شناسه خبر : 44195
دوشنبه 23 فروردين 1395 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

5 سال دیگر صبر کنید!


در حالی که مقامات دولتی پس از اجرایی شدن برجام در 27 دی 94 وعده رونق اقتصادی در سال جاری را می‌دانند، یک سایت حامی دولت این وعده را به دولت دوم روحانی حواله کرد!
عصر ایران پیش از این با بیان اینکه مردم شیرینی برجام را حس نمی‌کنند، نسبت به روگردانی مردم ابراز نگرانی کرده بود. این سایت در همین زمینه در مطلب دیگری نوشت: دستاوردهای روحانی عظیم و درخشان است اما شاید این تلاش‌ها در امروز و فردا ثمر ندهد و مردم در سال‌های پیش‌رو طعم شیرین این تلاش‌ها را بچشند. روحانی زمین‌آبادی را تحویل نگرفت که به آسانی بتواند در آن بذرهای امید را به ثمر بنشاند. او وقتی به قدرت رسید با سنگ‌لاخی روبرو بود که ابتدا باید از این سنگ‌ها و ناهمواری‌ها پاک می‌شد، بعد روحانی و دوستانش تلاش می‌کردند برنامه‌ها و سیاست‌های خود را اجرا کنند.
نویسنده با ادعای اینکه «چهار سال ابتدایی روحانی تلاش برای پاکسازی سنگ‌های انداخته شده در مسیر پیشرفت است» می‌نویسد: روحانی می‌تواند در چهار سال دوم از مزرعه برجام برداشت کند و برنامه‌های اصلی اقتصادی خود را که بر پایه برجام استوار کرده بود، به سرانجام برساند. در این میان باید گفت نه تنها روحانی باید چهار سال دیگر رئیس‌جمهور باشد، بلکه تفکر اعتدال و عقلانیت در دولت‌های بعدی نیز ادامه پیدا کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi