شناسه خبر : 44024
سه شنبه 17 فروردين 1395 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عقب نشینی هاشمی از مواضع موشکی

اگرچه هاشمی رفسنجانی امروز و در دیدار با محسن رضایی به‌صورت رسمی انتساب و ارتباط خود با پیام توییتری را تکذیب کرده است، ولی باید به وی گوشزد کنیم که افراد خائن و ضدانقلاب در حال تولید محتوا در رسانه‌های منسوب به هاشمی رفسنجانی هستند.

"دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها...". این توییت در صفحه کاربری رسمی هاشمی رفسنجانی در شبکه اجتماعی توئیتر و پس از رزمایش نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وی منتشر شد و بسیاری از ناظران سیاسی را علاوه بر برداشت اشتباه از واژه "گفتمان" در حیرت از درک هاشمی رفسنجانی نسبت به امنیت ملی در منطقه آشوب‌زده غرب آسیا و آمادگی در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران که به روایت رییس جمهوری آمریکا "گزینه نظامی" در قبال ایران بر روی میز قرار دارد؛ فرو برد.

هاشمی رفسنجانی رسماً از اظهارنظر موشکی عقب نشینی کرد

از سوی دیگر، مقام معظم رهبری روز یازدهم فروردین در سخنرانی‌شان با اشاره به اظهارنظر فوق، تأکید کردند: «روزگار، روزگار همه‌چیز است، وگرنه به‌راحتی و به‌صراحت حق ملت را خواهند خورد. اگر این حرف (دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها) از روی ناآگاهی گفته‌شده باشد، یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است» و بدین ترتیب حساسیت‌ها نسبت به تعبیر عجیبی که در حساب توئیتر هاشمی به‌کاربرده شده بود، دوچندان و پاسخ‌خواهی از هاشمی یک مطالبه عمومی شد.

اگرچه تا امروز هاشمی رفسنجانی هیچ صحبتی درباره این پیام توییتری نداشته و قبل از اشاره رهبری نیز هیچ تکذیبیه‌ای از سوی وی یا دفترش دیده نشده بود، اما تیم رسانه‌ای و اطرافیان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دست‌وپا زدن برای اقناع افکار عمومی و فرار از این خبط سیاسی و تاریخی، به انواع دروغ‌گویی‌ها و برچسب‌زنی‌ها متوسل شدند تا بگویند این توییتر ربطی به هاشمی رفسنجانی ندارد، حال‌آنکه این صفحه توییتری به‌واسطه وب‌سایت و پایگاه رسمی هاشمی رفسنجانی به رسمیت شناخته‌شده است و هیچ راه فراری وجود ندارد.

اگرچه هاشمی رفسنجانی امروز و در دیدار با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌صورت رسمی انتساب و ارتباط خود با پیام توییتری را تکذیب کرده است، ولی باید به وی گوشزد کنیم که افراد خائن و ضدانقلاب در حال تولید محتوا در رسانه‌های منسوب به او هستند، لذا هاشمی رفسنجانی باید برای اقناع افکار عمومی و دلسوزان نظام، در اطرافیان خود، تیم رسانه‌ای و مشاورانش تجدیدنظر کند تا موضوع دیگری پیش نیاید زیرا در صورت تکرار، مردم خیانت را به شکل دیگری جواب خواهند داد.

به گزارش تابناک، هاشمی در دیدار با دکتر محسن رضایی و مدیران دبیرخانهٔ مجمع به‌صراحت از این توییت تبری جستند و انتساب آن را تکذیب کردند. هاشمی در این دیدار گفت: «زمان آغاز جنگ تحمیلی حتی یک موشک هم نداشتیم؛ اما بعداً به لحاظ علمی به‌جایی رسیدیم که می‌توانستیم موشک قاره‌پیما هم بسازیم» و در ادامه بر لزوم حفظ و توسعه این ابزار مهم تأکید کردند

به نقل ازمشرق.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi