شناسه خبر : 44565
چهارشنبه 01 ارديبهشت 1395 , 12:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نانوایی فاش نیوز!

م.ر.ک جانباز- سلام دارم خدمت برادر بزرگوار دکتر حاج بهروز ساقی و جمیع خون دل خوران سایت وزین و ولایی فاش نیوز عارضم خدمت ساقی عزیز.

 ساعت یک و نیم صبح بیدار شدم و مروری بر خوابی که می دیدم کردم. حضرت شما به همراه حقیر در یک اتوبوسی سوار و به سوی مقصدمان یعنی محل کار شما و زمین های اجدادی ام ده نارمک بالا دست در حرکت بودیم... شما می خواستید در نانوایی که متعلق به خودتان بود نان پخت کرده و به جماعت خلق الله و جانبازان نان بدهید. صورت ظاهری شما را حقیر تا کنون ندیده ام ولی آنچه بخاطر دارم اینچنین است. موهای سیاه که تقریبا در ناحیه وسط سر و اطراف آهیانه کمی ریخته بود . صورتی دلنشین با ابروانی پر پشت سیاه و ته ریشی مختصر اما مفید که گرد تجربه در حال سپید کردن آن بود.

 شما پیاده شدید و رفتید بسمت نانوایی خود ولی گوشی موبایلتان در اتوبوس جا مانده بود . کمی بعد من متوجه شدم ولی دیر شده بود . به راننده گفتم عزیز لطف کنید این گوشی رو به جناب ساقی در مسیر برگشت بدید تا یه موقع واسه خاطر گوشی و کارهاش لنگ نمونه . راننده گفت چشم که یک دفعه شخص پرید روی رکاب در اتوبوس که هیکلی پر داشت و سی و شش هفت سالش میشد. گفت گوشی حاجی رو بدیدن ببرم. من جعفری هستم از همکارانش. راننده هم داد و جعفری عم پرید پایین تا بیاد نزد شما من به راننده گفتم دادا لطفا نگه دار من برم ببینم این آقا وسیله دست جناب ساقی رو بهش میده یانه.که دیدم بله اومده بود و گوشی رو بشما داده بود

 و شما هم در حال نان پختن بودید و به جماعت خلق الله الخصوص جانبازان نان مجانی میدادید.القصه الله وکیلی عجب نان خوش بویی بود ... عطر پخت نان بربری خاشخاشی هوش از سر مردم منجمله خودم برده بود ... حقیر بیشتر مبهوت عطر نان بودم و خنده رویی شما که با دستانی گشاده بی هیچ چشم داشتی قوت لایموت مردم را مجانا هبه می کردید که یقینا در عالم فانی نیز اینچنین سخاوتمند و الهی هستید و پر برکت ... ان شااله برکت عمر و زندگی شما به قاعده پخت نان های بهشتیان باشد. الهی عمرطلاییه داران سنگر جهاد و ایثار را افزون بگردان . عزت و نام شما متعالی باد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، خیر است ان یشا الله تاویل این خواب صادق آشکار است ابتدا فرمان الهی ظهور مولایمان حضرت امام بقیه الله الاعظم صاحب الزمان (عج) از پرده غیب را تبریک عرض میکنیم سپس فعالیت عاشقانه و فی سبیل الله استاد عزیزمان و همکاران گرامی که بر همگان روشن است ارج مینهیم زیرا در فضای مجازی و فرهنگ ایثار و شهادت برکات متعالی نصیب ایثارگران معزز و نظام مقدس گردیده است.
جنای آقای ساقی با وجود بالاترین درصد جانبازی و سایر عوارض آن بخصوص ناراحتی قلب نازنین که پس از غمخواری و غیرتمندی خاص جوانمردان سرشار از محبت معصومین (ع) و رهبر عزیز و ولایتمداران متعهد است همچنان در خدمت نظام مقدس و اعتلای جمهوری اسلامی بطور شبانه روزی در حال تلاش و سوار کردن ولایتمداران در اتوبوس ولایت است. امیدواریم لطف و مرحمت الهی و نظر مولایمان حضرت امام بقیه الله المهدی (عج) شامل عاشقان ولایت گردد و اتوبوس و قطار به هواپیمای جت تبدیل تا سریعتر به کعبه مقصود واصل شویم.
گرچه سعادت زیارت ایشان را در عکسهای سایت و چند نوبت تماس تلفنی داشتیم و بشدت مشتاق زیارت حضوری هستیم اما تمام عمر قدردان مجبت و تلاش جناب آقای ساقی و همکاران گرامی هستم که پس از 34 سال کارشکنی یک نفر مسئول بنیاد که در سازمان بازرسی همدان محکوم شد اما سازمان بازرسی هم حریف مسئول کارشکن نشد در نهایت به همت استاد عزیز جناب آقای ساقی و میمنت نیت الهی و اراده و اعتقاد پاک هنگامی که بعلت عارضه قلبی در استراحت پزشکی بود مدارک کامل چندین مجروحیت بنده را به مسئولان بنیاد تهران رساند. در حال گفتگو و پیگیری تلفنی با مسئول مربوط در بنیاد تهران متوجه شدم جناب آقای ساقی علیرغم ناراحتی قلبی و مشکلات عدیده جانبازی شخصا مدارک را به مسئولان مربوط رسانده لذا خیلی خیلی شرمنده شدم و به این ترتیب طی مدت کوتاهی پرونده جانبازی در سال نو که مزین به اقدام و عمل است پس از 34 سال صبر و تحمل انواع مصایب و مشکلات به نتیجه مورد نظر رسید.
امیدواریم تلاشهای مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز همراه با الطاف الهی باعث رفع تمام مشکلات ایثارگران معزز گردد و افراد مریض و کارشکن در امور ایثارگران به سزای اعمالشان برسند و بدانند دست بالای دست بسیار است. وقتی اراده خداوند متعال بر انجام کاری قرار گیرد اگر تمام نیروهای دنیا جمع شوند تا مانع شوند هرگز قادر نخواهند شد بر خلاف اراده الهی عمل کنند. خوشا به حال آنان که همچون ملائک هفت آسمان نیروهای غیب در جهت اراده الهی و رجال الغیب هستند.
سلام جناب آقای ناطق خسته نباشی /واقعاروزی که سیستم راروشن میکنم اگربه اسم شمابرادرعزیزبرنخورم احساس میکنم چیزی توسایت گم شده این راازته قلب گفتم/آقای ناطق واقعاآقای ساقی مردشریف ودوست داشتنی است .بنده ازنزدیک باایشان ملاقات کردم وخیلی هم به بنده لطف داشتندامیدوارم که خداوندشفایی عاجل به این جانبازسرافرازعنایت فرمایدایشاالله .........یاعلی مدد
عجب خوابی لطفا تعبیر ان را در اورید وبنویسید انشاالله خیره به امید روزی که همه جانبازان وایثارگران مشکلی نداشته باشند برای سلامتی حاج بهروز عزیز ودوستان فاش نیوز صلوات
الکی بود یا راستکی چقدر جالب نوشته اید مثل ی داستان می مونه

جانباز م ر ک یه اشکال به نوشتت دارم اما از آن گذشته خداییش خیلی متین و پر معنا و با هدف نوشتی
من این طرز نگارش و نوشتن رو دقیقا میشناسم در کدوم سایت فعالیت داره .
حالا چی ؟ منظور ؟
کاریت نباشه ؟ همین یه سایتم معرفی کرده. از سادگیش بود .
حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن نان در خواب چهاروجه است. اول: عیش خوش. دوم: مال حلال. سوم: ولایت. چهارم: خیر و برکت.

دیدن نانهای پاکیزه درخواب ، دلیل خرمی است. اگر ناخوش بیند، دلیل بر عیش ناخوش بود. اگر نان خرید و به خانه برد، دلیل بر روزی حلال است و زیادتی مال. اگر نان به کسی داد، دلیل که راحتی به وی رساند.

اگر کسی در خواب ببیند که بین مردم، نان توزیع میکند و خود طالب علم باشد، به علم موردنیاز خود دست مییابد و اگر واعظ باشد، پند و اندرزهایش در میان مردم منتشر میشود. اگر کسی ببیند که مردهای به او نان میدهد، به ملک و ثروت میرسد. همچنین دیدن نان برای افراد مجرّد بر ازدواج دلالت دارد و نان بزرگ، نشاندهندهی روزی فراوان است. نان، بر از بین رفتن غم و اندوه و نیز، نان گرم و تازه، بر رزق و روزی؛ دلالت دارد.
ساده که میشوی

همه چیز خوب میشه

خودت

غمت

مشکلت

غصه ات

هوای شهرت

آدمهای اطرافت

حتی دشمنت

یک آدم ساده که باشی

برایت فرقی نمیکند که تجمل چیست

که قیمت تویوتا لندکروز چند است

فلان بنز آخرین مدل ، چند ایربگ دارد

مهم نیست

نیاوران کجاست

شریعتی و پاسداران و فرشته و الهیه

کدام حوالی اند

رستوران چینی ها

گرانترین غذایش چیست

ساده که باشی

همیشه در جیبت شکلات پیدا میشود

همیشه لبخند بر لب داری

بر روی جدولهای کنار خیابان راه میروی

زیر باران ، دهانت را باز میکنی و قطره قطره مینوشی

آدم برفی که درست میکنی

شال گردنت را به او میبخشی

ساده که باشی

همین که بدانی بربری و لواش چند است

کفایت میکند

نیازی به غذای چینی نیست

آبگوشت هم خوب است
ساده که باشی

آدمهای ساده را دوست داری که

بوی ناب آدم میدهند
من خیلی ساده ام . بهم گفت اگه نظرم اشتباهه از نظر آدم ذی صلاح دیگه استفاده کن . من با سادگی گفتم پس احتراما شما چی میشه ؟ ابهت شما چی میشه ؟
طولی نکشید که از سر سادگی خودمو و بقیه رو معرفی کردم . وقتی گفت من مدیر سایت نیستم نزدیک بودم از وحشت بمیرم . اما حس کرده بودم اینجا سرای دیگر ی است . مدیرش هر کی می خواد باشه .
دنیای ساده ها خیلی قشنگه . خدا بخاطر سادگی هام زود خواسته هامو برآورده می کنه . اگه نون دستپخت حضرت جنابشو خوردم .از برکت سادگی هام بود . خوب خوبش بهم رسید .‌ برشته و خوشمزه .
حالا حالم خوبه . امشب باید همه چیز رو باز سازی کنم . تو نوشتارم کنایه نباشه . گریه های از روی سادگی مو دوست دارم . دلم برای گریه های روزای اولم تنگ شده . اون روزا آدمتر بودم . خدا دقایقی پیش راز یه معمایی رو برام باز کرد یه روز براتون می گم که باور کنید حس ششمم اشتباه نمی کنه . . شاید فردا ...
چون از سر سادگی ، دنیای خوبمو با همه تقسیم می کنم در عوض چیزی از چشمم دور نمی مونه . دعای ام داوود رو که خوندم حس کردم چقدر خوبه فقط تو دنیای بهترین آدما تفرج‌کنم . دورتر نرم . می ترسم سادگی هام کار دستم بده . بابا جان نمی دونید چقدر ذوق دنیا خوشمو می کنم که مرد مهربان در آخرین لحظه در را به روم باز کرد . . بخل ندارم . همه رو خبر کردم . همه مبهوت کارام شدند . دیدید محافظ ارشد رو هم تو‌کارام دخیل کردم . تا چه برسه به آدم ....
از سر سادگی برای همه یه شاخه گل می برم . یا یه جعبه شکلات . ساده ها هیچ وقت دست خالی نیستند . نوه هامونم منو با این اخلاق می شناسن . ساده بودم که به تور ساده ترین آدما خوردم . هفتاد رنگ نبود . بوی ناب آدمیت می داد . نبض امید به زندگی منو یه عده آدم ساده رو منظم کرد .
همه اینا یعنی حالم خوبه . خوشحالم که سادگی هام به یادم اومد . قول می دم همه چیز را بازسازی کنم . و فقط بوی خوش عشق به شهدا از خانه بی تجمل دلم بمشامتون برسه ..
آقای نانوا ... تو رو به مرامت قسم مواظب آدم ساده ها باش ....
این خواب کمی پیازداغش زیادبود....هرچندپیازداغش رازیادکردی امااین کارهانه کاری ازمابیچاره کم میکندنه بدردمامیخورد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi