شناسه خبر : 44675
یکشنبه 05 ارديبهشت 1395 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آنها که شلمچه را باارزش کردند...

قادر سیافی- چرا صدا و سیما یک برنامه نمیزاره. مثل برنامه نود یا جناب خان آیا ارزش رزمندگان اندازه جناب خان نیست رزمندگان بیایند و درد دل بگویند و جانبازان که حق و حقوق آنان ضایع شده طرف بنیاد هم باشه جوابگو باشه یعنی از هر طرف نماینده ای باشه تا این مشکلات تمام شود. فقط راهیان نور را نشان ندهید.

خود نور در درد است. من نمیدانم چرا شلمچه را اینقدر عزیز میدارند؟ آنها که شلمچه را شلمچه کردند از ارزش افتادند. واقعا" جای تاسف است در امریکا بیماران ptsd همان اعصاب و روان را که گوش می کردم، حتی به خانواده آنان دستور رسیدگی داده شده. بعدا" ما که ادعای مسلمانی داریم اینگونه شاهد از بین رفتن همدیگر باشیم و فقط شعار بدهیم.

 آقای سرافراز رئیس محترم سیما اگر اندازه فوتبالیست ها یا جناب خان ارزش داریم، یک برنامه انتقادی بگذارید با حضور آزاد رزمندگان و جانبازان و ایثارگران عزیز تا مردم ببینند هی تو کوچه و بازار جار نزنند مملکت را ما خوردیم خیلی حرف در سینه است، میدانم به گور خواهیم برد و نرود میخ آهنی به سنگ.

با تشگر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آخه اگه بیان و حرف بزنن که دروغ مسؤلین رو میشه. اونا میگن ایثارگران کلا در ناز و نعمت هستن . مگه غیر از اینه که ما ممکلت رو خوردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام ، برنامه نود و جناب خان برای تایید عملکرد مثبت و تبلیغات تلوزیونی برای معرفی تعدادی خواننده تازه به دوران رسیده است که هیچگونه ارتباطی با ویژگی ایثارگران ندارند حتی تولید برنامه مشابه نیز امکانپذیر نیست زیرا در صورت ساخت چنین برنامه تخصصی لابد مسئولان بنیاد عروسک گردان آن خواهند شد تا عملکرد بسیار منفی بنیاد در ارتباط با نا همخوانی بودجه با نسبت نارضایتی ایثارگران تبلیغ نشود زیرا بشدت مخالف سیاست تبلیغی و مالی صدا و سیما خواهد شد.
همین سایت مقدس فاش نیوز بهترین مکان برای حضور مسئولان و ایثارگران است که خوشبختانه با همت مدیریت محترم توانسته در قلب ایثارگران و بسیاری از مسئولان دلسوز جای خوش کند و تاثیرات مفید و با ارزشی بجای بگذارد. البته فاش نیوز در ابتدای راه گامهای بلند و موفقیت آمیزی برداشته که بطور معمول سایتهای معروف با هزینه های کلان و تبلیغات وسیع سالها زمان صرف کردند که این موضوع نیز موید موفقیت و شهرت چشمگیر سایت مقدس فاش نیوز در مدت کوتاه میباشد.
صداقت و امانت داری بخصوص مقام جانبازی مدیریت محترم سایت همچنین پیروی از خط ولایتمداری و رهبر معظم انقلاب در راستای ترویج و تقویت فرهنگ اصیل ایثار و شهادت بعلاوه حضور گسترده کاربران اندیشمند و عاشقان ولایت از ویژگیهای بسیار با ارزش و جاودانگی محوریت حسینیه مجازی فاش نیوز میباشد.
انان که خاک زمین را بنظر کیمیا کنند
ایا شود که گوشه چشمی بما کنند .

عزیزان من فقر و تنگدستی از اعظم المصائب است تا جایی که دین فرد را اماچ حملات خود قرار میدهد
اما سئوالی جدی از همرزمانم
در این دوران وانفسا که برای ارزش یاقتن در کروهها و جناحین و کانل زدن به وزیر و و کیل باید عمله انان بوده رفتار انان را بدون تفکر اجرا تمایی حقوق سادل و بیوه و یتیم را در مقابلتان پایمال تمایند و شما باید انرا تائید نمایید وهزاران ناحقی دیگر ... ایا ان عملکی را بر این فقر ترجیح میدهید .
بعنوان فردی که با یک اری با شخض شما پیمان می بندم می توانستم حتی در بدنه یک وزارتخانه بزرگ .......باشم اما بر زبانم جاری شد بهتر است هر دو با خدا پیمان ببندیم که نتیجه یکیست . بطوری مورد غصب قرار گرفته که .....فرزند 4 ساله ام بدلیل خرید حتی دمپایی پلاستیکی بغل می نمودم البته بخواست خدا (ان مع الغسر یسرا ) بحمدلله گشایش حاصل شد .
وامروز پس از 25 سال از زمان هنوز کارمندی ساده هستم اما او نخواست که من عمله ظلم باشم هرچمد دعای غالبم اللهم انی اعوذبک من الفقر است .اما خدا را بی نهایت شاکرم . که در کسوت نمایندگی . و معاونت وزارت خانه و........ که حتی المقدور سعی می نمایند از همرزمان خود فراری باشند من با انها محشورم. وامیدوارم در اخرت نیز با مجاهدین فی سیبل الله محشور شوم
بیش از 50 درصد از مسئولین طاز اول کشور از ایثارگران دفاع مقدس هستند . شاید حال دلیل کم مهری انان با ایثارگران را بفهمیم
زنده باشید از اینکه توجه کردید و خواندید ما همرزم هستیم و باید مثل دیروز گذشت داشته باشیم متا سفانه جانبازان و ایثارگران فقط پشت ترافیگ پشت هم هستند وقتی پشت هم باشیم موظف هستند حق و حقوق را بپردازند من اگر جای برادر ...بودم میرفتم در مجلس داد میزدم و حق حقوق کسانی را که بخاطر این سرزمین جانفشانی کردند میگرفتم من اگر جای اقای رضایی بودم دوباره به سپاه بر نمیگشتم زمانی بر میگشتم که حق نیرو های رزمنده هشت سال را میگرفتم و احقاق حق میکردم ببخشید سردار سر لشگر خطاب نمیکنم چون هنوز شما را برادر میدانم با اینکه میدانم بعد جنگ شما ما را برادر نا تنی نگاه میکنید اما یادتان باشد همان درجه که بر دوش دارید از همین رزمندگان است که جانفشانی کردند فرمانده ان نیست که جنگ تمام شد نیرو را بحال خود رها کند پیامبر ص بعد جنگ نیز با کسانی که جنگ کرده بودند درد دل میکرد رهایشان نکرد اما شما مجلس رفتید همه جا تریبون بود رفتید اما یقه مسولان را بابت رسیدگی به نیر وهیتان نگرفتید باشد ما انتظاری نداریم شاید یادتان رفته مشغول باشد به کار هایتان خدا نگهدارتان باشد درد است انتقاد نیست فرمانده هان عزیز شاید باکری عزیز در وصیت نامه اش یاد اوری کرده بود اخر ما هستیم دق میکنیم
این خاک را ماجانبازان رزمندگان وازادگان و شهدا با جانفشانی هایمان کیمیا کردیم که اکنون فراموش شده ایم. میلیارد ها تومان خرج کردید برای راهیان نور در این چندساله. کاش یک هزارم ان را خرج صاحبان واقعی ان میکردیدی ما ایثارگران نماد واقعی این ارزشها کم کم از شدت بیماری ها و بی توجهی مسولان، راهیان گور شده ایم و همین روز ها از دست ما راحت می شوید. واقعا آنجا سرزمین نور است یا دل های شکسته ی ایثار گران و خانواده ی شهدا که از کم توجهی مسوولان پر خون است. آنجا خاک است، مثل همه جا، ولی جانفشانی قهرمانان این مرز و بوم است که هر خاکی را مقدس می کند.

آقایان مسوول! دانش آموزان و دانشجویان ومردم این دیار را با نماد های واقعی ایثار که انصافا در این روزگار از آنها غافل شده اید آشنا کنید. هر چند ما استخوان در گلویتان شده ایم ولی باور کنید اگر این مملکت خدای نکرده مورد تجاوز قرار گیرد باز ما هستیم که با هر وضعیتی به یاری خداوند از آن دفاع خواهیم کرد.
بقول دوستان کاری کنیدکه مردم دلشکسته ازمسولین نباشندراهیان نوربه چه دردی میخورد؟درصورتی که خودصاحبان جنگ رافراموش کرده اید!ودانشجویان ودانش آموزان رامیبرید ردپای این شیرمردان رانشان میدهیدچراخودشان راازیادبرده اید؟جایی که دست وپادادندخون ریختندآنجارانشان میدهیدمابازماندگان هنوززنده ایم لااقل بگذاریدقرنی بگذردبعدببرید ردپانشان بدهید//بقول بنده خدا میگه یک روزیک نفرازگرسنگی کنارخیابان داشت گریه میکرمردی مسن وآراسته هم داشت ازنانوا می آمددیدکه این مردفقیرگریه میکنداین هم نشست شروع به گریه کرد.مردفقیرباتعجب برگشت گفت شماازچه می نالی .جواب داد دیدم شماگریه میکنیددلم سوخت منهم گریه ام گرفت! .مردفقیرگفت من ازگرسنگی دارم گریه میکنم اگرمیخواهی هردونفرمان گریه نکنیم نصف نانهایت رابده تاهردوخوشحال برویم .مردمسن گفت باتوهمدردی میکنم ولی نانم رانمیدهم //حال هم مسولین مارا راهیان گورکرده ازاین طرف راهیان نوراعزام میکنند!بابابدادماسوختگان برسید.بلاخره روزی میرسدکه اینهمه بی مهری هاگفته شودوسرتیترروزنامه هاباشندنزدیک است //ظلم پایان ندارد%%%%%%%%%%%%%%%
باسلام مافراموش شدگان دفاع مقدس هستیم رزمندگان ان روز ومعسرامروز چیزی برای گفتن ندارم /شرمنده فرزند همسر ازمازندران گلوگاه
سلام میدانم نظر گذاشتن ما زیاد اثری ندارد ما وظیفه داشتیم بجنگیم بعد هم خانه نشین دنبال درمان و وام دو میلیونی با بیست چهار درصد خانمی تو مجلس گفتند ما حقمان را از انقلاب گرفتیم من قبلا نوشتم تکرارش خوب نیست اما میگویم مادم رب پخت تا کرایه و مخارج من برای جنگیدن باشد و سیزده سالم بود ترک تحصیل کردم و به منطقه رفتم و نهایت تا آخر هم بودم و هنوز هستم اما این سفره را چرا قایم کردید ما ندیدیم سهم خواهی میخواهید برید بیمارستان های شیمیایی و اعصاب روان ووو هزاران بیمارستان اگر سهمی داشتید بردارید بی پرده میگویم بیجا کردی که سهم میخواهی هر که هستی در هر مقام مملکت قباله پدرتون نیست نفت ملی شد نه ملیتی میدانم خواهید خورد چوب خدا را و این رسوایی حقوق فقط فقط مدیون شهدا هستیم که شهدا از بهشت رسوایشان کردند برادری گفت انقلابی بودن شرط نیست انقلابی ماندن شرط است اگر با این حقوق میخواهید انقلابی بمانید بهتر است نمانید مثلا شما مسلمان هستید جای بس خجالت داره هر دولتی آمد خیانت کرد وای بر شما حق الناس را چه میکنید چه چهر های نورانی هم حقوق نجومی میگیرند فیش جانبازان را بخصوص ارتش را هم نشر دهید تا آقایان کمی بخود بیایند که بعید میدانم چه اصلاحات چه اصو گرا هر کس در هر مقام لباسی به این مملکت خیانت میکند خدایا محو نابودش کن فقط خدا به فریادتان برسد این حقوق به داعش بدهید خودش منفجر می کنه شما تازه می فرمایید انقلابی هستیم نیستید دروغگو هستید دشمن خدایید خودروی شاسی بلند سفر های کیش و خارج خانه های تجملی این رسم انقلابی بودن نیست خانمی که در مجلس خودتت را میگشیتی حاضذجرید با یک بیسواد مثل من مناظره زنده کنید من حاضرم خدا از شما نگذرد
سلام آقای ناطق ممنونم که پیام گذاشتید اما تا کنون این همه نوشتیم اثری کرد ممنون میشوم از اثرات که در سایت گذاشتیم ما را آگاه سازید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi