شناسه خبر : 44815
چهارشنبه 08 ارديبهشت 1395 , 13:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزی جنگ را کتمان می کنید!

محمد صادقی- خدارو صد هزار مرتبه شکر آقای شهیدی تمام مشکلات خانواده شهدا رو حل کردند و الان به بهانه تجلیل از خانواده شهدای لبنان تشریف بردن پیک نیک.
با پول کی؟ با دلارهای که از کجا آمده? نکنه تتمه پرداخت معوقات خانواده شهدا اضافی آمده؟ چراغی که به خونه رواست به مسجد حرام ست. اینجا خانواده شهدا بخاطر خوش قولی هاتون زیر بدهی و نداری دارن استخون خرد می کنند. بعد از مادران و پدران نوبت به همسران شهدا رسیده و یکی یکی دارن پر میکشن. مگه قراره به نوادگان شهدا پرداخت کنید؟

 همین الان فرزندان و همسران شهدا هستند نمیتونن بگیرن و جواب میخواستن نرن رو از کارمندان ظاهر نماتون میشنون. به اونها که اگه برسه که جنگ رو کتمان می کنید. اگر شهدا نبودن تورو امام حسین به این پرسنل ظاهرا" محترمتون کجا کار میدادن? اینهایی که از اقل روابط اجتماعی و عفت کلام محرومند. قدر شهدا رو شماها بیشتر میدونید .هر جایی رو میخواین تصرف کنید به نیت ظاهری تجلیل از شهدای گمنام از استخوانهای خرد این جگرگوشه ها استفاده می کنید و تدفین و خاکسپاری در محلات و بوستان ها انجام میدین. به چه نیتی? مثلا" تکریم و توسعه فرهنگ شهید و شهادت؟

 بندگان خدا خانواده شهدا در سازمانی که زیبنده بنام شهداست بازی داده میشوند و فقط وعده و نامه های سوری می بینند. عملتون کجا بود? دیگه از جامعه چه انتظاری دارین؟ آگاه باشید و بدونید این سکوت خانواده شهدا از ندانستن خیانت های شما نیست. از بی ارزش بودن خائنین مشغول بکار بنیاد در مقابل شهدایشان ست و بس. بترسید و بلرزید که انتهای صبر فرا رسیده و بین الصلاتین خانواده شهدا مشمول نفرین های مادران وهمسران و فرزندان سوخته شهدا نشوید.
والسلام من اتبع الهدی.  ان شالله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دلمان از این همه غربت در شهر مان خون خوشا بر شهدا که ندیدن قلبمان چون لاله گون
کسی ز نامحرمان نمی داند که غریبیم همه می پندارند که ما در این شهر امیریم
سلام
35 سال از شهادت همسرم گذشت..فقط وعده!از طرف بنیاد و سپاه پاسداران و عدم تفاهم این دو نهاد انقلابی و اسلامی برای پرداخت معوقات امثال بنده..
راستی چرا اینجور ما را سر می دوانند!!
... وهنوز معوقاتم را سپاه محترم پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت نکرده است. تقاضا میکنم حسب وظایف این نهاد ارزشمند و اسلامی به درخواستم عندالله توجه و رسیدگی جدی بفرمایند.
صدیقه قنبری همسر شهید علی اکبر عابدی
ش پ 6119712
ک م 5639837020
سلام احسنت، ان شاالله مورد غضب خداوند قرار بگیرند.
گرفتند خودشان خبر ندارند .
چراازاین دولت داره به خانواده های شهدا و ایثارگران ظلم میشه
آهای بچه های حزب الله کجایید؟
حرف امام روازیادبردید!؟ من درمیان شماباشم یانباشم نگذاریداین انقلاب به دست نااهل بی افتد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi