شناسه خبر : 44839
پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم اجتماع بزرگ مدافعان حرم در مشهد

شهیدانی که امروز از سوریه می‌آورند با بصیرت برای دفاع از حرم رفته‌اند، به گونه‌ای که در وصیت‌نامه خود با دنیا خداحافظی کرده‌اند.
 
حیله داعش بر این است ،هرجا پرچم اسلام هست، جنگ وجود دارد.
جانباز و رزمنده مدافع حرم  دیشب در مراسم اجتماع بزرگ مدافعان حرم (فاطمیون)  در مسجد فقیه سبزواری مشهد  افزود : این همان حیله داعش و وهابیت است که در عراق، سوریه، افغانستان، لبنان و فلسطین جنگ باشد و مسلمانان را با هم درگیر کند.
حجت‌الاسلام مهدی پرویزی افزود: یهودیان با تجهیز داعش توانسته‌اند  قتل‌عام کنند، بر این اساس باید با حمایت‌های مادی و معنوی از مسلمانان مقابل ظلم دفاع کنیم.
او گفت: شهدای مدافع با محبت به ائمه(ع) هیچ مرزی برای اسلام قائل نیستند و اگر جنگ در هر جایی باشد، جان خود را برای اسلام فدا می‌کنند چرا که این اکسیر محبت به اهل بیت (ع) عامل ایستادگی مقابل ظلم است  و باعث  می شود عده‌ای از همسر و فرزند خود بگذرند و دفاع کنند.
این جانباز و رزمنده مدافع حرم افزود: شهیدانی که امروز از سوریه می‌آورند با بصیرت برای دفاع از حرم رفته‌اند، به گونه‌ای که در وصیت‌نامه خود با دنیا خداحافظی کرده‌اند.
حجت‌الاسلام پرویزی گفت: امروز مردم لبنان، سوریه و عراق به غذا و نیرو نیاز دارند ؛همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند باید تلاش کنیم میزان تلفات در جنگ میان مسلمانان کم شود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi