شناسه خبر : 43867
شنبه 07 فروردين 1395 , 16:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوروز 95 و پیام ولی فقیه البرز

پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در استان البرز، به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵، ضمن تبریک این ایام به ملت شریف ایران و مردم خوب استان، بر تقویت اقتصاد مقاومتی و وحدت انسجام و وفاق ‌بین همه‌ی اقشار جامعه در سال جدید تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی همدانی، در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵، ضمن تبریک این ایام به ملت شریف ایران و مردم خوب استان، بر تقویت اقتصاد مقاومتی و وحدت انسجام و وفاق ‌بین همه‌ی اقشار جامعه در سال جدید تأکید کردند.

 

متن پیام حجت الاسلام حسینی همدانی به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

آغاز سال ۱۳۹۵ هجری شمسی را به همه‌ی البرز نشینان و مردم ولایت مدار استان البرز به‌ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران جانبازان و همه‌ی کسانی که به‌واسطه‌ی ایثارها و فداکاری آن‌ها امروز کشور اسلامی ما در آرامش و اقتدار به سر می‌برد، عرض تبریک و تهنیت دارم و امیدوارم که امسال برای همه‌ی ملت ایران، به‌ویژه مردم استان سال پر خیروبرکتی باشد.

از خدای تعالی که قلب انسان مؤمن در اختیار اوست و مقلب‌القلوب است می‌خواهیم که ثبات قلب برای ما در این لحظات به وجود بیاورد که «یا مقلب‌القلوب، ثبت قلبی علی دینک» و این قلبی که به حب او متیّم است «و قلبی بحبّک متیّما» را از محبت خود پر کند که فرمود “و تملا قلبی حبّا لک” و در این لحظات تغییر و تحول سال از حضرتش طلب می‌کنیم که حال ما را به احسن حال و بهترین حالات تغییر دهد.

بهار یادآور رستاخیز و زنده شدن دوباره‌ی موجودات عالم است و این زمان به ما تذکر می‌دهد که به یاد آینده و آخرت خود باشیم که عمر به‌سرعت سپری می‌شود و همه‌ی ما بر سر سفره‌ی ابدی خود حاضر خواهیم شد؛ پس بهتر آن است که همه‌ی ما از این تذکر الهی بهره‌مند باشیم و با عمل صالح و عمل خیر و عمل خداپسندانه سال نو را آغاز کنیم و این نیت را داشته باشیم که در طول سال بر همین روش عمل کنیم.

سال گذشته مسائل مهمی را پشت سر گذاشتیم، مسئله‌ی انرژی هسته‌ای، دو انتخاب مهم و سرنوشت‌ساز که با مشارکت ۶۲ درصدی مردم ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان زده شد و مردم بار دیگر مردم‌سالاری دینی را به جهانیان نشان داده و عرضه کردند و این‌که می‌شود با وحدت و وفاق سرنوشت خودشان را رقم بزنند و در کمال آرامش منتخبین خودشان را به مجلس بفرستند؛ این حرکت عظیم و این دستاورد بزرگ را به همه‌ی ملت ایران بخصوص مردم خوب استان تبریک عرض می‌کنم.

همچنین ضمن تبریک به منتخبین هر دو مجلس – مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان- تذکر این نکته را لازم می‌دانم که مسئولیت‌های سنگینی که از طرف مردم متوجه شماست این توقع را ایجاد می‌کند که با عزم و تصمیم جدی و محکم و باصلابت خواسته‌های مردم در هر دو مجلس دنبال شود که مرضی خدای تعالی خواهد بود.

ان شالله سال ۹۵در کشور و در استان سال رونق اقتصادی باشد؛استان البرز به‌واسطه‌ی اینکه یکی از قطب‌های صنعتی و کشاورزی کشور است، این زمینه برای او فراهم است که توسعه‌ی رونق اقتصادی، اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، خروج از رکود، تولید داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان را در آن داشته باشیم که امید است مسئولین به کمک مردم این مهم را فراهم کنند.

امیدواریم امسال سال پیروزی جبهه‌ی حق بر استکبار جهانی، صهیونیست بین‌الملل و ارتجاع منطقه باشد و کشورهایی که اکنون تحت سلطه‌ی دشمنان دین هستند -سوریه، یمن، نیجریه، افغانستان، عراق، فلسطین و لبنان- خدای تعالی زمینه‌ی رهایی این کشورها را فراهم بگرداند.

همان‌طوری که رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم او وحدت و انسجام بین ملت و مسئولین بوده؛ همین رمز و همین وحدت همچنان باید بین اقشار مردم و مسئولین استان توسعه پیدا کند تا انشالله دارای آثار و برکات و خیراتی برای همه باشد؛ بعلاوه این‌که این وحدت و انسجام چشم دشمن را کور خواهد کرد و باعث اقتدار و عزت در مقابل دشمن خواهد شد.

ان شالله این سال با نصب العین قرار دادن نام‌گذاری‌ای که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند سال وحدت انسجام و وفاق ‌بین همه‌ی اقشار جامعه باشد.

بار دیگر این ایام را به همه‌ی شما عرض تبریک داشته و سالی پر خیروبرکت و پرنشاط را برای همه‌ی شما عزیزان آرزومندم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi