شناسه خبر : 43819
پنجشنبه 05 فروردين 1395 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لبخند رهبری کافی ست

لبخند ولی فقیه را هیچگاه فراموش نمی کنم/رضایت ولی فقیه برای دنیا و آخرتم کفایت می کند

همسر شهید الله دادی مدافع حرم گفت: شهیدهمواره می گفت من این لبخند رهبری را هیچ وقت فراموش نمی کنم چرا که ولی فقیه من از من راضی بوده و همین برای دنیا و اخرت من کفایت می کند. ...

 چهارم فروردین ماه سال ۱۳۹5 مصادف با ۱۳ جمادی الثانی هجری قمری شهادت حضرت ام البنین مادر حضرت ابوالفضل علیه السلام است که یه یاد این بانوی نمونه روز گرامیداشت مادران و همسران شهداء نام گذاری گردیده است.

خبرنگار آرمان کرمان مصاحبه ای را در این زمینه با همسر سردار شهید الله دادی از نیروهای مستشاری که در دفاع از حریم حضرت زینب به شهادت نائل آمدند انجام داده است که مشروح آن را در ادامه می خوانیم:

همسر شهید الله دادی با اشاره به نامگذاری این روز که به یاد حضرت ام البنین گرامیداشت و تکریم مادران و همسران شهداء نامگذاری شده بیان کرد: همسران شهدا باید ادامه دهنده ی راه همسران شهیدشان باشندو فرزندان شهدا و خانواده های شهداء همگی باید مدعی پیروی از  ولایت فقیه باشند و از این راه منحرف نشوند.

وی در ادامه افزودد: از مردم هم می خواهیم که از ارزش های انقلاب دفاع کنند و آن را حفظ نمایند مردم شریف ایران باید  همان طور که از بدو انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را یاری کرده اند مقام معظم رهبری را تنها نگذارند و پیرو ولایت باشند و همان طور که انقلاب را به پیروزی رسانده اند در سایه ولایت باز هم پیروز و موفق باشیم و پرچم را به دست صاحب الزمان مولا ولی عصر ارواحنا فداء برسانیم.
این همسر شهید ضمن بیان خصوصیات اخلاقی شهید الله دادی اظهار کرد:شهید الله دادی  مطیع محض امر رهبری بودند و به فرزندان خود توصیه می کردند پایبند انقلاب باشند ،رهرو راه امام و پیرو امام خامنه ای عزیز و  ولی فقیه زمان را تنها نگذاریند چرا که رمز عاقبت به خیری در پیروی از ولایت است.

همسر شهید الله دادی با اشاره به خاطره ای از همسر شهیدش بیان کرد: شهید الله دادی زمانی که فرمانده سپاه یزد بودند مقام معظم رهبری در سفر به استان یزد با بازدید از تیپ الغدیر یزد از تیپ سان دیدند و شهید الله دادی بعد از ارائه گزارش محضر فرماندهی کل قوا بالای رفتند حضرت آقا با نگاه تبسم آمیز به ایشان فرمودندخوب بود و چند ثانیه بعد دوباره فرمودند خیلی خوب بود شهیدهمواره می گفت  من این لبخند رهبری را هیچ وقت فراموش نمی کنم چرا که ولی فقیه من از من راضی بوده و همین برای دنیا و اخرت من کفایت می کند.

همسر شهید الله دادی در پایان ضمن تبریک سال جدید به مردم دیار کریمان صبری جزیل را از خداوند خواستار شد و خاطر نشان کرد :از حضرت ام البنین سلام الله علیها که هم همسر شهید بودندو هم مادر شهید بودند می خواهیم که بنده و همه ی همسران شهدا را یاری نمایدتا ان شاءالله که بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم و فردای قیامت در برابر آقا امام حسین علیه سلام سربه زیر و رو سیاه نباشیم و با استعانت از خداوندعاقبت به خیری را برای همه همسران و ماردان شهداء طلب می نمایم و در پایان امیدوارم این سال هم برای ملت ایران سالی خوب و سرشار از پیروزی و خیر و نیکی وباشد همه مان مجدانه مطیع ولایت فیقه باشیم و از راه امام فاصله نگیریم تا ان شاءالله که انقلابمان به دست امام زمان برسد.

انتهای پیام/

 

منبع: آرمان کرمان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi