شناسه خبر : 44841
پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شب خاطره جهادی برگزار شد

 همزمان با یازدهمین مراسم سالگرد مرحوم حاج عبدالله والی که 23 سال از دوران زندگی خود را برای عمران و آبادانی منطقه محروم بشاگرد سپری کرد، «شب خاطره جهادی» برگزار شد.

به گزارش  ایسنا، این مراسم برای دومین سال و با حضور جهادگران داخلی و خارجی از کشورهای مختلف اسلامی برگزار شد که علاوه بر جهادگران ایران اسلامی، طلبه سریلانکایی نیز خاطراتی از حضور در اردوی سازندگی را بیان کرد.

استقبال خواهران و برادران جهادگر، رونمایی از اولین کتاب اردوهای جهادی به زبان عربی و برپایی غرفه عرضه صنایع و محصولات روستاییان از ویژگی‌های این شب خاطره بود. همچنین این مراسم برای نخستین بار به صورت بین‌المللی برگزار شد.

سردار غلامی، مسئول سازمان بسیج سازندگی، بشارتی مسئول سابق امور مناطق محروم، سردار حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر، خانواده معظم شهیدان جهادگر مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی و محمدرضا دهقان از جمله مهمانان اصلی این مراسم بودند.

در شب خاطره جهادی که مقرر است هر سال به مناسبت سالگرد «والی دلهای» مردم بشاگرد برگزار شود، یاران و هم‌سنگران و خانواده‌های حاج عبدالله والی، حاج محمود، حاج امیر و حاج مجید والی نیز حضور داشتند.

در پایان مراسم حجت‌الاسلام قاسمیان در باب فرهنگ و روحیه جهادی و ملزومات توسعه و تقویت این فرهنگ سخنرانی کرد. شب خاطره جهادی ابتکار جمعی از گروه های جهادی است که این حرکت خودجوش در برخی استان های کشور نیز اجرا شده و یا در حال اجرا اس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi