شناسه خبر : 44768
سه شنبه 07 ارديبهشت 1395 , 10:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عشقی که هرگز بی‌بی‌سی نمی‌بیند

اظهارات تکان‌دهنده پدر شهید

پدر شهید افغانستانی مدافع حرم به ادعای پوچ رسانه‌های غربی واکنش نشان داد و گفت: این رسانه‌ها واقعیت‌ها را نمی‌بینید، اگر میلیاردها هم پول می‌دادند، حاضر نبودم فرزندم را از دست بدهم، پسرم عاشق شد و به سوریه رفت.

پدر شهید سیدرضا حسینی» از اتباع افغانستانی در ایران با رد این ادعا که پسرم به خاطر پول یا با اجبار به عنوان مدافع حرم به شهادت نرسید، گفت: پسرم عاشق حضرت زینب بود و بعد از بازگشت برادرش از سوریه گفت برای دفاع از حرمی بی‌بی زینب می‌خواهد به سوریه برود.

پسرم را با دنیا معاوضه نمی‌کردم

پدر شهید مدافع حرم با بیان اینکه اگر تریلی‌تریلی پول به من بدهند حاضر نبودم که پسرم را را از دست می‌دادم، گفت: سیدرضا عاشق شده بود و برای همین رفت، برای این رضایت دادم  اگر عمه‌ام بی‌بی زینب در آن دنیا از من بپرسد که چرا مانع پسرم شدم من چه جوابی باید بدهم، بنابراین اگر هر که کسی که فکر می‌کند که پسرم به خاطر پول یا هر چیز دیگری شهید شد دروغ می‌گوید.

حسینی گفت: اگر حرم بی‌بی زینب ویران شود، در آن دنیا من با چه روی به امام حسین (ع) نگاه کنم، شخصی که عاشق نباشد این کار را قبول نمی‌کند، پسرم روز قبل از شهادتش به همرزمانش می‌گوید که بیشتر در کنار هم باشند چرا که فردا شهید می‌شود و همان‌طور هم شد و ساعت 10 صبح روز بعد شهید شد.

در مراسم تشیع پسرم لباس سفید به تن کردم

وی با اشاره به عکس پسرش در لباس رزم گفت: به پسرم افتخار می کنم چرا که همانند حضرت ابوالفضل (ع) به هنگام شهادت دستش قطع شد در مراسم تشیع پسرم لباس سفید به تن کردم و از مردم هم خواستم که با لباس عروسی در مراسم تشیع پسرم شرکت کنند، اجازه ندادم پرچم‌های سیاه نصب کنند.

 پدر شهید مدافع حرم با بیان اینکه دشمن کوردل جدایی ایران را از افغانستان می‌خواهد گفت: دشمن این مسائل را درک نخواهد کرد و رهبر ما آیت‌الله‌ خامنه‌ای هرچه بگوید جان خود را فدا می‌کنیم.

پسرم آن دنیا مرا شفاعت می‌کند

حسینی با تأکید براینکه اگر میلیاردها هم به من می‌دادند حاضر نبودم فرزندم را از دست بدهم، عنوان کرد: چرا باید این کار را می‌کردم شاید من زودتر از پسرم از دنیا می‌رفتم و آن وقت این پول ارزشی نداشت، پسرم در آن دنیا من را شفاعت خواهد‌کرد و این دنیا ارزشی ندارد.

 

منبع: فارس
اینستاگرام
درودخدابرشماپدروالامقام شهیدمدافع حرم اگرهمه همینطورپشت سررهبرعزیزباشیم دنیاهم نمیتواندماراشکست بدهدصلوات برشهدای جنگ ایران وعراق وشهدای مدافع حرم .....بنده هم ازطریق همین سایت اعلام امادگی میکنم تامثل دوستان شهیدم بروم ازمدافعین حرم بی بی زینب باشم%%%%%%%%%%%%%%%رزمنده 27ماه داوطلب دوران8سال جنگ نابرابر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi