شناسه خبر : 44571
پنجشنبه 02 ارديبهشت 1395 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میگم تصادفی ام!

محمدی- دوستان در هیچ اداره ای حرمت ایثارگران را نمی گیرند بلکه با کینه با ایثارگر وخانواده ایثارگر رفتارمی کنند. امام خدابیامرز فرمود نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتد. متأسفانه افتاده دست نامحرم ها.

 من پارسال مشکل مالی برایم پیش آمد. دو قسط توی بانک دی کرمانشاه، عقب افتاد. فقط دوقسط! درعرض دوبار چهاربار جلوحقوق خودم وضامنم و بستن.

 کسانی رو توبانک دی شهر ما استخدام کردن که باکینه وعقده باایثارگران رفتار می کنند وهمه جا همین طور است. بی صاحب ولمان کردن. من پایم قطع است. میرم اداره ای کاردارم جرأت نمی کنم بگم جانبازم. چون حتمأ کارمو می پیچانند...هرکسی می پرسد دست وپات چی شده میگم تصادف کردم، کارم رو راه می اندازند ولی بگم جانبازم، حتما" با کینه اون شخص کارمند مواجه می شوید. یادگرفتم برام تجربه شده میگم تصادف کردم خیلی بهتر وبااحترام رفتار می کنند باهام. ولی هرجابفهمند طرف جانبازه مورد بی احترامی قرار می گیرید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سیاست دولت هاست که بازخوردش درکف جامعه میبینیم
سلام ، محصول مسئولان فرهنگی بخور و بخواب و بی تدبیر در نظارت کشور است که اینطور مملکت به طرف فرهنگ ضد دین و مقابله با ظواهر دین پیشرفته است.
اینگونه افراد در ظاهر ایمان فقط چند رکعت نماز و چند روز روزه تمام مسلمانی آنان است اما در زندگی اجتماعی و خانوادگی هر ظلم و فسادی را مرتکب میشوند که سر خودشان کلاه میگذارند.
آنها در ظاهر افراد متشرعی هستند اما در خلوت و دور از نگاه مردم آن کار دیگر میکنند. آنها از هر نوع توهین افترا و اهانت به اطرافیان ابا ندارند. اینست محصول فرهنگ آمیخته به هرج و مرج غربی و سکولار تا انقلاب اسلامی را تضعیف و اعتماد مردم را سلب نمایند.
دین و ایمان ما ربطی به روش زندگی آنها ندارد زیرا اولین صدمه به جسم و روان افراد سست ایمان وارد میگردد که تقوا را رعایت نمیکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi