شناسه خبر : 44187
دوشنبه 23 فروردين 1395 , 11:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خطاب به وزیر آموزش و پرورش

30سال در دورترین روستاهای کشور عزیزمان به نونهالان و آینده سازان خدمت کردیم

معلم جانباز - با سلام واحترام خدمت تمامی جانبازان وایثارگران وسایت فاش نیوز که بحق تنها رسانه سنگ صبور منعکس کننده مشکلات این قشر مظلوم است.

بنده حقیر مشکلات فراوانی داشتم که تا کنون بارها در این سایت نوشتم اما چه کنیم که مسئولین وروابط عمومی های وزارت خانه ها یا اصلا" این مطالب را نمیخوانند ویا اینکه میخوانند اما مشکلات جانبازان برایشان اهمیت ندارد! لذا از فاش نیوز استدعا دارم اگر مقدور است بنحوی که صلاح میداند به استحضار وزارت اموزش وپرورش برساند.

مطالبات ناشی از احکام جانبازی از سالهای دور 1379تا کنون پرداخت نشده و پاداش ها پایان خدمت هنوزبلاتکلیف مانده وهزاران مورد دیگر. 3سال است که فقط آموزش و پرورش حقوق ماهانه پرسنلش را پرداخت و از سایر مزایا خبری نیست! این در حالی است که کارکنان ستادی همه ماهه اضافه کاری کارانه و....را دریافت میکنند. ظاهرا" فقط آقایانی که وزیر ومعاون وزیر ومدیرکل هستند خانواده دارند ومابقی کارکنان حق وحقوقی ندارند! در کشور ما هرکس در راس هرم باشد همه چیز دارد وبه حقش میرسد وپایین دستی ها نه حقی دارند و نه حق اعتراضی !

30سال در دورترین روستاهای کشور عزیزمان به نونهالان و آینده سازان خدمت کردیم که شاهد هستید سالانه چندین معلم در برف گرفتار وجان میدهند، اما خوشگذرانی را آقایانی انجام میدهند که با پارتی ولابی گری در ستادها ودر جای نرم وگرم خدمت میکنند. سخن این است که جناب فانی بدانند از زمانی که سکانداری این وزارت خانه را در اختیار گرفته اند با ایجاد یاس ونا امیدی، تعلیم وتربیت نیمه تعطیل است، انگیزه کار از بین رفته، آموزش وپرورش سیاسی، جای تسویه حساب جناحی شده و ادارات کل استانها را مدیرانِ فامیلی وکسانی بازنشسته اداره میکنند.

خلاصه این که اگر فکری بکر نشود در آینده نزدیک ضرر وزیان این مدیریت را فرزندان ما می کشند. امیدواریم دست غیب ولی عصر(عج) به یاری این وزارت خانه برسد تا بیش از این زیرساختهای این وزارت خانه از بین نرود ودولت محترم هم مشکلات را درک واعتبارات لازم را تخصیص دهد و بدانند تهران تنها ایران نیست به شهرهای دیگر هم برسند.

جناب وزیر در استان ما حدود 90 نفر مطالبات جانبازی دارند 16 سال است مانده، لطفا" بفرمایید کی قراراست پرداخت شود؟ همچنین پاداش مرخصی ذخیره و....؟ ما که بازنشست شدیم، آیا فرزندان ما بعد از مرگمان مطالبات را دریافت خواهند کرد؟ آیا خجالت آور نیست در کشوری با این همه ثروت، اینگونه باشد. یک نفر چند هزار میلیارد میبرد اما هزاران جانباز منتظر حق قانونی خودباشند.

خداوکیلی وجدانتان راحت است ؟

هنوز هم به شعار تدبیر وامید پایبند هستید؟

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
ماده 51را براي ايثارگران اجرا نماييد
از مجموع ارقام دولت اختلاص سهم هر ايراني 250 ميليون ميشود
به نقل از كانال جانبازان اصلاح طلب ........
معلم عزيز حقا كه حرف دل جانبازان و ايثارگران فرهنگيان را نوشتى باتشكر از زحمان شما-.
ماده 51 هم که ظاهرا در بودجه 95 دیده نشده لطفا راهنمایی کنید چه کار کنیم تا به حق و حقوق حود برسیم
با طرح شكايت در ديوان عدالت اداري با عنوان عدم اجراي ماده 51 توسط وزير نالايق اموزش و پرورش
چه خبر همه اش ازماده 51 حرف می زنید اغا جون تازمانی که به شما ها نیازداشتند نورچشم بودی حالادیگر خبری از جنگ نیست دیگر نیازبه شما ندارند رها شدی که شدی
این یک حلقه ای است درگوش بچه هایت اویزان کن .
هر کس آرزوی دارد آرزو ماهم اجرایی ماده 51 آموزش و پرورش شده
خدایش آقای فانی خیلی آدم خوبی هست هرروز امواتش از خوبیهای او خیر می برن
چه فرقی میکند مهم وزیری بودن است اگر به فکر اموات ومعلمین مظلوم وابرویش بود باید پارسال میرفت جالب اینکه سال 93 وزیر نمونه دولت تدبیر بود ظاهرا هر کس حق مردم را ضایع کنند وساکت در دولت بنشیند نمونه است متاسفیم برای دولت در بودجه 95 تنها برای جانبازان وایثارگران هیچ مصوبه ای نداشت اقای ابوطرابی فقط با معذرت خواهی پسنده کرد واعتراف کرد که باز هم مشکلات حوزه جانبازان باقی ماند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi