شناسه خبر : 44542
چهارشنبه 01 ارديبهشت 1395 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکیه به خدا و توان داخلی

رسول اسدی- راهکار برون رفت کشور از معضلات تکیه به خدا و توان داخلی است نه دست دادن با دشمنان قسم خورده.
معضل اصلی کشور وجود افرادی است که ملت ایران را باور ندارند و دچار خودکم بینی مفرط هستند و همه را به کیش خود می پندارند و در برابر پیشرفت های مادی دنیای غرب، خود را مفلوک می بینند و حاضر هستند برای رسیدن به آن پیشرفت ها خون شهدا را پایمال کنند و با کسانی که دستشان تا مرفق به خون بهترین جوانان دنیای اسلام آلوده است، دست دادند و تلفن زدند و جلو دست نشانده های آنان زانو زدند و .... .

خفت و خاری تا آنجا نصیب کشور کردند که کشورهایی که روی نقشه دیده نمی شوند هم برایمان شاخ شدند و نهایتأ پس از خار و خفیف کردن خودشان در مقابل دشمن، به خسارت محض رسیدند.
تاریخ درباره ی کسانی که مذاکره با شیطان بزرگ را بر ولی امر مسلمین تحمیل کردند، همان قضاوتی را خواهد کرد که در مورد تحمیل مذاکره به امام علی (ع) در جنگ صفین شد.
راهکار برون رفت از معضلات، همت و تلاش در راه تحقق اقتصاد مقاومتی است.
فرمودید مانند شیری در منطقه می غریم!
غرشی که از داخل شنیده می شود نتیجه ی همت و تلاش بی وقفه ی مخلص ترین سربازان ولایت در عرصه ی تقویت بنیه ی دفاعی است نه نتیجه ی دیپلماسی خفت بار!
فرمودید اجماع جهانی بر علیه ایران شکل گرفته و آن را تلویحأ به دولت نهم و دهم نسبت دادید!
اگر منظور شما از اجماع جهانی، اجماع 5یا 6 کشور زور گو است که شدیدا در اشتباه هستید؛ چون این اجماع مربوط به دولت نهم و دهم نیست و به اول انقلاب باز می گردد.
فساد اقتصادی و اداری را نیز به دولت نهم و دهم نسبت دادید! در حالی که طلب مبارزه با مفاسد اقتصادی به دوران سازندگی و اصلاحات باز می گردد و نتیجه ی نگاه سرمایه داری و تجمل پرستی دولت سازندگی و اصلاحات است و امثال بابک زنجانی از دوران اصلاحات وارد بازی های اقتصادی شدند.
مشکل اصلی کشور عده ای بزدل هستند که وقتی اسم شورای امنیت می آید به لرزه می افتند و فراموش کرده اند که این کشور زمانیکه کمترین توان دفاعی را داشت، 8 سال در مقابل تمام دنیا ایستاد.
کسانی از شورای امنیت می ترسند که تصور می کنند سیستم دفاعی کشور با یک موشک آمریکا نابود می شود و آن قدر از این تصور دچار خودباختگی می شوند که بدون در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی این تصور غلط را در ملأ عام بروز می دهند.
خود باختگی و خود کم بینی و ضعف درونی این افراد است که کشور را دچار معضلی به نام ضعف دورنی می کند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi