شناسه خبر : 44816
چهارشنبه 08 ارديبهشت 1395 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حجت الاسلام شهیدی از جانبازان مدافع حرم در لبنان عیادت کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به لبنان از تمامی مجروحین و جانبازان مدافع حرم بستری در بیمارستان‌های «سان جرج» و «رسول اعظم (ص)» عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جانبازان مدافع حرم بستری در لبنان گفت: شما جانبازان مدافع حرم، فخر جبهه مقاومت و موجب سربلندی اسلام هستید و با فداکاری و ایثار خود در مبارزه با تکفیری‌ها از حرم حضرت زینب (س) به خوبی دفاع کردید.

معاون رییس جمهور افزود: شما برای دنیای اسلام مایه آبرو و افرادی هستید که ایثارگری در وجودتان به اوج خود رسیده است؛ شما قطعاً در پیشگاه الهی مأجور خواهید بود چون راه مقاومت، جهاد و مبارزه را برگزیدید.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی همچنین از خانواده جانبازان مدافع حرم که در محل بیمارستان حضور داشتند تجلیل کرد و گفت: حضور مجاهدان مقاومت اسلامی در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) مهم و ارزشمند است و باید به شما که چنین عزیزانی را در دامان خود پرورش داده‌اید افتخار کرد. ما همواره دعاگوی شما هستیم و از خداوند می‌خواهیم که به شما صبر و اجر مضاعف بدهد.

جانبازان مدافع حرم در این دیدارها که در فضایی صمیمی انجام شد از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی تقدیر کرده و بر علاقه قلبی خود به مقام معظم رهبری، سید حسن نصرالله و مقاومت اسلامی تأکید کردند.

شهیدی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi