شناسه خبر : 44627
یکشنبه 05 ارديبهشت 1395 , 12:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تظلم خواهی خانواده یک جانبازشهید از بنیاد

هیچ کدام از مسوولان درخصوص معوقات حقوق جانبازی ایشان و معوقات بعد از شهادتش، تا زمان احراز شهادت، اقدامی نمی کنند!

 

خانواده یک شهید - جانبازِ شهید ستار میرزایی درتاریخ ۱۳۷۱/۱۲/۲۴درتهران به القاءالله پیوست که علت فوت ایشان به دلیل جراحات و مجروحیت در سال 1366 بوده است. این شهید یکی از جانبازان مظلومی بود که بعداز ۲۳سال محروم ماندن از عنوان شهادت وجانبازی، در سال ۱۳۹۳، سرانجام شهادت وجانبازی اش احراز شد.

بعداز شهادتش، پیکرمطهرش در قطعه عادی، بدور از همرزمانش به خاک سپرده شد و طی چندسال سختی وبدبختی های خانواده اش، هیچ یک ازنهادهای مربوطه خدمات وتسهیلاتی به فرزندان ایشان ارائه ندادند تا اینکه فرزندان این شهید بزرگ شدند و فرزند بزرگتر ایشان با پیگیری هایش و با یافتن و ارائه اسناد و مدارکی که مجروحیت وشهادت ایشان را به اثبات می رساند، پرونده اش به بنیاد شهید و اموارایثارگران ارجاع شد و با کمک و مساعدت و پیگیری ستادکل محترم نیروهای مسلح، شهادت وجانبازی ایشان اعلام شد.

 

اما هیچ کدام از مسوولان درخصوص معوقات حقوق جانبازی ایشان و معوقات بعد از شهادتش، تا زمان احراز شهادت، اقدامی نمی کنند! با پیگیری ها و مشکلات فراوان متوجه شدیم قصور از ناحیه بنیاد شهید بوده است!

 چرا خانواده ایشان را از حق و حقوق قانونی خود محروم کرده اند و به آنان اجحاف شده است؟ 

لذا ما ازشما تقاضاداریم این موضوع را رسانه ای کنید که جریان ظلم به این شهید از جانبازی تا شهادت و خانواده اش چه بوده و حق وحقوق ایشان چه می شود، تا تخلفات برخی از اشخاص روشن شود!

روح شهدا وامام شهدا شاد. خدانگهدار... ما منتظر خبر از شما در فاش نیوز می باشیم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام ، یکی از محاسن بیشمار سایت مقدس فاش نیوز اینست که ایثارگران از وضعیت یکدیگر در کل کشور مطلع میشوند در حالیکه قبل از تولد فاش نیوز هیچیک از ایثارگران از حال یکدیگر با خبر نبودند.
امثال اینگونه ایثارگران بسیار زیاد هستند که بعلت نارسایی قوانین یا قصور مسئولان به ناحق از حقوق قانونی و شرعی مظلومانه محروم شدند. طی مدت حضور نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد وضعیت برخورد مسئولان متفاوت از قبل شده یعنی قبل از حضور ایشان دیدگاه منفی حاکم بود که به نسبت در حال تغییر و جای امیدواری است تا ایثارگران محترم بزودی به حقوق قانونی و شرعی برسند.
جهت تسریع در احقاق حقوق ایثارگران محترم لازمست افرادی که در بنیاد بیش از 30 سال در امور ایثارگران سابقه کارشکنی و خصومت شخصی دارند از کار بر کنار شوند.
خدایا . این دیگه چطور ظلمیه ؟ خدا نابودشون کنه !
امیدوارم هر چه زودتر افراد باغیرت و دست اندرکارانی که واقعا به حفظ حرمت شهید فکر می کنند یه خبر خوب به ما بدن . الهی آمین
دراین روزهای غریبی فرزندان خمینی در شهر و دیار خود که کنسرتهای آنچنانی معلوم الحالان با مطربان  رنگ ولعاب عوض کرده دهن کجی ایی  به آرمانهای ایثار و ایثار گر میکنند, صدای زجه شلمچه در فراق یاران دیرینش را فقط به فقط اهل خون و شهادت می شنوند .
دراین روزهای حکم رانی پول و قدرت و رانت , لکسوس وپورشه و مازراتیها ,
دهلاویه و سوسنگرد, بپاس آزادسازیشان نگران باقی مانده  شب شکنان بی ادعای مجروح خویشند .

باز هم سه راه شهادت, دست شهادت خویش بنشان شهادت طلبی مردانی بلند کرده است که اکنون دستشان را از هر جایی در موطن خویش کوتاه کرده اند .
فکه و موسیان و بازی دراز مبهوت از   سیاست بازیهای دغل کاران ,لاله های در خویش پنهان کرده را برای احیای دوباره رسم جوانمردی  نمایان می کنند. .
فریاد دوباره آزادم ای ایران را مهران و کله قندی به حرمت خون شهدا با فریادی رسا ,در گوش متزوران وطن فروش سر میدهند شاید  بخود آیند. 

هنوز هم حقانیت و  نورانیت کلام "" نگذارید پیشکسوتان خون وشهادت در کشاکش زندگی روزمره شان بفراموشی سپرده شوند """  از  بت شکن کبیر در سربرگهای آرشیوی بنیاد بگوش میرسد .

حیا , غیرت ,آزادگی , وطن پرستی , نوعدوستی , دینداری, شرف , شرافت ,در این زمانه سیلی خور, اشرافیت , جاه طلبی , منفت طلبی , حق کشی , و بی غیرتی شده است و.دل دادگان غربی با لباس مبدل  در حال لگد کوب کردن اصول اولیه انسانیت به اسم حقوق بشرند .
نام و عزت و افتخار ایثار همواره بلند مرتبه باد . یا علی .
واقعا جای تاسف دارد کشته شدگان سفرهای زیارتی را لقب شهید دادند ولی کسی که درمیدان جنگ مجروح وشهید شده اینطوری بی ارزش میکنند خدایا توشاهد باش
با سلام و احترام خدمت خانواده شهيد ستار ميرزايى. اهاى مسئولينيكه خود را صاحبان اين انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ميدانيد. كجاييد؟ چرا صدايى از شما در مقابل اين ظلميكه به اين شهيد جانباز و خانواده اش شده. شنيده نميشود؟ خدا وكيلى اگر اعلام كنند كه امسال هر كسى كه ميخواهد. به حج برود. جانش در خطر است. و با مسئوليت خودش ميتواند به حج برود. به خدا قسم اگر كسى به حج برود. انوقت براحتى كسانيكه در مكه جان خود را از دست دادند را شهيد ميناميد؟ كه ناخواسته جان خود را در مكه خانه خدا از دست دادند؟ انوقت انوقت كسيكه با اراده خود به جنگ و دفاع از خاك،ناموس،دين و انقلاب به نبرد با دشمن بعثى با علم اينكه ميداند. زخمى و يا ناقص و يا كشته ميشود. به ميدان جنگ ميرود. چنين ظلم و بى عدالتى در حق خودش و خانواده اش ميكنيد؟ و اسم خود را مسلمان ميگذاريد؟ بايد هر چه زودتر مسئولين با اخلاص و با ايمان كه در دولت حضور دارند. به اين حقكشيها و بى عدالتيها رسيدگى كنند؟ و با باعث و بانى اين ظلمها شديداً برخورد كنند؟ تا درسى باشد براى كسانيكه چنين ظلمها و حقكشيها را در حق بهترين جوانان اين مملكت و خانوادهايشان روا ميدارند؟ و فراموش نكنيم كه هر چه اين مملكت از لحاظ امنيت و ارامش ووووووووو در منطقه و جهان دارد. مديون چنين جوانان بى ادعا و با ايمان و با خداست؟ و شك ندارم كه مثل اين پرونده كم نداريم. متأسفانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسلام ودرود به تمام کسانی که به این کشور خدمت کردن لعن ونفرین ما بر کسانی که بویی از انسانیت نبرد و به خاطر مزایای ناچیز که به این مدافعین غیور این سرزمین تعلق می گیرد کار شکنی کرده وبر خلاف قوانین مانع پیوستن نام آنها در لیست پر افتخار جانبازان میشوند طبق قانو ن شرایط احراز تشخیص پزشک معتمد وحضور در جبهه میباشد چرا بنیاد بر خلاف قانون ودر خط دشمن حرکت میکند و غرور ملی ما را می شکند آیاجامعه پزشکی ما در تشخیص به اندازه تعدادی از بنیادیها نیز قدرت ثشخیص عوارض شیمیایی،موج گرفتگی،..... را ندارند لطفا کمی انصاف داشته باشند / ن -ن
لطفا کامنتهارامنتشرکنیدفاش نیوزعزیزازشمابعیداستکه سانسورمثل بعضی ازسایتهاداشته باشیداین کاربه ضررسایت عزیزاست چون همه جانبازان ورزمندگان عزیزارادت خاصی به جنابعالی دارند.فاش نیوزتشکر
سایت متعلق به قشر خاصی است وفقط از نام ایثارگران سوء استفاده می نماید منهم مطلبی در صفحه نوشتم ولی سانسور شده ؟چرا از حقایق می ترسید؟ فقط مطالبی را که به نفع خودشان هست درسایت می گذارند پس نفرین برشما.
خواهشن درددلهای مافراموش شدگان رانشردهید.مابازماندگان جنگ8ساله ازروزی که فهمیدیم سایتی بانام فاش نیوزداردفعالیت میکندوهدف اصلیش هم خدمات رسانی به این فراموش شدگان است بخداقسم بنده ودوستان خیلی خوشحال شدیم ایشاالله که آقای ساقی ودیگردوستانش صدهاسال زنده وسلامت باشند//
باسلام ادب. احتراما سوالی داشتم. اگر جانبازی درتاریخ حادثه مجروحیت مجروح وپس از چندسال دیگر فوت نمایدوبعد از احراز وکمسیون شهادتش محرز شود تاریخ مجروحیت وحادثه باید تاریخ شهادت بشود ویاتاریخ فوت ایشان تاریخ شهادت تلقی بشود؟ نه تاریخ حادثه ونه تاریخ فوت ثبت سیتم، از طرف بنیاد نشده! وپس از چندین سال تاریخ دوسال پیش، تاریخ احراز را تاریخ شهادت کنند! به نظر شما یعنی چه؟ این آیا این می شود؟ آیا اینکار نشدنی را بنیاد بایک دکمه شدنی کرده!؟
متاسفم
خواهشمندم رسیدگی کنید‌
من یک رزمنده دو ران جنگ هستم که دران دوران کار وزندگی خود را راها کرده وبه جنگ رفتیم در سال 72پس از بازخریدی از کار با سختی زندگی خودرا تاکنون سپری کرده ام و مجبور بودم قراردادی کار کنم الان که میخواهم بازشسته شوم میگویند که هیچ سنواتی بشما تعلق نمی گیرد با اینکه مدارک رزمندگی را دولت به ماداده است در حال حاض با فقر مالی زندگی راسپری میکنم در شهرداری بصورت قرادادی کار میکنم مسولان منطقه 17 به داد ما رزمندگان نمی رسند فقر مالی بیچاره ام کرده است اقوام کمک میکنند حال که میخواهم بازنشسته شوم از نظر مالی هم چیزی ندارم نمی دانم چکار کنم خانه ایی که دارم توسط اقوام وپدر و مادرم برایم خریداری شده ع س با تشکر
به نام خدا
متاسف ام که نمی توانم کاری انجام بدهم شما عزیزان و ایثارگران بودید که ما هم داریم در مملکتی آرام زندگی میکنم من تمام حرفها ونظرات را میشنوم از درون آتش میگیرم و به خودم میگوم کاشکی بودنند تامیدیدند چه کارهای برسر ما آورده اند چرا باید کسی مثال این رزمنده به جنگ برود وبرای چند ماه یارزوی با بازنشتگی ایشان موافقت نشود برای چه به حال این عزیزان اینگونه میکنند چرا حق وحقوق شان را نمی دهند برما وخانواده ای ما آنچه را که خواستند کردن ما با یتیمی زندگی را گذرانیم حال با بدبختی نیز می گذارنیم ولیذکسانی که برجا نشسته اند که خاک جبهه را ندیده بودنند ولی حال با خون جگر ما کاخ ها ساخته اند اگر سایه مقام معظم رهبری نیز نبود همه چیز فراموش می شد اینقدر بر سر آن مظلومین که نیمی از جسم جانشان را هدیه بهذمملکت داده اند فشار نیاوردید آقای شهردار شما ماشاالله هم وضع زندگیتان خوب است ونیازی ندارید وهم رزمنده بوده اید یه زره به شورای ویا مجلس درخصوص آن جانبازان وایثارگران تعریف ومشکلشان را حل کنید.
با سلام وادب دورود بر کسانی که حق وحقوق جانبازان کشی مردانی که در موقع جنگ از همه چیز گذاشته بودنند وجان خداست را فدایی خاک وطن ودولت خود کرده بودنندونفرین بر کسانی که در پشت میز ها در سمت های مختلف نشسته اند واز یاد برده اند که صدقه سر آن مردان بود که اینطور ی این افراد به مسوليت نشته اند خدا وند نابود کسانی که در هرکاری در حق این عزیزمان گره می اندازن
یاعلی مد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi