شناسه خبر : 44840
پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرب و شتم جانباز در بوشهر

یکی از مسئولین قانونمند شهرداری خورموج که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و از بسیجیان می باشد، توسط یک فرد در محیط اداری مورد حمله و ضرب و شتم به همراه توهین های لفظی قرار گرفت.

 در روز یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 8 صبح یکی از مسئولین قانونمند شهرداری خورموج که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و از بسیجیان می باشد، توسط یک فرد در محیط اداری مورد حمله و ضرب و شتم به همراه توهین های لفظی قرار گرفت.

پس از وقوع این حادثه این جانباز قانونمند به اورژانس بیمارستان این شهر اعزام و بعد از چندین ساعت اقدامات اولیه پزشکی به علت وضعیت وخیم و کمبود برخی امکانات اهم از پزشک متخصص و ... به شهر بوشهر جهت مداوا روانه می شود.

براساس این گزارش، بعد از وقوع این حادثه به تشخیص پزشکان متخصص، این یادگار هشت سال دفاع مقدس نیازمند به عمل فوری تشخیص داده شد و سه پزشک متخصص استراحت چند هفته ای برای وی تجویز نمودند.

هنوز حال عمومی این جانباز مساعد نمی باشد.

لذا می طلبد پیگیری ویژه در خصوص وقوع این حادثه توسط مسئولین دستگاه های مختلف کشوری و استانی به عمل آید تا دیگر چنین اتفاقاتی بویژه برای یادگاران هشت سال دفاع مقدس که به تعبیر مقام معظم رهبری شهید زنده هستند، روی ندهد.

قابل توضیح است که در هفته گذشته نیز شهردار شهر بنک استان بوشهر که از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می باشد مورد ضرب و شتم توسط دو فرد قرار می گیرد که به علت بیهوشی به بیمارستان آن شهر اعزام می شود.

این دومین حادثه مشابه به هم در ابتدای سال جاری در ادارات استان بوشهر می باشد.

منبع:شهدای ایران

اینستاگرام
برای ارئه به فرد ضارب ، نمی دانم حق با تو بود یا نه اما این مسئول در بالاترین پست هم که باشد باز هم رئیس بالاتری دارد.به او اعتراض میکردی که کارت را عقب انداخته یا به شما توهین یا هر موردی بوده .
یا شاید فکر کردی زور بازوی بیشتری نسبت به ایشان داری . ؟؟؟!
زور و بازو رو باید به اون طرف مرز غربی در سوریه و مصر و فلسطین ببری و نشان بدهی نه بر سر ناموس و غیرت ایرانی.

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi