسألت کرد.

  

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:
بسمه تعالی
سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود بر اراده بلند و اندیشه بزرگ آنان که پای از بند خاک گسستند و بال به پرواز در افلاک گشودند.
سیزدهم جمادی الثانی یادآور روزی است که در آن بانویی عظیم الشأن به دیار ابدی شتافت. حضرت ام البنین (سلام الله علیها) آن بانوی بزرگواری که عزیزتر از جان را در راه حمایت از ولایت نثار نمود و با بردباری در شهادت همسر و پسران خود، مفتخر به صبر جمیل شد و در ادای دین به اسلام در زمره ی فداکارترین همسران قرار گرفت. مادران و همسران شهدای معزز نیز با تأسی از بانوان عظیم الشأنی چون ایشان با شکیبایی، ایمان و استقامت خود جلوه‌های ایثار و شهادت را به بهترین وجه جاودانه نمودند. آنان که مقام صبرشان در نزد پروردگار کریم محفوظ  و مأجور و زبان از وصف منزلت و فداکاری شان قاصر است. به یقین شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و جهاد بانوان بزرگ منشی است که اسوه های رشادت و ایمان را تا لحظه شهادت همراهی نمودند و امروز منش و سلوک آنان در پایداری، ایمان و ولایت مداری سرلوحه بانوان ایران اسلامی است.
در سالروز وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) فرصت را مغتنم می شمارم و ضمن تکریم مادران و همسران شهدا و گرامیداشت شأن و منزلت آنان از پروردگار متعال سلامت و عزت آنان را مسألت می نمایم. امید آنکه به فضل الهی دعای خیر این بانوان نیک سیرت، همیشه بدرقه راه سربلندی و مقاومت مردم ایران گردد.
سید محمد علی شهیدی

 

منبع: شهیدخبر(شهیدنیوز)
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi