شناسه خبر : 44574
جمعه 03 ارديبهشت 1395 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غرورمان را شکست!

فرزند جانباز- پدر من جانبازی 10درصد داره و از هیچ مزایایی برخوردار نیست و بیکار شده است. برای تهیه جهیزیه خواهرم به یه فروشگاه لوازم جهیزیه قسطی رفتیم که از یکی از دوستان پدرم بود. اون آقای فروشنده هم کلاسی قدیم پدرم بود که اصلا" ما را تحویل نگرفت و کسی بود که دوره جنگ تجارت می کرد و به دفاع مقدس و انقلاب هیج اعتقادی هم نداشته و نداره.

 خدا شاهده تو مغازه اش به قدری با ما بد برخورد کرد، چون نقدینگی کمی داشتیم که وقتی به خونه اومدیم، پدرم شرمنده شد و خواهرم که با ما بود و شاهد این ماجرا بود خیلی گریه کرد. ولی خدا بزرگ تر از این است و به مصیبت و قسط و نداری جهیزیه خواهرم رو تهیه کردیم و همیشه به پدرم میگم که اشتباه کردی سراغ اون آدم رفتی که غرور ما را شکست.

 کسانی را می شناسم که به جنگ نرفته اند و الان میلیاردر هستند. آیا این عدالته؟ اون با پدر من یکسان باشه که توی امنیت بوده و پولدار شده؟؟؟؟؟؟ ما هم خدایی داریم..... اینقدر اسم شهدا و ... را یدک نکشید. به خدا ظلم ریشه نداره.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام به فضل خداوند امیدوار باشید، از هیچکس نخواهید. انشاالله درست می شود،بگو یا امام رضا.
بخدا متاسف شدم
چراهمه چی عوض شد؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi