شناسه خبر : 44483
دوشنبه 30 فروردين 1395 , 14:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تهیه دارو با اعمال شاقه

جانباز شیمیایی 1- درود بر همه عزیزان ایثارگر و رزمنده و چه درصد پایین وچه درصد بالا وچه بی درصد

 دیروز دوست 70 درصدم که تقریبا جای سالمی ندارد نسخه پزشک را به بنیاد برده بود. دو قلم داروی  پزشک فوق تخصص را تایید نکرده بودند وناراحت بود ومیگفت من که جای سالمی ندارم باید بروم آزاد بخرم؟!!

 راستی خواستم از آقای دکتر عباس پور بپرسم جانبازان در سنین بالا وبا مشکلات عدیده جسمی و روحی چرا نباید داروی تقویتی استفاده کنند؟ مگر کسی که از روده کوچک وبزرگش برداشته اند ویا کلستومی دارد ویا مشکلات سیستمیک ضعف ایمنی به دلیل مجروحیت شیمیایی دارد، چرا نباید داروهایی مثل ویتامین ها، مواد معدنی ومکمل ها را که در حالت عادی جذب بدنش نمی شود از داروخانه بگیرد؟

 آیا شما جانبازان را وادار به خلاف ودزدی نمی کنید؟ از کجا بیاورد با حقوق اندک از کار افتادگی داروی 300 هزارتومانی بخرد؟ مگر دکتر الکی دارویی را تجویز می کند؟ آن وقت جانبازی را می شناسم که پزشکش دارو های گرانقیمت برایش می نویسد و او آنها را با داروی مورد نیازش عوض می کند. چرا کار را به اینجا رسانده اید ؟وبه همین دوست هفتاد درصد پیشنهاد میداد شما هم همین کار را بکنید. ایشان نپذیرفتند. حاج آقایی آنجا بودند و گفتند از شیر مادر برای شما حلال تر است. آخرش زیر بار نرفت ولی انصافا چرا کار را به اینجاکشانده اید؟ ما به کجا میرویم؟

 من از روی این دوست 70 درصدم که با حجب وحیا است وسالی چند بار هم به بنیاد نمیرود خجالت کشیدم وگفتم برایش کاری بکنم. راستی بنیاد با این سیاست های غطش به کجا میرود؟

 آقای دکتر عباس پور با توجه به وضعیت هر جانباز ونظر پزشکش دارویش باید تایید شود. شما پزشک هستید باید وضعیت را بهتر درک کنید. من چند بار کار داشته ام وشما جواب تماس را داده اید ومشکلم را حل کرده اید ودرد آشنا هستید.

تقاضا دارم تجدید نطر بفرمایید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
جناب ج.ش.1.

متاسفانه مجبورم بعضی جملات رو بنویسم که قلبا راغب نیستم ولی چاره نیست .
قدرت برای آقایان و آقا زاده ها مثل آبمیوه شده است و برای سلامتی جسم روحشان شب روز آبمیوه قدرت می نوشند . غافل از اینکه قدرت زیاد تکبرو خود بزرگ بینی برایشان به ارمغان آورده است . کوچک و بزرگ هم نمی شناسد بی رحم است و نان بر ...

متاسفانه بعضا در همین ستون مطالبی میخوانیم که به همرزمانمان تفهیم شده آنها معسرند که خیلی برایم درناک بود .

دلاوران قبول دارم که ....

زاسباب حجره درش مانده باقی . . .
                
                       وز چه بابت ساقی ...

چرا بچه ها با سرهای بالا و محق بحق مطالبات خود را طلب نمی کنند,وراضی شده اند که به آنها معسر ناتوان .عاحز از در آمد . و.... چرا ؟  چرا ؟؟!
غرورتان کجا رفت ؟عزتتان کجا رفت ؟منش و خصلت مردانه تان کجا رفت ..
درست است آنچه شیر بیشه مازندران را میکند روبه مزاج احتیاج است احتیاج است احتیاج .... ولی شما چرا؟

ما چرا ؟ رزمنده و جانباز چرا؟ اصلا دلیر مردان چرا ؟ دشمن شنکنان چرا؟
غرورتان را چرا زیر پاهای کسانی خورد میکنید که به قاعده انگشت کوچک شما نیستند .
بخود آید !!!خود را از نخوت توهینهای مکرر ناپخته گانی که بر راس امور نشستند و شمارا به این روز انداختند و قدر قدرت و مکنت و هیبت شما را با کلمه معسر جابجا کردند آزاد کنید .

مردانه از آنها بخواهید تا به وظیفه قانونی خود,عمل کنند . نه با تحقیر شما .
همرزمان وظیفه آنها خدمت به شماست . نو کری شماست .
چرا اجازه میدهید لقمه نان حق شما را دور سرشان بگردانند و عناوینی که حقا لقب خودشان است به شما تفهیم کنند و جلویتان با هزار منت بیندازند .

یکی مرد جنگی به از صد سوار .. . ,

شما همرزم باکری هابودید . بی باکی را از او یاد نگرفتید .
شما همرزم همت ها بودید . دل دل آوری را از او یاد نگرفتید .

شما شاگردان دست به سینه چمرانها بودید . متانت و رشادت او را یاد نگرفتید .
شما همرزمان همرزمهای شهیدتان بودید. سر سپردن و واله بودن را از آنها یاد نگرفتید .

بیاید حقتان را بنام خودتان از آنها طاب کنید . نه بنامهای زشت دیگر . .

ما فرزندان پدران دلیرمان هستیم . ما پشت به پشت اسطوره های فولادین همت و پولادین پنجه در پشت سر داریم ... خود را به نامهای مفت دنیا و پشیز های اعسار نفروشید . عزت نفس ذر ذات همه شما هنوز هم زنده است . درود بر عزتتان . درود بر بزرگ مردیتان . درود بر مولا دوستان . یا علی .
سلام م رک عزیز حق کاملا باشماست نوشته ات بر دل مینشیند من هم در نوشته ای به این کلمه معسر هزار ها ایراد گرفتم چه کنیم درد بسیار است گوش شنوایی نیست
سلام و درود بشما برادر عزيز جانباز م.ر.ک و جانباز شيميايي 1
بنده هم از اين کلمه زشت بسيار نوشتم اما اينها گوششان پر است ...
سالم و تندرست باشيد ....
سلام ، از شهیدان آنچه شما ذکر کردید بعلاوه بریدن از دنیا و قناعت را آموختیم اما آنها که باید بیاموزند فراموش کردند و راه دنیا داری و ثروت اندوزی را پیمودند خلاصه نصیب ایثارگران همین است که روز به روز از ابتدا و انتهایش حذف میکنند تا سهم خودشان بیشتر شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi