شناسه خبر : 43870
شنبه 07 فروردين 1395 , 16:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای طرح نوروزی در آستارا

برگزاری طرح طلایه‌داران نور در آستارا به مناسبت نوروز
 

برگزاری طرح طلایه‌داران نور در آستارا به مناسبت نوروز

شهیدخبر(شهیدنیوز): رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا گفت: از خانواده‌های معظم شهدای آستارا در قالب طرح طلایه داران نور دیدار و تجلیل شد.

  

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا، نقش مادران و همسران شهدا را در سیر تاریخ انقلاب عظیم و رفیع دانست و اظهار کرد: این شیر زنان با اهدای سرمایه‌های خود از حریم کشور و ارزش‌های نظام صیانت و پاسداری کردند.

غنی پور با بیان این‌که شهدا پس از پیامبران از بالاترین مقام معنوی در پیشگاه خداوند برخوردار هستند، افزود: خانواده‌های این جوانان سلحشور آیینه تمام نمای غرور و افتخار ایرانیان هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا، خاطرنشان کرد: شهدا مظهر عقلانیت دینى و مدافع حقانیت و عدالت بودند و زنده نگه‌داشتن یاد شهداى انقلاب و دوران دفاع مقدس باعث تداوم حرکت انقلاب و نظام می‌شود.

غنی پور عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا به همراه مسئولان دستگاه‌های اداری هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین با حضور در جمع خانواده‌های معظم 18 شهید والامقام این شهرستان با ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های نظام تجدید میثاق کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا، خاطرنشان کرد: این آیین معنوی در قالب طرح طلایه داران نور به نیت 160 شهید گلگون کفن این شهرستان تا 12 فروردین ادامه دارد./ب

دفاع پرس

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi