شناسه خبر : 44837
پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهشت تلفن ندارد؟/عکس

مادرشهیدعبدالله باقری درباره ماجرای اعزام پسرش برای دفاع از حرم حضرت زینب می گوید : یک روز سراسیمه سراغم آمد وبا چشمانی گریان گفت ،مادرم تو 5 فرزند پسر داری نمی خواهی خمسش را بدهی و یکی را در راه دفاع از اسلام و اهل بیت فدا کنی؟ مگر همیشه نمی گفتی «فرزندانم فدای اهل بیت» امروز همان روز است.
  

باید عاشق باشی تا دسته گلی را پرورش دهی ، بزرگش کنی ، به او وابسته شوی آنوقت رضایت بدهی تا برای حفظ اسلام و دینش به خارج از مرزها برود.

مادر شهید مدافع حرم عبدالله باقری از این دسته است. عاشق است. در گفتگویی که خبرنگار شهیدخبر(شهیدنیوز) بر سرمزارپسرش با اوانجام میدهد، دست نوازش به مزار شهیدش می کشد و از عزیز سفر کرده اش اینگونه می گوید:

 

عاشق حضرت آقا بود

مادر شهید باقری در بدو صحبت هایش از ولایت مداری فرزندش گفت:خواسته عبدالله همیشه از من این بود «مادرم گوش به فرمان رهبر باش نه قدمی جلوتر و نه قدمی عقبتر ، جا پای جای رهبر بگذارید» همواره کنار انقلاب اسلامی باشید در هر جایی که به شما نیاز بود حضور پیدا کنید.

مادر شهید از عشق فرزندش به رهبر معظم انقلاب این چنین گفت: عبدالله عاشق حضرت آقا بود.او بسیار مهربان و عاطفی بود بلاخص با خانواده.او همیشه تاکید بر نماز اول وقت داشت و همچنین زیارت عاشورای بعد از نماز صبح را ترک نمی کرد.

وی  گفت که این خصوصیت های اخلاقی را در تمام شهدای عزیز می بینم همه آنها پاک و خالص و عاشق رهبر انقلاب بودند تنها فرزند من نبود که این چنین بود.

خمس بچه هایت را بده

مادر شهید باقری گفت: راستش را بخواهید خیلی به عبدالله وابسته بودم،به او گفتم می خواهی دخترت ، پدرت و خانواده ات را چه کنی؟ بهانه می آوردم تا نرود. شهید گفت:مگر زمان 8 سال دفاع مقدس شهدای ما چه کردند منهم همین کار را می کنم.

می خواست برود، گفت: "مادرم تو 5 فرزند پسر داری نمی خواهی خمسش را بدهی و یکی را در راه دفاع از اسلام و اهل بیت فدا کنی؟ مگر همیشه نمی گفتی «فرزندانم فدای اهل بیت!» امروز همان روز است؛ تو باید با رضایتی که در رفتن من به سوریه می دهی ، به اهل بیت لبیک بگویی و در عمل حمایت خود را از اسلام ثابت کنی، در این صورت است که در قیامت شرمنده نیستی و نخواهی گفت پنج فرزند پسر داشتم و از اسلام دفاع نکردم و در مقابل حضرت زهرا(س) سرت را پایین نمی اندازی.مارا خودت اینچنین تربیت کرده ای."

بعد از شنیدن صحبتهای فرزندم با رضایت اورا به خدا سپردم.

بهشت تلفن ندارد؟

مادر شهید باقری از بیقراری های نوه اش زینب می گوید:

" کاش بابا اینجا بود تا برایش تولد می گرفتم. بهشت تلفن ندارد با او صحبت کنم ؟ دلم برایش تنگ شده. چرا ما را تنها گذاشت؟ اصلا با او قهرم! سر مزارش نمی روم."

او همیشه با پدرش صحبت می کند. وقتی هم که بر سر مزار شهید می رویم، زینب سنگ مزار پدر را با آب می شوید، گلی برای او می برد ، با او صحبت می کند و از ما می پرسد : آیا پدر دوست دارد من برایش گل می آروم ؟ او مرا می بیند؟"

از خمس پسران تا جستجوی تلفن بهشت درزندگی شهید عبدالله باقری

 

عبدالله باقری از محافظان دکترا حمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان به صورت داوطلبانه بعنوان مدافع حرم در سوریه حضور یافت و سرانجام  به دست تروریست های تکفیری طی عملیاتی در حومه شهر حلب سوریه در تاسوعای حسینی به شهادت رسید.

این شهید سی و چهار ساله متولد 1360 بود که از او دو فرزند دختر با نام های محدثه و زینب باقی مانده است.

 

از خمس پسران تا جستجوی تلفن بهشت درزندگی شهید عبدالله باقری

 

 

   
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi