شناسه خبر : 44690
چهارشنبه 08 ارديبهشت 1395 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام چهارمین کاروان "لبیک یاحسین"جانبازان به عتبات عالیات

چهارمین کاروان جانبازان با عنوان " لبیک یا حسین " روز شنبه عازم عتبات عالیات می شود.

فاش نیوز- چهارمین کاروان جانبازان با عنوان " لبیک یا حسین " روز شنبه عازم عتبات عالیات می شود.

به گزارش خبرنگار ما، چهارمین کاروان جانبازان " لبیک یا حسین" به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری انجمن های جانبازی هفته آینده به عتبات عالیات اعزام می شود.

 این کاروان به همت سپاه پاسداران و با مشارکت و همکاری انجمن های جانبازان اعم از انجمن جانبازان نخاعی، انجمن جانبازان شیمیایی، انجمن جانبازان بصیر، انجمن راست قامتان و انجمن جانبازان کانادین، عازم این سفر معنوی می گردد.

گفتنی ست جانبازانی که عازم این سفر هستند، با عنایت فرماندهی کل سپاه از جانبازان 70% بسیجی و سپاهی سراسر کشور هستند و مشتمل بر 18 جانباز نخاعی کمری، 4 جانباز نخاعی گردنی، 20 جانباز دو پا قطع و سه عضو قطع، 3 جانباز شیمیایی، 3 جانباز یک پا قطع و 1 جانباز فک و صورت می باشند و انتخاب جانبازان به صورت قرعه کشی بوده است.

در این سفر که به قصد زیارت مضاجع شریف اهل بیت علیهم السلام انجام می شود، جانبازان به همراه خانواده خود و همراهانشان و با مسئولیت برادرعلی مسگر، جانشین امور ایثارگران سپاه و حسین اسرافیلی، مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی که مشاور سردارشریفی نیز می باشد و تعدادی دیگر از عوامل و خادمان  اعم از مسئول فرهنگی، مسئولان گروه ها، مسئولین جابجایی و اسکان، مسئولین انتقال، خبرنگار و فیلمبردار و گروه پزشکی شامل پزشک و کارشناس تغذیه حضور دارند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ببخشید.جانبازان بسیجی .........مظلوم .سپاه با انها کاری ندارد.لطفا حقیقت را بنویسید
بنام خدا
دوستان عزیز فاش نیوز .
با سلام واحترام
جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی هستم . ( بسیجی ) بیکار . فقط حالت اشتغال بنیاد هستم به زبان عربی کاملا مسلط هستم وعراق نیز بلدم وقتی اینرا میگم اونجا زندگی کردم اگر محبت کنید با مسئولان کاروان که عزیزان جانباز میبرند عتبات بعنوان مترجم وراه بلد کاری به ما بدهند بسیار ممنون میشم وهمیشه دعا گو خواهم بود تلفن ..... اونجا خیلی بدرد دوستان میخورم . لطفا به حقیر اطلاع بدهید
با تشکر جانباز 50 درصد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi