شناسه خبر : 44814
چهارشنبه 08 ارديبهشت 1395 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحت پوشش صندوق ایثارگران

رزمندگان بسیجی و سربازان جانباز زیر 25 درصد معسر، تحت پوشش صندوق ایثارگران قرار می گیرند

سرتیپ دوم بازنشسته پاسدار ذبیح اله نامور مدیر صندوق ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار ساتا از پرداخت مستمری به میزان 75 درصد حداقل دستمزد به جانبازان زیر 25 درصد خبر داد.

مدیر صندوق ایثارگران افزود: این صندوق از رده های زیر مجموعه ساتا می باشد که در سال گذشته با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده و وظیفه پرداخت مستمری به چند گروه زیر را بر عهده دارد: رزمندگان بسیجی که سابقه حضور یک سال به بالا در جبهه بصورت داوطلبانه را دارند، بسیجیان جانباز زیر 25 درصد زمان جنگ، سربازان جانباز زیر 25 درصد زمان جنگ، سربازان جانباز زیر 25 درصدی که در چند سال گذشته از سابا کمک معیشت دریافت می کردند و در نهایت گروهی نیز در سالجاری به مستمری بگیران این صندوق اضافه شدند که این دسته شامل بسیجیان و سربازان با سابقه 6 ماه بالاتر حضور در جبهه می باشند.

سرتیپ دوم بازنشسته پاسدار ذبیح اله نامور در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون 78 هزار نفر تحت پوشش صندوق ایثارگران قرار گرفته اند، گفت: در قانون امسال عنوان رزمندگان داوطلب به رزمنده تبدیل شد و مدت زمان حضور در جبهه نیز از 12 ماه به 6 ماه تقلیل یافت، بنابراین پیش بینی می شود که تا پایان سال، 20 هزار نفر و در سال آینده تعداد 30 هزار نفر به آمار مستمری بگیران این صندوق مشروط به تأمین منابع مالی مورد نیاز از سوی دولت، افزوده گردد.

 مدیر صندوق ایثارگران در خصوص چگونگی شناسایی رزمندگان و جانبازان مستمری بگیر این صندوق که ضرورتاً بایستی بعنوان معسر شناخته شده باشند، اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح برای پرداخت مستمری به پنج دسته ای که در بالا ذکر شد، سهمیه ای را برای هر سازمان اختصاص داده است. سازمان ها نیز افراد را بر اساس اینکه هیچ گونه منبع درآمدی نداشته باشند، حقوق بگیر نباشند و معسر محسوب شوند، شناسایی و از بنیادشهید، سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، سازمان بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی کشوری استعلام می نماید و در صورتی که تمامی استعلام ها مثبت باشد، اقدام به انجام تحقیقات محلی می نماید و در صورتی که موارد یادشده مبنی بر عدم وجود منبع درآمد، عدم دریافت حقوق از هیچ سازمانی و نیز معسر بودن آنها مورد تأیید قرار گیرد، فرد مورد نظر به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می شود.

وی افزود: در این راستا ستادکل نیروهای مسلح مجدداً نسبت به تأیید یا عدم تأیید اسامی ارسال شده، اقدام و افراد منتخب را بصورت سازمانی در قالب لوح فشرده به ساتا ابلاغ می کند.

سرتیپ دوم بازنشسته پاسدار نامور خاطر نشان ساخت: در قانون بودجه 2 ردیف اعتباری برای پرداخت مستمری به این افراد در اختیار داریم که در مجموع هر ماهه بطور متوسط حدود 5/36 میلیارد تومان بودجه دریافت می کنیم. ضمن اینکه طبق بند "ز" تبصره 20 قانون بودجه مقرر شده مابه التفاوت اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مستمری به رزمندگان دارای 6 ماه به بالا سابقه حضور در جبهه، از محل هدفمندی یارانه های تأمین شود که در مرداد ماه مبلغ 30 میلیارد تومان به سازمان پرداخت شد و متأسفانه در شهریور و مهر ماه هیچ مبلغی تأمین و پرداخت نشده است.

وی در خصوص میزان مستمری قابل پرداخت به مشمولین این طرح اظهار داشت: بر اساس قانون، 75 درصد حداقل دستمزد بعنوان مستمری به این قبیل افراد پرداخت می شود که رقمی معادل 534 هزار تومان می باشد و در حال حاضر بدلیل عدم پرداخت بودجه از محل هدفمندی یارانه ها، پرداخت مستمری بصورت حداقل صورت می گیرد و در دو نوبت (یک مرحله حداقل و یک مرحله مابه التفاوت) پرداخت می شود و در صورت تأمین بودجه مورد نیاز، کل مستمری بصورت یکجا واریز خواهد شد.

مدیر صندوق ایثارگران افزود: برای پرداخت مستمری به رزمندگان 6 ماه به بالا، بین 6 ماه تا 90 ماه تفاوت قائل شده ایم، بطوریکه به رزمندگان بالاتر از 6 ماه، نیم درصد بابت هر ماه به مستمری آنها اضافه می کنیم و به جانبازان هم برای هر درصد جانبازی بالاتر از 5%، 5/2 درصد مستمری اضافه می نماییم.

سرتیپ دوم بازنشسته پاسدار نامور در ادامه گفت: مستمری مشمولین این طرح از نیمه دوم سالجاری از طریق موسسه اعتباری کوثر، پرداخت می گردد.

وی تصریح کرد: در این راستا تاکنون 50 هزار نفر موفق به افتتاح حساب در موسسه اعتباری کوثر شده اند که حقوق این دسته از افراد در مهرماه سالجاری از طریق این موسسه پرداخت شد و مستمری بقیه افرادی که هنوز موفق به افتتاح حساب نشده اند، را از طریق بانک عامل قبلی پرداخت کردیم. ضمن اینکه بمنظور رفاه مشترکین این صندوق مقرر شده در شهرهایی که فاقد شعبه موسسه اعتباری کوثر می باشند، نمایندگان این موسسه جهت افتتاح حساب مشمولین این طرح به این شهرها اعزام شوند که زمان اعزام و محل استقرار کارشناسان یادشده از طریق مسئولین بسیج استان به اطلاع رزمندگان و جانبازان آن استان خواهد رسید.

مدیر صندوق ایثارگران در ادامه سخنانش به پرداخت وام در آینده ای نزدیک به مستمری بگیران این صندوق اشاره کرد و گفت: در نظر است به رزمندگان و جانبازان مستمری بگیر این صندوق مشروط به تأمین منابع مالی، وام قرض الحسنه پرداخت شود که شرایط و نحوه پرداخت در زمان مناسب به اطلاع آنها خواهد رسید.

سرتیپ دوم بازنشسته پاسدار ذبیح اله نامور به موضوع بیمه درمان مستمری بگیران صندوق ایثارگران نیز اشاره کرد و گفت: طی توافق بعمل آمده با بیمه سلامت ایرانیان مقرر شده رزمندگان حقوق بگیر این صندوق تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار گیرند. همچنین جانبازان زیر 25 درصد نیز از سوی بنیاد شهید، تحت پوشش بیمه درمان قرار خواهند گرفت.

وی خاطر نشان ساخت: از دیگر برنامه های در دست اقدام برای مشترکین صندوق ایثارگران اینست که در نظر داریم با کسر مبلغ کمی (ماهانه کمتر از 50 هزار ریال) از مستمری این گونه افراد، آنها را تحت پوشش بیمه اختیاری عمر و حوادث و همچنین بیمه خانه و خانواده قرار دهیم. 

مدیر صندوق ایثارگران در پایان سخنانش از نمایندگان مجلس، ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح، معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع، مدیرعامل و معاونت های اجرایی و طرح و برنامه و همچنین ذیحسابی ساتا، سازمان های ارتش، سپاه، ناجا و بسیج که نقش بسزایی برای اجرای طرح پوشش رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد در صندوق ایثارگران و پرداخت مستمری به آنها ایفا کرده اند، قدردانی نمود.

 

اینستاگرام
این خبر که مال چند ماه پیشه.لطفا اخبار جدیدتری از این صندوق ایثارگران در اختیار رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد قرار دهید.با تشکر
همش کشک و پشم است همه این بازی ها برای اشتغال زایی و لفت و لیس خودشون است
برادر گرامی اینها فقط می خواهند دلخوشی به ما بدهند والا دلشان برای ما نسوخته
بسمه تعالي
بعدازگذشت 27سال ازدفاع مقدس تازه به فكررزمندگان معسرافتاده اند.چرامعسر.آيا اگرفداكاريها وازخودگذشتگي هاي وجانفشاني ها ورشادت هاي اين عزيزان نبود.مي دانستيد.چه ميشد.حالا شدند.معسر.توي اين مملكت يك مسئول مومن وخداترس ومتعهد ومعتقدپيدانمي شود.كه كلمه معسرراازسراين دلاورمردان بردارد..
پس تكليف رزمندگان غيرمعس چيست.وكي به فكراين عزيزان ميباشد.با تشكر.
- ایجاد زمینه‌های لازم جهت تحقق منویات و تدابیر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و تحقق سیاست‌های کلی نظام در امور رزمندگان.

2- ایجاد هماهنگی‌های لازم جهت تحقق و اجرایی اهداف، راهبردهای و اقدامات مذکور در این سند در سطح کشور.

3- سیاست‌گذاری، تعیین خط‌مشی و راهبردهای اساسی در امور رزمندگان.

4- نظارت عالیه بر برنامه‌ها و طرح‌های اساسی دستگاه‌های اجرایی در امور رزمندگان.

5- هدایت عمومی مبادی ذی‌ربط در امور رزمندگان به منظور هماهنگی و ایجاد وحدت رویه.

6- حمایت از نهادهای ایثارگری در سطح دستگاه‌های لشکری و کشوری.

7- ایجاد هماهنگی بین نهادها و دستگاه‌های لشکری و کشوری در امر رسیدگی به امور رزمندگان//پس کی میخواهندبه این سوختگان خدمات بدهندواگرهم نمیدهندپس چرالایحه ای به بلندی نقشه کشورمینویسندوتصویب میکنندامااجرانمیکنندوبااین کارشان رزمندگان وجانبازان درصدکم رادشمن خودمیکنندازقدیم جای مارسم است ومیگوینداگرمیخواهی یکی رابرای خودت دشمن کنی قول بده عمل نکن حکایت مسولین ماالان همینطورشده 30سال استکه وعده وعیدمیدهنداماازعمل خبری نیست باخودشان حتمامیگویندرزمندگان وجانبازان درصدکم چیزی حالشون نیست27سال استکه بادروغ نگهداشتیم این چندروزدیگرهم روش //دست ملیزابه شمامسولین دروغ گو احسنت به شما احسنت به وجدان خفته شما.کی میخواهیدازاین خواب غفلت بیدارشوید/.........یاعلی مدد
من هم بانظردوست عزیزم موافقم این خبرحداقل ۴ماه پیش درسایت ها گذاشته شده بود.مطلبی بذارید که حداقل کمی آرامش روانی به همراه داشته باشد برای بدست آوردن شماره تلفن صندوق ایثارگران همین روبگم که فایده ای نداره چون مسئولین صندوق دستور داده اند که هیچ شماره تلفنی دراختیار عموم قرار نگیرد.من حتی برای بدست آوردن این شماره تلفن حسابی تحقیر شدم.پس اگرغروروشخصیت هنوز برای شماارزش دارد به هیچ وجه دنبال شماره تلفن این صندوق نباشید.
این علیرۻامحمودی مدت ۲۱ماه درجهبه بودم سرباز وۻیفه هیجگونه درامدی ندارم بیکارم ودارای دوفرزند وهمسر هستم
ازسبزوار
سلام . نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه 30 فروردین1395) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 95 کل کشور، با پیشنهاد الحاقی 168 که غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی آن را مطرح کرده بود با 122 رأی موافق، 19 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مکلف کردند از محل اعتبار بنیاد شهید و امور ایثارگران ماهانه کمک‌معیشت معادل حقوق کارکنان دولت را به جانبازان و آزادگان فاقد شغل بپردازد. اگر آقای جنتی ایراد نگیرد 75% درصد حقوق به معادل حقوق کارکنان دولت تبدیل شود ان شالله
اینو بخونید

سلام.اشاره فرمودیدسربازان۶ماه خدمت درجبهه،،،من سربازارتش بودم و۳۶ماه درجبهه های حق علیه باطل خدمت کردم!ودرحال حاضرفاقدشغل ودرآمدهستم!متأهل،مستأجروبیکار!!!لطفآراهنمایی بفرماییدبه کجامراجعه کنم!؛!متشکرم حجت الله انتظاری.
سلام خدمت شما...بنده حدود۳۰ماه درجبهه های دفاع مقدس باعضویت بسیج افتخاری درجبهه های کردستان وجنام خدمت کرده ام وبه هرارگان،سلزمان و...مراجعه می کنم،هیچ سابقه ای ازدوران خدمت ام وجودندارد!!!لطفآراهنمایی بفرمایید.علیرضامولائی
بنده جانباز كمك معيشت بگيرم چقدر تن ماجانباز ان تنمان براي اين كمك كم ميلرزانيد بس ما روي اين پول براي كرايه خانه حساب كرديم مگر اين مملكت كم سرمايه دارد كه اين مي خواهيد قطع كنيد بنده جانباز اعصاب روان هستم مي دانيد پول داروها چقدر مي شود من چقدر خانواده ام را اذيت مي كنم جواب خانواده ما را كي مدهد وقتي رواني مي شم همه ازخانه فرار ميكنند بيرون ميروند تاحالم خوب بشه به خانه برمي گردند آن وقت من ديگر ناي حرف زدنم ندارم حالا اي مسىول خودت قضاوت كن شمادر زندگي مانيستين ببيني ماها چطور زندگي ميكنيم
یک آدم خدا شناس پیدا نمیشه جه جواب بده به این رزمندگان بی کس که چرا این کمک معیشت کم شده؟
وطن پرستی برای فقیران است و وطن برای ثروتمندان.جانباز عزیز الهی از گلوشون پایین نره که حق شما رو میخورن.واقعا متاسفم.خدا بهت صبر بده دلاور
سلام حقوق بنده را این ماه واریز نکرده اند اگر کسی میداند چرا به بنده بگوید
درمورد جمع آوری سابقه بیمه رزمندگان وجانبازان زیر 25 درصد که جدیدا نیز از طریق صندوق ایثارگرا ن ساتا پیامک ارسال شده کسی خبر داره. اصلا سابق بیمه تامین اجتماعی را باید کجا تحویل بدیم . لطفا مسئولین در این مورد توضیح بدند.
عزیز به ما هم نداده اند
با سلام
چرا حقوق این ماه ما به اصطلاح جانبازان معسر را پرداخت نکرده اند؟؟
امروز ششم مهر ماهه ولی خبری نیست؟؟
کسی خبر داره بگه لطفا
به خدا با سیلی صورتمونو سرخ کردیم .. با 450000 تومان زندگی خیلی سخته
امیدوارم پرداخت کنند
نمیدانم چرااینقدرمیگویندجانبازان ورزمندگان معسر؟گویی میخواهند صدقه بدهند.اگربه جانبازان غیرشاغل دولتی حداقل ، معادل امتیازات حقوق ودستمزدجانبازان شاغل دردستگاههای دولتی (یک پایه تحصیلی بالاتر،معافیت کسورات بازنشستگی ومالیاتی،پاداش ایثارگری،ماموریت تحصیلی،تقلیل ساعت کارو...)حقوق پرداخت کنند عادلانه تروبهترنیست؟آیاحق آنهانیست ؟
سلام میخواستم بدانم جریان پرونده ما به کجا رسید تا کی باید منتظر بمانیم
سلام : وقتی دولت برای برداخت یارانه عزا می گیرد تامین بودجه از هدفمندی یارانه ها یعنی نخود سیاه *سی و چهار سال از مجروحیتم میگذرد و نمیدانم نمایش دولتمردان کی تمام میشود . هزاران راه برای قانون گریزی و عمل نکردن به وعده ها برای مسیولین وجود دارد.یکروزبهانه(ابهام در قانون)ویکروز(کمبودبودجه)و . . .البته حقوق نجومی خود را بموقع دریافت میکنند. والسلام
چرا بیست هزار تومان از مستمری کم شده است لطفا پاسخگو باشید
سلام جانباز ۲۰درصد ازجای حقوق نمیگیرم بیکارهستم زندگی بسخستی میگذرد قول می دهید عمل باخداخواهش میکنم فکرکنید
با سلام وعرض وادب اینجانب جانباز زیر بیست وپنچ درصد هستم یک سالی میشه ایتارگران ناجا استعلام برای معسر وتحت پوشش ما را گرفته ولی هیچ جوابی ندادند اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
با سلام سردار بزرگوار شما تا به حال فقط حرف زده اید و از عمل هیچ خبری نیست جانبازان معسر در فقر دست و پا می زنند و شما با حرف فقط وعده های زیبا می دهید این که نمیشود شما برای جانبازان اقدام اساسی انجام نمی دهید
سلام بنده جانبازشيميايي موج تركش تمام بدن وديگس كمر؛ونامه ازدكتربنيادصعب الاج بيكارازكارافتاده نيروسپاه هم بودم ٠وكارگربيار٩/١٣ هم جبهه فاوبودم تشكيل پرونده درسپاه دادم چندسال است كه تاييدشده يك ريال به حسابم واريزنميشود؛دوم دربنيادتشكيل پرونده حق معشيت باتمام استعلامها؛دادم باحساب بانك ملي يك ريال بحسابم واريزنميشود؛وازكارافتاده خانه نشين بخاطرجبهه وجنگ شده ام با٣فرزندونداشتن سلامتيم را ؛كه ازدست داده ام كسي پيگيري نميكند؛همش وعدهاي دروغ پس چراشعارميدهيد وكاغذبازي ميكنيدجانباز؛مرد؛دگه اميدي ازوعده هاي دروغ شما نداريم حركس پول پارتي دارد به حقش ميرسد من حاضرهستم ثابت كنم چرا مارا خانه نشين كرده ايد حالا بعضيها ميخورندتا؛خرخره ولي حق من را نميدهيد ١١٠هزارجانبازسپاه چطورحق معشيت ميدهدولي به من نميدهندمگرخون آنان ازمن رنگين تراست خدا؛ازسرآناناني كه حق من خانه نشين راضايع ميكند خانه خراب بظود؛وهميشه سلامتي براي خودش وخانواده اش مثل من بدبخت نداشته باشد اين چه وضعي است همش وعدهاي دروغ حق درصدم راهم ضايع كردند ولي هم رزم بنده بامن بوده سالم وصحيح روزي ١٠٠هزارتومان بنايي ميكندماهي ١٨٠٠ازبنياداشتغال حقوق ميگيردفرزندش مخارج دانشکاهش داده ميشود؛ولي من پول اياب ذهاب رفتن دكترشهرستان راندارم شب وروزنفرين ميكنم خدا؛ازسرآناني كه حق امثال مراپايمال ميكند؛خوشي باخانواده اش نبيند با*آتش دوذخ بسوزد؛ما ميميريم ولي شما:زير:دين ماهستيد؛وسلام دروددرشهدا ودرودبرخانواده جانبازان كه سختي اين انقلاب راكشيدندبعضي مفت خوران ايش ونوشش راميكنند وظلم روانيست از؛زندگي خسته شدم بااين بي عدالتي درحق من خيلي گفتها دارم گوش شنواميخاهد
باسلام وعرض خسته نباشی در صورت امکان معوقات رزمندگان بالای 12ماه جبهه را پیگیری فرمایید با تشکر از لطف شما
سلام از مسئولین محترم ودلسوز سپاه تمنا دارم که پیگیر حقوق معوقه رزمندگان باشید که بیش از بیست ماه در جبهه ها بطور داوطلبانه بوده اند و این معوقات مشکلات بسیاری را واقعا حل و برطرف می کند
چرا همه ایثار گران در یک سازمان جمع آوری نمی شوند مگر ایثارگر آن با هم فرق دارند؟ ؟؟؟؟؟
بیست و هشت ماه در جبهه حضور داشتم و ده درصد جانبازی ایثارگر چه فرقی دارد چرا چه فرقی دارد؟
اینجانب جانباز15درصدشیمیایی وباسابقه 30ماه بسیجی وپاسدارکمک معیشیت میگیرم عضوصندوق میباشم بعدازیکسال میکویند بشماتعلق نمیگیرد خواهشمندم فکری بحال بنده بفرمایید
پول خپشمزه بود قعط شد من که ۲۸ سال بیست ماه ایثارگری چون ارتش بودم شما سپاه موچی که من گرفت زن وبچه هایم نیتوان نگهدارم باشن خونه یک دراتال حمام ندارم ماهی چهارصدتومان گرایه میهدم حالا بند خدا بعد
از چند سال حقوق مثل ما مل اقا قعط شد تازه صندول هم دارند
هر که از سپاه وبیناد دیگر خدمت گرفتند حق ما ارتش
خورد ۲۸ سال سیر نشید کمی بما بدهد هر دوما ادم هست
م رفتم جنگ فقط لباس مان رنگ فرق میکرد ادم هستمکههستم
چرا انیقدر فرق توی انقلاب اسلامی که خودم رفتم توی خبابان
ولی یک عده از خدا بننامق شد.ی خبر






,,,,,,سلام دادشی بیست وشش سال پول ملت گرفتی
به ریش من سربازکهالان مگویند گدا معسر خندهی
الان بین که منسرباز اتش باجانبازی که هیچ پولی نگرفتم وبیکار
راونی که یک شب راحت نخوابم فقط گوشم تا صبح
زنگ میزنه حال پولت قعط شد ماچی زن وبچه
م چه توگرفتی خرج کردی سر کارهستی من چی داداش
حتما جواب بده یا علی مدد
دروغ می گویند الان سی سال درد می کشم کسی نیست به دادمان برسد من اکسیژن مصرف می کنم یک دستگاه اکسیژن ساز دکترا نوشتن اون هم گفتند پولش نداریم بچه شان را می برن تو کشور اورپایی به دنیا میارن
سلام دادش دمتگرم خوب گفتی ملت از دست رفت شد سرما
دمتگرم مکمت ازدست رفت شدسرمایه داری برادر ارتشی ۲۸ مه
خدمت با ترکش و شیمایی دورد برتو
بسمه تعالی
بنام خداوند بخشنده مهربان
باسلام وعرص احترام خدمت سرتیپ دوم بازنشته پاسدار حاجی آقا ذبیح اله نامور مدیر محترم گرامی صندوق خسته نباشید اینجانب رزمنده هشت سال دفاع مقدس درلشگز28 پیاده کردستان عراق بمدت 24ماه خدمت ودر2 عملیات پی درپی بطورفعال ومتوالی بطورشبانه روزوحتی نگذاشتیم دست بیگانه ای به خاک وطنمان عزیزمان ایران بخورد وتا پای جان مقاومت کردیم درضمن دارای کارت ایثار ارتش می باشم وحدود 20ماه میشه عضو بسیج فعال پیشکسوتان می باشم و52سالم وفاقد شغل وبیکارم وسرپرست 2مریص بدحال ودایمی ذهنی می باشم وداروهایشان گران وکمرم زیر بارزندگی خم شده وسن مان هم که بالا ست دیگر توان کار هم نداریم وخدمت جنابعالی وسروربزرگواروارجمند خواهشمندیم لطف وعنایت بفرمائید ودستور پیگیری رسیدگی اینجانب رامبدول بفرمائید تابیشترازاین شرمنده این مریض ها نباشم باتشگروقدردانی اززحمات ارزشمندجنابعالی قبلا ازمساعدت جنابعالی تشگروقدرانی رادارم یه رزمنده دردمند عباس پور التماس دعا انشالله جنابعالی وخانواده محترمتان وگرامیتان همیشه سلامت وپایدارباشید
با صلوات بر محمد و آل محمد
مسئول محترم احتراما" به اطلاع میرسانم اینجانب اشرف عظیما جانباز 15% شیمیایی دوران جنگ تحمیلی از ناحیه اعصاب روان --ریه - چشم - پوست در حال حاضر هم تحت درمان می باشم از دوران کمیته انقلاب اسلامی در اثر اثابت گلوله از ناحیه مچ دست راست 24% معلولیت از شورای عالی پزشکی ناجا دارم
در اثر مجروحیت شیمیایی متحمل درد زیادی هستم از طرفی هم از بابت معلولیت مچ دستم همیشه متحمل درد زیادی هستم با این وضعیت جسمی که دارم توان تامین هزینه زندگی سخت است از جایی حق و حقوقی دریافت نمی نمیکنم مگه من چقدر عمر دارم کی رسیدگی می کنید اگر آخرتی هست باید حوابگو باشید پرونده بنیاد شهید شهریار
سلام.سردار خسته نباشید اینجانب با سابقه ۱۴ماه در جبهه بسیجی و ۹ ماه وظیفه جمعا ۲۲ماه سابقه جبهه شیمیایی هستم توان کار ندارم بعلت بیماری قلب و ریه ۳سال هست پیگیر پرونده کمک معیشت هستم. تا بحال موفق نشدم میگن بعلت کسری بودجه قابل پرداخت نیست لذا عاجزانه درخواست میکنم به درد اینجانب رسیدگی کنید سپاسگذارم.
دادشم الان ۵۵ ساله اوکه از ۲۵ سالگی برند چی شد ثروتمند حال ما
با ۳۵۰میخوایم پولدارشم اگه اگه بدند سال۱۴۰۰ ۳۵۰ تومات یک عدد نون میشه چزا چرا چند سال ۲۸ سال این بسجی وسپاه رفنتن الان نوبت ما بدبختها به قول ملجس این گدا هابیکار دوهزار پول بدهید ساکت. باشن
ایثارگر جانباز ده صد ارتش جمهوری اسلامی که مردوتع جنگیید ۲۸
گذشته حالا گدا سر خیابان شکز الله مهربان
سلام بهروز سوری جانباز ۲۰ درصد چرا ما باید به خاطر ۵درصد که که داریم بچهایمان از سهمیه جانبازان استفاده نکنند بنده دو تا مجروحیت دارم هم ترکش وهم شیمیایی طی دو مرحله تورا به خدا فکری برای ما بکنید ۵۲ سال سن دارم وبیکارم دارم مسافر کشی میکنم جهت معشیت زندگیم با تشکر 1
آیا قرار تیست جانبازان غیر بتیاد شهیدی از مزایای آن برخوردار شوند مثلا جانبازان هر سازمان اگر جانبازند پس چرا از بسیاری مزایا برخور ار نیستند ؟مگر چند میدان جنگ داشتیم که هر سازمانی برای خودش باید شهید و جانباز داشته باشد ؟
متشکرم
مسئول ایثارگران پایگاه مقداد غرب تهران به من رزمنده خیانت کرددرصندق ایثار گران این مسئول گفته اصغر ملا ئیان سابقه جبهه وجانبازی نداردکه حقوق مستمی نداشته باشم ایصندف ایثارگران ببنید من رزمندهدراین سالها چه کشیدم از دست این مسئول خیانت کار در جبهه چه قدمها وزجرها ان وقت این مسئول چه کرد با مدرک و دلیل می گو یم
با سلام بنده جانباز بیست درصد ودارای 24ماه خدمت درخط جبهه حق علیه باطل دارای کارت ایثار به شماره100356397به علت مشکل مالی وبیکاری درخواست مستمری گیری ازصندوق ایثارگران ساتا رادارم به خدا خیلی مشکل در زندگی دارم ازاد دکتر رفتن وگرفتن داروها اعصب که در این شهرکوجک دورافتاده دارم بگیرتام مریضی همسرم که بخاطر موج گرفتگی و پرخاش گری ام که موجب مریضی ایشان شده گرانی های سرسام اور به فقر بدبختی رسیده ام ‌ازهمکاری شما نهایت سپاس را دارم
سلام رزمنده هستم حساب باز شده ولی چیزی واریز نشده کی واریز میشه ممنون از بروجن۹۵۷۲
سلام خسته نباشید من جانباز ۵ درصد هستم سال ۹۴ تشکیل پرونده دادم حالا بعد ۴ سال دوباره بنیاد شهید دوباره استغلام میکند چند سال هم در نوبت بنیاد بمو نیم دیگه عمر ما تموم شد چقدر دروغ.
سلام بیست دوپنج ماه جبهه فاو خرمشهر بودم مجروه درکربلای چهار شدم وسه سال بسیجی بودم بیکارم کارگربودم متولد ۴۵ هستم دوفرزندم خدمت سربازی تمام کردن وبرچ ابان ۱۹٫۸امسال بخدمت اعزام شد دست کمک بود راهنمایم بکنیدمعاف میشه
سلام سردارمن11۰ماهجنگ بودم نمیدونم رزمندم یاایثارگر لطفا راهنمایی کنید ممنون شامل حال من می شود
با عرض سلام ودرود متوسفانه چه فایده نامه نوشتن نامه نوشتن احتیاج به پیگیری دارد وقتی پیگیری نشود ننوشتن بهتر ولی ما مینویسیم تا شاید کسی دلش به حالمان بسوزد کاری انجام دهد زمان جنگ فقط کپی می گرفتند فردای ان روز اعزام به می کردندند کارها خیلی سریع پیش وپمی رفت ولی الان هزار بار نامه بنویسی تاشاید ی پامی بایید روی گوشی چرا حق جنبازان زیر 25/ را خورده می شود ما چه گناهی کردیم که پارتی نداریم با توجه به اقتصاد امروز با مبلغ نا چیز چکار کنیم تو به فکری هم به حال ما کنید تا بیشتر ازاین شرمنده زن وبچه های خودمان نشوم
باسلام وخسته نباشید بنده برادردوشهید وخودم ایثارگرم چندین ساله هرکجابرای یافتن شغلی رفتم تامتوجعه ایثارگریم وخانواده شاهد بودنم را فهمیدن دست رد به سینم زدند وکاری به بنده ندادن مگرچه جرمی مرتکب شدیم چنین رفتارهایی با مامیکند ماکه توقعی ازکسی نداریم خدامیداند چه شرمندگی وبلاهایی بخاطر نداری گشیدم خدامیداند دولت هم کمک معیشتی نداد نه سهام عدالت را نمیدانم چه کنم دیدارمادرحضورحضرت حق یاحق
عوده سواری فرزندنعیمه 39ماه حضور درجبهه دارم امامتاسفانه فقط 7ماه درپرونده مونده وتمام مدارک پرونده گم شده وحتی فرزندم معافیت 30 حضور درجبهه گرفتم ش ش 1540 ت ت1314
آیا با 59 ماه جبهه به جز 2سال خدمت سربازی با دوبار مجروحیت یک بار انفجار مین باید چقدر درصد جانبازی داشته باشی هم دکترای که کمیسیون میان، بی وجدان هم مسئولین خیانت کارند بااین همه سابقه 750تومان خجالت آور نیست ما به خانواده‌ام ن چه بگیم من کار داشتم پایه یک دارم سال 84 آمدند گفتند شما بازنشسته شدی از طرف سپاه از صد هزار تومان حقوق شروع شد هی گفتند اینگه درست میشه از کاری که داشتیم بیگ کار شدیم برکت عدالت این مملکت تا الان 750 تومان ماند اونم که به خاطر شماره حساب چون تهران باز کرده بودم 8 ماه معلوم نشد به جیب که رفت این در دل هامون را به کی بگیم به کام حاکم عادل شمارا بجون حضرت آقا شمارا به وجدانتان شمارا به روح شهیدان شمارا به روح حضرت امام اکه حق ماست پیگیری کنید
من مترجم بیکارم همسرم سرطان دارد از 2چشم نابینا شده است به نان شب محتاجم ای مراجعه ای روحانی ای سرداران بزرگ که به برکت رزمندگان و شهیدان به اینجا رسیدید آیا حق یک انسان که جوانیش را گذاشته این است با وجدانتان چه می‌کنید
با سلام مسعولین محترم نیروی انتظامی رضای خدا فقط جواب منو بده هیچ چیز ی نمی خواهیم پدرم اول انقلاب ۳۳ماه در ژاندارمری ثابق رزمنده بوده بماگفتن ۸سال پیش بیایید ثبت نام کنید پاداش میدهند خانواده به مادران وکالت دادیم وحساب دربانک قوامین باز کردیم وپرونده را تکمیل وحدود۶۳۰هزارتومان خرج کردیم بعداز۳سال به بعضی ها ۱تومان تا۴تومان واریز کردن به مانه ندادن بعدازچندسال مراجعه پارسال گفتن دیگه آنها که فوت شدن چیزی نمیدم اون هم بابدترین رفتار گفتم آقا همون ۶۳۰ت که خودت تان گفتید به ما بدهید جوابی ندادن تا امروز من قانع نشدم حکومت قانون مگر یکی نیست که سپاه ۶ماه حقوق میدهدونیروی انتظامی بعدازپول خرج کردن و امیدواری جواب رد میدهد بخدا قسمتان میدهم فقط جوابم را بدهید، م از ارومیه
با سلام
اضافه حقوق های امسال برای ماه فروردین و اردیبهشت پرداخت نمیشه؟
سلام عرض ادب خسته نباشیدبنده ازطرف بسج مستمری جزئی دریافت میکنم ولی توارتش ۱۷ماه جبهه دارم نتونستم باجبهه بسیجی ادقام بکنم هرجامراجعه کردم موفق نشدم لطفان یک جواب بدین کجامراجعه کنم تاکل جبهه رایکی کنم باتشکرازنیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
سلام.
لطفا راهنمایی کنید.از کجا عضو صندوق بشیم.چگونه عضو ایثارگران ساتا بشیم.
صندوق تامین اجتماعی نیروی مسلح چیست.
لطفا راهنمایی کنید. من هم رزمنده بسیجی هستم و هم رزمنده ارارتش.بی کارم و معسر.
متأسفانه شأن رزمنده و جانباز را آقایان مجلس نشین از بین بردند، شخصا هرجا میرم جرأت نمیکنم بگم جانبازم عوام فکر میکنن هر در چه مورد رفاه جانبازان در مجلس تصویب میشه را دولت عملی میکنه ، اخیرا هم که واژه معسر به جانبازان و رزمندگان داده شده، بالاخره ما یا ایثارگریم یا معسر، کسی که جونش رو در طبق اخلاص میگذاره چطور میتونه معسر باشه ، مگر نه اینکه با ارزشترین چیز در دنیا جان آدمیست.
بنده جانباز شیمیایی هستم پیام من وارد نشده. چرا
بنده جانباز شیمیایی هستم پیام من وارد نشده. چرا کسی هست که به درد ما برسه جانبازهای زیر بیست پنج درصد گمنام هستن گمنام بیست درصد هستم بدون بازنشستگی موقع جنگ ما بودیم ولی الان که کمک و حمایت لازم داریم کسی نیست اگه میشه آدرس دفتر رهبری رو بدید که نامه بنویسم رهبر ما به داد ما میرسه
به نام بنده جنباز 15/ هستم که بر اثر ترکش هر دوپازخمی شدم الان که سن بالا رفته احساس نتوانی می کنم متوسفانه هیچ کس نییست که بگوید شما درجنگ چه کردید وحالا چی شدید چرا کسی به داد ما نمی رسه چند بار است که شکایت می کنم ولی تا الان هیچگونه اقدامی نشود ما که درهمان زمان جنگ مظلو م بودیم والان هم جزه مظلومان هستیم می دانید چرا چون پارتی نداریم ال اقل ی مستمری برای ما برقرار کنید تا زیر بار قرض خلاص شویم ما بودیم نگهدارنده این نظام واین انقلاب چرا هیچ توجه به ما نمی شود
واقعا راست می گند وطن پرستی مال فقرا است ووطن خوری مال ثروتمندان است
با سلام .پدر من جانباز ۱۵ درصد هست و ۲۶ماه در جبه بوده .فاو و شلمچه و حلبچه.ماهوت. خدمت کرده .دست فروشی میکنم تو مولوی .مستاجرم و بچه ی مریض دارم.تا الان هیچ کمکی به ما نکردن .یه خونه مسکن مهر تپه گل همدان نوشتیم در سال ۸۹ که اونم کلاهبرداری شده .خبری هم از مستمری نیست.لطفا به دادما برسین که این همه تو جنگ بودیم .کسایی مثل من ۴تا ۶میلیون حقوق میگیرم ولی متاسفانه من هرچی پیگیری میکمم هیچی با هیچی.تروخدا پیگیری کنید.
سلام حقوق راستی
باسلام بنده ایثار گر هستم و حقوق بگیر صندوق اما تابحال خونه و سرپناهی برا خودم و خانواده ندارم ومستاجرم باید واقعا چکار کنم لطفا راهنمایی فرماییید
سلام من مدت 121 ماه خدمت جبهه دارم در غرب وشمال غرب ایثار کردم و6 ماه هم درسال 63?درمریوان سربازی خدمت کردهام نمیدانم برچه اصولی در سامانه سابا 555 روز ثبت کردهاند چرا من ماده دستور تمام خدمت در جبهه را دارم این حق من است چرا اینقدر ظلم به من شده تازه از سال 85 که بازنشست شده ام بخدا قسم مستاجرم وام مسکن ارتش به من نداده چون کد 62 درفیش حقوقی ام نداشتم دارای 4 فرزند و همسری بیمار هر سال از این محل به ان محل اساس بدوشم اخر عدالت کجاست که من گریبانش را بگیرم حقم و بگیرم بخدا قسم اگر من امشب بمیرم زنو فرزندان من اواره گوچه و خیابان میگردند وضع مالی خوبی که ندارم هر چه جوانیم را در جبهه ها حدر دادم الان قدرت کار تلاشی در وجودم نمانده که بدوم شما را بخدا قسمتان میدهم منو از این دربدری ومستاجری نجات دهید مگر یک وام مسکن ناقابل چقدر فشار روی دارای کشور دارد ما این همه صنایع و معادن وطلا ومس وغیره وغیره در این مملکت داریم کجا میرن بابا یک بد بختی رو از فلاکت نجات دهید بخدا قیامتی هست همه باید جوابگو باشیم در خواست وام مسکن دارم شمارا به خدا به امام حسین قسمتان میدم من را از این بدبختی و فلاکت نجات دهید سپاسگذارم از مسئولین خدا به تاییدتان بیافزاید
واقعا ننگ است برای کشوری که ملتش داوطلبانه به جبهه و سربازی برود و آنوقت بیمه اش حساب کنند تامین اجتماعی بگن بیا پول چند ماه یا سالی که جبهه بودی پرداخت کن تا سابقه ات حساب شود. م. ه تا کی باید کار گر ظلم بحقش شود و آنوقت این قانون برای ادارات و کارمندان نیست فقط تامین اجتماعی اینو می گه.
دستشان درد نکند ما که به خاطر پول به جبهه نرفتیم منتی هم بر دوش هیچکس نداریم همیشه هم آماده هستیم تا در مقابل بیگانگان از کشور مان دفاع کنیم و این وظیفه هر ایرانی است حالا توی این موقعیت این کارها را برایمان انجام می دهند دستشان درد نکند واقعا سپاه خیلی خوب است آدم باید منصفانه قضاوت کند
سلام بند نزدیک به شانزده ماه منطقه بودم هر چه مدارک ارتش خواست فراهم کردم چهار سال پیش یک کیلو مدارک از من گرفتن تازه به غیرض او مرحله شش گانه پزشکی تا این ساعت نه زنگی نه پیامی هیچ به هیچ نه بازنشتگی دارم نه جایی کار دارم 58 سالم جوانانش بیکارن چه به رسد به ماه یک ادم پیدا نمی شود به درد کهنه سربازان بخورد اصلان ما را دیگر فراموش کردن باشد عیبی ندارد خدای ما هم بزرگه
با سلام .....از مسعلین بنیاد شهید....امور رزمندگان وایثارگران نیروی زمینی وتمامی کسانی که در این امر دخیلن......خواهشان خواهشان .دست ما را که فاقد حقوق .درامد .حسابهای بانکی.زمین.مستمری.خانه.کمک از نهادهای دولتی .ویک زندگی زیر زیر خط فقر هستیم هم نگاهی بندازید...چندین ساله در نوبتیم .دیگه مشکلات روحی وجسمی چه ناشی از زندگی وچه جنگ زندگی رو برایم بسیار سخت کرده ...امید واریم امسال خبرهای خوبی بهمان برسه وجزو حقوق یا معشت بگیران باشیم...دیگه با این شرایط نمیدانم چه اصتلاهاتی رو بکار ببرم هیچ وقط نمیخوام به قوم.برادر .فرزند .دیگران برای شرایط مالی رو بزنم
سلام من هم جانباز وایثاگر ۲۴ماه سابقه جبهه دارم هیچ وجهی واریز نشده ولی خیلیها مثل من هستن دارن حقوق میگیرن درضمن پرونده من تکمیل ودرایثارگران موجود هست
مخواستم ازنیروی مسلح از بازنشتگی جانبازان جنگ تحمیلی
سلام پیامک برام امده برم بانگ کوثر سپه جدید برای کومک معیشتی و بیمه تکمیلی ومن رفتم بانگ بانگ میگه برای شما حساب باز نشده و همینطور بیمه من باید کجا مراجعه کنم ضما نامم علی اکبر جباران شماره ملی ۱۰۶۰۵۷۴۳۲۲ ش ش۱۰۸ ت تولد۲ر۳ر۱۳۴۵
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi