شناسه خبر : 44823
چهارشنبه 08 ارديبهشت 1395 , 15:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کم‌کاری رسانه‌ها به جایگاه شهدای مدافع حرم

حامد زمانی جهاد مغنیه

حامد زمانی با انتقاد از کم‌کاری مسئولان در مقوله پرداخت به شهدای مدافع حرم، رسانه‌ها را هم در این زمینه مقصر دانست و گفت: نپرداختن به جایگاه شهدا مدافع حرم بصورت جدی ناشی از کم کاری ما ، مسئولین و رسانه هاست.

حامد زمانی، خواننده و آهنگساز  در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم (پویا)، درباره پرداخت رسانه‌ای و هنری به شهدای مدافع حرم گفت: در حال حاضر با انجام یکسری کارهای مقطعی و گذرا چه در حوزه موسیقی و چه در حوزه های دیگر نمی توان حق مطلب را ادا کرد. به نظر من باید همه دست به دست هم دهیم تا موجی ایجاد شود که بتواند  قدر و جایگاه  واقعی این عزیزان را نشان دهید. البته کارهایی در این حوزه انجام شده مثل مستند ملازمان حرم و مستند ‌های دیگر و چند قطعه موسیقی، ولی در مجموع هنوز خیلی جای کار باقیست و باید تلاش بیشتری کرد.

وی در ادامه افزود: خیلی از جوانهای ما شهدای مدافع حرم را نمی شناسند در صورتی که اگر این اتفاق در هر جای دنیا رخ می داد آنها اسطوره ای ماندگار می شدند.

این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: نپرداختن به جایگاه این شهدا بصورت جدی ناشی از کم کاری ما، مسئولین و رسانه هاست. باید حرکتی خوب و تاثیرگذار انجام شود چرا که همه ما مدیون خون این عزیزان هستیم.
 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi