شناسه خبر : 44158
یکشنبه 22 فروردين 1395 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیکار با مدرک ارشد حقوق جزا!

محمدحسن کرمیان- باعرض سلام و خسته نباشید.

 اینجانب فرزند اولین جانباز قطع عضو پای راست ٥٠درصد گیلانغرب از توابع کرمانشاه می باشم که از سال ٩٢با مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا بیکار میباشم.

با مراجعه به بنیاد شهید و ادارات دولتی و لشکری هیچ گونه جوابی نگرفتم و به دلیل وضع مالی نامساعد نمیدانم باید چکار انجام دهم؟ تورا بخدا اگه راهی به نظر شما میرسد مرا یاری فرمایید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، آیا کارت پایان خدمت دارد؟ آیا سابقه جزایی دارد؟ آیا فقط شغل دولتی میخواهد؟ با توجه به وضعیت اسفبار دادگاهها و گرفتاری مردم در اثر توهم شلوغی و وقت کم دادرسان و قضات برای رسیدگی به پرونده ها که به هر پرونده کمتر از 3 دقیقه رسیدگی میشود طبق آمار رییس قوه قضاییه که 15 میلیون پرونده قضایی در دادگاهها است مدرک ارشد جزایی در بخش خصوصی درآمد خوبی دارد. اجاره مدرک هم درآمد خوبی دارد.
برادر جان ایکاش بجای رشته جزا رشته فضا میخواندی میرفتی فضا
سلام اینجانب وحید حسن پور دویران فرزند شهید جانعلی حسن پوربه کدملی ۲۷۵۵۳۴۲۲۰۱ از ارومیه به مدت ده سال میباشد درشهرداری ارومیه ترمینال مسافربری ۷سال نیروی شرکتی ویک سال قراردادموقت ۸۹روزه بودم که به هزاربدبختی وپیگیر تبدیل وضعیتم شدم تونستم به قرارداد یک ساله تبدیل وضیعت شوم وحالا ۲سال میباشد هرروز پیگیر میشوم تا از قرارداد یک ساله تبدیل وضعیت شوم کسی حرف اینجانب را گوش نمیدهد ومنم موندم چکار کنم درضمن در ترمینال در بدترین جا خدمت میکنم وخیلی اذیتم میکندوکاری بهم نمیدهند بیکار بیکار میشینم فرزند۲ تادارم دیپلم هستم باتشکر فراوان
با سلام براي استخدام بهتر است ابتدا خودت محل كار تان را با توجه به رشته انتخاب كنيد براي مثال دادسراي فلان ... در قوه قضاييه و سپس از راههاي مناسب ( رفت و امد مستمر و ايجاد ارتباطات خوب با مسئولين انجا ، نشان دادن توانايي و مهارت كافي و......) سپس اعلام نياز را از انجا به بنياد ارائه و معرفي نمايد دريافت كنيد .
موفق باشيد
سلام. به صرف داشتن مدرک لیسانس یا فوق لیسانس حقوق نمی توان شغل مناسب بدست اورد. بدست اوردن کار مناسب پس از فارغ التحصیلی فقط منوط به قبولی در آزمونهای سردفتری، قضاوت یا وکالت است که به غیر از ازمون سردفتری بقیه ازمونها هر سال برگزار می شود و قبولی در انها مستلزم مطالعه بسیار زیاد است و صرف داشتن مدرک ارشد با توجه به وضعیت ضعیف برخی دانشگاهها نمی تواند تضمیینی برای بدست اوردن شغل مناسب باشد!
سلام. با رامین موافقم برادر بند هم با مدرک حقوق 2 سال بیکار بود حتی تو این 2 سال برای امرارمعاش کارگری می کرد تا اینکه با لطف خدا تو آزمون استخدامی قوه قضاییه قبول شد. شما تلاش کن توکلت به خدا باشه دوست من.
آقا خواستی بری یه جا خوب برو الان سازمان اقتصادی کوثر به اسم تکریم ایثارگران تعدادی فرزندان شهدا و جانباز رو جذب کرده ولی طوری باهاشون داره رفتار میشه که خودشون یه جور بزارن برن!!!!!
نمیدونید چطور دوستان و آشنایان خودشون رو میارن سر کار بدوون کمترین سابقه ایی با پست های مدیریتی...
خدا ازشون نگزره...
چطور رو خون عزیزانمون موج سواری میکنند!!!1
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi