شناسه خبر : 43817
پنجشنبه 05 فروردين 1395 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خاطره رهبری از دیدار پدرشهید اهل سنت مدافع حرم

خاطره دیدار پدر شهید اهل سنت مدافع حرم با رهبر انقلاب

مدافع حرم اهل تسنن

خاطره دیدار اسماعیل ملازهی پدر شهید عمر ملازهی از شهرستان نیک شهر با رهبر انقلاب شهید عمر ملازهی از هموطنان اهل تسنن بود که در مقابله با تکفیر به شهادت رسید.

 خاطره دیدار اسماعیل ملازهی پدر شهید عمر ملازهی از شهرستان نیک شهر با رهبر انقلاب شهید عمر ملازهی از هموطنان اهل تسنن بود که در مقابله با تکفیر به شهادت رسید. این خاطره را از زبان خود رهبر انقلاب به شرح ذیل نقل می شود:

«ما امروز در کنار خود، از برادران اهل سنّت کسانی را داریم که با ما و همراه ما دارند در دفاع از حرم اهل‌بیت می جنگند و کشته می دهند، شهید می دهند. خانواده‌ هایی از شهدای مدافع حرم پیش من آمدند که در بینشان چند خانواده‌ی سنّی بودند. خب، این برادر اهل سنّت که برای دفاع از حرم حضرت زینب یا حرم امیرالمؤمنین یا حرم سیّدالشّهدا جوان خودش را گسیل می کند به جبهه، بعد هم که پیش ما می‌آید، به جای اظهار تأسّف، به جای اظهار غم و اندوه یا گِله و شکایت، ابراز افتخار می کند که پسر من در این راه شهید شده  است.94/12/20»

منبع: خط حزب الله
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi