شناسه خبر : 44612
شنبه 04 ارديبهشت 1395 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پس طرح تلفیق چه شد؟

غلامرضایی جانباز خرم آبادی- آقای مجتهد من جانباز 35 درصد هستم از خرم آباد. 10 درصد از جانبازی بنده مربوط به اعصاب و روان است. در آذر 92 مجلس تصویب کرد که حداقل درصد جانبازی جانبازان اعصاب و روان 25 درصد که درصورت داشتن درصدی غیر از اعصاب و روان آنها با هم جمع می شوند و طبق این قانون بنده 10 درصد ضایعه اعصاب و روان دارم، 25 درصد گوش و سر که 35 درصد است. با احتساب 15 درصدی که بابت اعصاب و روان به درصد جانبازی بنده اضافه می شود باید 50 درصد شوم که متآسفانه این قانون از آذر 92 تا به حال که تصویب شده است اجرا نمی شود.

 برای اجرای آن چه باید کرد? آیا این قانون که مصوب شده و به مرحله قانون رسیده و در روزنامه های رسمی نیز درج شده حالا که اجرا نمی شود. میتوان شکایت کرد به جایی که شاید آن را اجرا کنند چه باید کرد. لطفا" راهنمایی فرمایید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، در خصوص تعیین درصد اعصاب و روان و شیمیایی که کف از کارافتادگی 25 درصد محسوب شود موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده لیکن هرگز برای تصویب نهایی در صحن علنی مطرح نشد. با توجه به بار مالی قانون مذکور چنانچه در صحن علنی تصویب شود از طرف شورای نگهبان مردود خواهد شد.
نمایندگان محترم مجلس میبایست قبل از هرگونه اطلاع رسانی نسبت به تامین بودجه اجرای طرح پیشنهادی اقدام کنند سپس اخبار مصوبات کمیسیونها را به اطلاع مردم برسانند تا اینطور مورد تردید و بی اعتمادی مردم نشود.
در خصوص عوارض مجروحیت جانبازان محترم بویژه عوارض مصرف داروهای اعصاب و روان و شیمیایی همچنین تاثیر مخرب بر دندانها و اعضای داخلی ، آیین نامه مصوب فروردین 89 وجود دارد که کاملا راه گشا و قابل تحسین بوده لیکن هرگز اجرا نشده است.
نمی دانم چطور است که برای ایثارگران همیشه مشکل مالی هست ولی برای ریخت و پاش مشکل مالی نیست
باسلام به تمامی دوستان همرزم/اگرقراراستکه مصوبه تصویب بشه امااجرانشه واگرهم اجرابشه ازطرف شورای نگهبان مردودباشه پس نمایندگان درمجلس چکارمیکنند؟آیانماینده ای ازجنس رزمندگان درمجلس نیست؟البته همه نمایندگان درباره خدمات دهی به رزمندگان مسول هستندوبایدجواب این شیرمردان راطبق قانون بدهند.الان حدود30سال استکه ازپایان جنگ میگذردهنوزهیچ اقدامی که درخوررزمندگان باشدراانجام نداده اندهمین بی مهری هاوتبعیض هاباعث شده تارزمندگان بخصوص جانبازان گرانقدرمان بروندپناهنده کشورهای غربی بشوندچرا؟بخاطراینکه بنیادجوابی به این عزیزان نداده که هیچ تازه تحقیرهم کرده اندکه چندتایی ازاین عزیزان که امروزصحبتهایشان ازشبکه مستندپخش شدوداشت گلایه که هیچ بنیادراتخریب میکردوحق هم داشت که بعضی ازاین مسولان بنیادراتخریب کندچون زمانی که ایران بوده بنیادودیگرمسولین خیلی تضعیف نمودندچرابایدبابازماندگان جنگ این چنین رفتارشود؟27سال استکه رزمندگان وجانبازان و.....دربدترین شرایط زندگی خودراادامه دادند بقیه فرداشب چون خیلی ازدولتمردان گلایه دارنداین شیرمردان زاهدان شب وشیران روز............یاعلی مدد
سلام ایکاش اینجور مصوبات قبل از تصویب نهائی اطلاع رسانی نشود چون عدم تصویب آن موجب تخریب روحیه جانبازان می شود من جانباز 20 درصد هستم هنوز منتظرم که این مصوبه اجرا بشه و برای پسرم معافیت بگیرم ولی انگار امیدی نیست
سئوال : پس طرح تلفیق چه شد؟
جواب : پريد

نمره : 20
چرا من باید از پرداخت شهریه معاف نباشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟اما طبق قانون ظالمانه آقایان ، فرزند وهمسر جانباز۲۵ درصد از شهریه دانشگاه معاف هستند!!!!!!!!!! اگناهم اینه که زیر۲۵ درصدم؟ این فرزندان و همسران که سالمندومتاسفانه ازتمام تسهیلات برخوردارند . هرچند بارها به همه آقایان ذیربط مراجعه وگوشزد کردم اما ......................................... .
گویا به دلیل بارمالی که دارید باید به صورت پلکانی حذف شوید.
اززیر۲۵درصدحذف شروع شده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi