شناسه خبر : 44481
دوشنبه 30 فروردين 1395 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برق آذربایجان هم برای ایثارگران قطع شده!

علی- با سلام و تبریک سالروز ولادت حضرت علی ( ع ) خدمت شما

  متاسفانه برق منطقه ای آذربایجان نیز از این امر مستثنی نبوده و پس از استخدام عزیزان ایثارگر و با گذشت تقریبا یک سال و نیم از بکارگیری این عزیزان، هیچ اقدامی در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران بنا به دلایلی از جمله نوع استخدام و با توجه به بکارگیری آنها در مشاغل کارگری سرباز میزند در حالی که در بند "و" ماده 44 قانون پنجم توسعه هیچ تمایزی بین مشاغل کارگری و کارمندی در اجرای این قانون قائل نشده است .

 همچنین در اجرای بقیه مصوبات قانونی و امتیازات ایثارگری ازجمله پرداخت فوق العاده ایثارگری و  پرداخت ماده 51 در مشاغل کارگری را منوط به جواب استعلام انجام گرفته وزارت نیرو و شرکت توانیر می نماید در حالی که در هیچ یک از قوانین مربوط به ایثارگران تفاوتی بین مشاغل کارگری و کارمندی قایل نشده است.

  فلذا از مدیریت محترم  پایگاه خبری قاش نیوز تقاضا دارم نسبت به پیگیری موضوع و حل مشکلات یادگاران شاهد از هیچ کوشش و کمکی دریغ ننماید و صدای اعتراض ما را به مسئولین امر برسان تا هیچ حقی از این عزیزان ضایع نگردد.
با تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi