شناسه خبر : 44832
پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

52 هزار نفر فرزند ایثارگر در لیست اشتغال

مدیرکل اشتغال بنیاد شهید کشور گفت: 52 هزار نفر فرزند ایثارگر در لیست اشتغال قرار دارند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله امانی امروز در جمع خبرنگاران در ساری اظهار کرد: صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از آبان سال گذشته به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در دی ماه 94 هیئت امنای صندوق تشکیل شد.

وی اظهار کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزیر دفاع، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس کل بانک مرکزی و یک نفر ایثارگر کارآفرین به پیشنهاد مرکز تشکل‌های شاهد و ایثارگر در هیأت امنا حضور دارند.

مدیرکل اشتغال بنیاد شهید کشور افزود: اجرای برنامه زیرساختی اشتغال، برنامه حمایت از کارآفرین و خانواده‌ها از اهداف این صندوق اشتغال و کارآفرین است.

امانی با بیان اینکه در حال حاضر 2000 کارآفرین ایثار و شاهد شناسایی شدند، افزود: در کشور عملکرد بنیاد شهید در سال گذشته نسبت به اشتغالزایی و خود اشتغالی بیش از 19 فرصت شغلی ایجاد شد .

امانی راه‌اندازی صندوق اشتغالزایی و کارآفرینی، ایجاد خوداشتغالی در مشاغل کوچک، اشتغال خانگی، اجرای طرح‌های خوداشتغالی به صو ت تخصصی در زمینه توریسم، محیط زیست، آی تی و آی سی تی را از فرصت‌های ایجاد شغل برای اشتغال فرزندان ایثارگر دانست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi