شناسه خبر : 44811
چهارشنبه 08 ارديبهشت 1395 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نظرجالب بشار اسد درباره حرف سید حسن

رئیس‌جمهور سوریه درباره نامزد مورد حمایت خود در انتخابات ریاست جمهوری لبنان گفته، «حرف من همان حرف سیدحسن نصرالله است.»


«بشاراسد» در واکنش به درخواست رئیس جریان المستقبل از روسیه برای تاکید این کشور روی‌ریاست‌جمهوری سلیمان فرنجیه رئیس حزب جریان المرده لبنان گفته در مورد این مسئله سیدحسن نصر‌الله تصمیم می‌گیرد و حرف ما هم حرف دبیرکل حزب‌الله لبنان است.
روزنامه لبنانی السفر با اعلام این خبر نوشت: «سعدالدین حریری در سفر اخیرش به مسکو به ویژه در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه خواستار یک تحرک بین‌المللی و منطقه‌ای برای انتخاب سلیمان فرنجیه به عنوان رئیس‌جمهور جدید لبنان تا قبل از تابستان سال 2016 شده است.»
این در حالی است که چند روز پس از سفر حریری به مسکو سفیر روسیه در دمشق این پیام را به اطلاع ولید معلم وزیر خارجه سوریه می‌رساند و وی در پاسخ، پیامی روشن به سفیر روسیه می‌دهد و می‌گوید: «خودتان را زیاد اذیت نکنید و عذاب ندهید زیرا در این زمینه فقط سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله تصمیم می‌گیرد و رهبری سوریه هم بارها به این مسئله اشاره کرده است.»
به گفته «ولید معلم»، بشار اسد تاکید کرده که موضع دمشق این است که سیدحسن نصرالله تصمیم می‌گیرد و حرف ما هم حرف دبیر کل حزب‌الله است.
گفتنی است نیروهای مقاومت حزب‌الله از مؤثرترین مبارزان حاضر در جبهه سوریه و در نبرد با تروریست‌ها هستند و سوریه نیز حامی و پشتیبان اصلی حزب‌الله است.
مقامات سوریه بارها اظهار داشته‌اند که سوریه بهای جانبداری و حمایت از مقاومت در منطقه را می‌پردازد و تروریست‌هایی از بیش از 70 کشور به این دلیل سوریه را مورد حمله قرار داده‌اند.این در حالی است که تنها یک ماه دیگر مانده است تا لبنان دو سال کامل را بدون رئیس‌جمهور سپری کند. سلیمان فرنجیه رئیس حزب جریان المرده لبنان که کاندیدای ریاست جمهوری در این کشور است اخیرا اعلام کرده مهم انتخاب رئیس‌جمهور از جریان 8 مارس است و او یا میشل عون تفاوتی نمی‌کند که به این مقام نایل شوند.میشل عون، گزینه مورد حمایت حزب‌الله لبنان برای انتخابات ریاست جمهوری است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi