شناسه خبر : 44577
جمعه 03 ارديبهشت 1395 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کار زیبای رزمی کاران آستارایی

ورزشکاران آستارایی مدال های خود را به شهدای گمنام تقدیم کردند
خبرگزاری شبستان: ورزشکاران رزمی کار آستارا مدال ها و نشان های قهرمانی بدست آمده خود در میادین بین المللی و داخلی را به مقام شامخ شهدا تقدیم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در این آیین که به مناسبت میلاد مولود کعبه امیر مومنان حضرت علی(علیه السلام) و روز پدر و  به همت هیئت ورزشی کاراته و با مشارکت اداره ورزش و جوانان و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد، قهرمانان بین المللی کاراته با حضور در مزار شهدا  مدال های خود را به عنوان هدیه روز پدر به شهدای گمنام تقدیم و میثاق مجدد با شهدای والامقام بستند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه بندر آستارا در این آیین شهدا را قهرمان واقعی جامعه دانست و گفت: قهرمان واقعی شهدا هستند چون با نثار عزیزترین داشته خود از دین و کیان خود دفاع کردند.

وی افزود: شهدا از لحاظ جسمی و  روحی به کمال رسیده و خوشا به حال آنان که با خداوند معامله کردند.

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه شهدا سند پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: اگر امروز به موفقیت های خوبی در تمامی عرصه ها دست پیدا می‌کنیم به برکت خون پاک هزاران شهید است و از این رو باید راه و سیره شهدا را به عنوان ستارگان پرفروغ ادامه دهیم.

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: همه ما باید قدردان شهدا باشیم چون آنان درس عزت و سرافرازی را به ما آموختند.

گفتنی است، نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به روح بلند شهیدان و امام شهدا و تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  حضرت امام خمینی (ره ) و شهدا پایان بخش این آیین بود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi