شناسه خبر : 44848
پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395 , 16:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فریادی بلند بر سر مسئولین!

چرا زمانی که بر منبر می روید انقدر فریاد عدالت میزنید و حنجره هایتان را زخمی می کنید و از آن فریادهایتان فقط به نفع خود سود می برید؟ آیا از خودتان سئوال نمی کنید که این ثروت های باد آورده را مدیون چه اشخاصی هستید؟

حسین افسری- خدمت همه جان برکفان 8سال دفاع مقدس. سلام خدمت همه ایثارگران محترم. سلامی بسیار داغ و سوزانی داشته باشیم خدمت خانواده های شهدای عالی مقام. شهدایی که از جان مایه گداشتند تا امروزیان راحت بتوانند زندگی کنند.
ایثارگران جانباز که با دلاوری توانستند راحت زیستن را به مردم شریف ایران زمین اهدا کنند. جانبازانی که با اهدا کردن قطعه های بدن خود توانستند آزادی کشور عزیزمان ایران را به هموطنان ارزانی دارند.

  مسئولین لطف کنند بفرمایند دیگه چه میخواستند که ایثارگران انجام نداده اند؟ ایثارگرانی که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند بدون هیچ چشم داشتی و به وظیفه انسانی خود جامه عمل پوشاندند. اینجا سئوالی پیش می آید. زمان سخت آتش گلوله های آتشبار . خمپاره . کاتیوشا . توپ و تانک . بمباران های هواپیماهای دشمن . شلیک های آر پی چی های دشمن و... آن زمان بچه های دلیر بی ریا پا به جبهه گذاشتند و خاک میهن را از خطرات دشمن حفظ کردند. با اهدا کردن خون هزاران شهید و جانباز هرطوری که بود مملکت را حفاظت کردند اما الان تعداد زیادی از همان دلیر مردان زیر بار خفت و ذلت دارند خورد می شوند ؟ چرا ؟
 
  به خاطر اینکه آن شیر مردان دیروز جراحاتی که یادگار جنگ است را با خود حمل می کنند و بخاطر همین جراحات و اعصاب و روان . شیمیایی .توانایی و قادر بکار نیستند تا بتوانند از پس هزینه های سنگین خانواده بر آیند و تعداد زیادی از جانبازان هم تا چند سال پس از اتمام جنگ بدنبال گرفتن درصد مجروحیت نبوده اند. زمانی هم که مراجعه کردند بنیاد محترم درصد ناچیزی یعنی درصدی به مقدار زیر 25 به عزیزان مجروح داده است که هیچ ارزش حقوقی ندارد و الان با کهولت سن و نداشتن توان کار و درآمد باید خجالت زده اهل و عیال خود باشند.

  مسئولین محترم شما در کجای دنیا دیده اید مردان جنگجویشان که در زمان جنگ برای خودشان یلانی بوده اند بعد از جنگ مثل خاری بی ثمر و به فراموشی سپرده شوند که ما شده ایم؟ حتی یک نفر از شما آقایان سراغی از ایثارگران جانباز نمی گیرید البته در شعار زیاد فریاد می زنید اما در عمل هیچ و هیچ و هیچ ......

 شما انقدر غرق در مادیات دنیا شده اید که وقت فکر کردن به ارزش این غیورمردان را ندارید؟ برسر قدرت همدیگر را قربانی نیت های پلید خود می کنید و جای هیچ گله و شکایتی برای ما ایثارگران باقی نگذاشته اید؟ چرا ؟ اینطوری شده اید؟ چرا زمانی که بر منبر می روید انقدر فریاد عدالت میزنید و حنجره هایتان را زخمی می کنید و از آن فریادهایتان فقط به نفع خود سود می برید؟ آیا از خودتان سئوال نمی کنید که این ثروت های باد آورده را مدیون چه اشخاصی هستید و تعدادی از آن اشخاص با چه ذلتی به زندگی خفت بار تن داده اند و حتی برای خرج و مخارج هزینه های درس از ابتدایی تا دانشگاه فرزندانشان شخصیت خود را با بی ارزشی دارند سر می کنند؟

  چرا و چرا ها بسیار است در حالی که فرزندان شما در ناز و نعمت زندگی می کنند دقیقا" جایگاه ها عوض شده است. الان فرزندان ما ایثارگران باید در ناز و نعمت زندگی کنند و آن هم باید دستمزد پدران دلاورشان باشد که از خون خود مایه گذاشته اند. نه فرزندان شما که بدون هیچ زحمتی لایق این همه ثروت بادآورده شده اند . چه در داخل و یا خارج از کشور دارند به یک زندگی مرفه ادامه حیات می دهند .
کمی به خود بیائید و ثروت های ملی را بطور عادلاته تقسیم کنید تا از این نعمات الهی که خداوند به مردم شریف ایران ارزانی داشته است همه و همه سهمی داشته باشند. الان دولت باید اقدامی انجام دهد تا جانبازان به حق و حقوقات در شأن خودشان برسند نه اینکه با خجالت و شرمندگی پیش فرزندانشان باذلت ادامه حیات بدهند. بگذارید این شیر مردان سرشان را بالا بگیرند و افتخار کنند که در آزادی کشور سهم بسزایی داشته اند .

 مسئولین سعی کنید رضایت جانبازان را جلب کنید تا دیر نشده است و در آتش  وجدان درد خود نسوزید. وجدان بالاترین قاضی هر شخص است البته اگر حس انسانیت در وجود مبارک باشد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
این است راه ما
تو
و من
در وجود هر کس
رازی بزرگ نهان است
داستانی @ راهی @ بیراهه ئی

طرح افکندن این راز
راز من و راز تو
راز زندگی
پاداش بزرگ تلاشی پر حاصل است.

از بخت یاری ماست
شاید
که آنچه می خواهیم،
یا به دست نمی آید
یا از دست می گریزد.....
دلتنگی های آدمی را
باد ترانه ای می خواند،
رویایش را
آسمان پر ستاره نادیده می گیرد،
و هر دانۀ برفی
به اشکی نریخته می ماند.
سکوت
سرشار از سخنان ناگفته است
از حرآات ناآرده
اعتراف به عشقهای نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده.
در این سکوت
حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو
و من
گاه
آنچه ما را به حقیقت می رساند
خود از آن عاری است.
افسری عزیز سلام درود بر فریادت که یاری رسان بس دلهای شکسته است
عیادت و زیارت و حرف از ایثارگران هم برای خسارت مضاعف به ایشان است زیرا تعریف بی مئاجب است و فقط نزد مردم خراب می کنند
سلام.مسئولین.بی ارزش کشورجانبازان رابه تهیدست ترین افرادجامعه تبدیل کرده اید.خداازتان نگذرد...
اللهی آمین
اللهی آمین یارب العالمین
سلام...برادران عزیز اینان که اهل خیانت هستند،نه فقط به جانبازان،،،بلکه به همه ملت ایران خیانت می کنند!اینان منافقینند!که بفرموده حضرت امام ره بدترازکفارند!اگرلازم باشدبه اذن رهبر،انقلابی دیگربپامیکنیم،آقالب ترکند،ماجان می دهیم و...
ایثارگران دیگه تبدیل به مهرهای سوخته شدند برای مقامات بالای مملکت جرا ؟ برای اینکه دردستگاهای دولتی هیچگونه ارزش واحترامی ندارند . بطورمثال عرض کنم جانبازان استخدام رسمی به بهانه اصل 44برخالاف قوانین تسهیلات استخدامی ایثارگران آنان رابه بخش خصوصی انتقال داده وبعد هم ازاقوام وآشنایان خود رابه استخدام درآوردند ماجانبازان هم باتمام مشکلاتی که داشتیم به کمسیون ماده 16ودیوان عدالت اداری شکایت کردیم وبعدازچندین سال حکم به برگشت به دستگاه دولتی گرفتیم ولی متاسفانه دستگاهای دواتی آنقدر گستاخ شدند که به قوانین ومقررات واحکام قضایی هم هیچ احترامی نگذاشته وازاجرای حکم خوداری می کنند. ای گوشه کوچکی ازمشکلات هست حال شما قضاوت کنید ایثارگران درکجای حکومت ونظام قراردارند نکنه شرکت درجنگ ودفاع ازحیثت وناموس
این سرزمین گناه کبیره بوده ماخبرنداشتیم
سلام . از دست من فقط این بر میاد که صدای فریاد شما را به گوش هزاران هموطن برسانم . لطفا یکی به مدیر کانال فاش نیوز و جمعیت جانبازان بگه یه کم در ارسال مطالب. سلیقه به خرج بده .ووووی !

آن وقت ببینید چطور صدای تان به گوش مسئولین هم می رسه . اما قول نمی دم که کاری بکنند . چرا ؟
زیرا اینان جماعت بی وفا و قدر نشناسی هستند که از دوره امام حسین تا حالا رشد کرده اند . اینان بدتر از کفارند . وای و صد وای وقتی از دوست ضربه بخوری. مگه خیلیای همین رییس ها همونهایی نیستند که همسنگر جبهه و جنگ بودند . حالا فکر می کنید چی شده تا به نوایی رسیدند خودشونو گم کردند ؟
کار من این ارزش را داره که به طور هماهنگ به همه هموطنان پیام جانبازان را می رسانم که بدانند جبهه و جنگ برای آنها جز تنی مجروح. که هر سال هم جراحتش بیشتر میشه سهمیه ای نداشت .
اگه خواستید خودم هم در تنظیم مطالب کمکتون می کنم .
سلام متاسفانه علیرغم شعارهای دهان پر کن بعضی مسولان ومدیران تازه به دوران رسیده که فراموش کردهاند خون های چه کسانی زیر پایه های صندلی انان جریان دارد چیزی دیگر نصیب ایثارگران نمیشود وبعضی از مدیران بی انصاف پا را از این هم فرا تر نهاده ودر این سالهای اخر خدمدت ایثارگران کارشان تنها ازار واذیت انان میباشد
با سلام. در خصوص بيمه جانبازان.متاسفانه بيمارستان خاتم الانبيا بخش mri مي گويد يا بايد كارت طلايي داشته باشين يا در ساعت اداري بياين و تاييديه از نماينده بيمه بگيريد. تاييديه اينترنتي را قبول ندارد. بنياد شهيد اعلام كرده از طريق اينترنت و با ورود كد ملي مشكل برطرف مي شود. يا مشكل از مديريت بيمارستان است يا بنياد شهيد.جانباز هم سرگردان بين بيمه و بيمارستان و بنياد شهيد
سلام ، با تشکر از همشهری فهیم و جانباز محترم هنوز مشکلات درمانی جانبازان با متصدیان بیمارستانها و آزمایشگاهها حل نشده و مشکلات هماهنگی بیمه درمان همواره درد و رنج مجروحیت را چندین برابر کرده است.
جانبازان اعصاب و روان پس از سالهای متمادی مصرف آرامبخشهای قوی حاوی کلراید و هیدراتها و والپرایت سدیم که با ترکیب بزاق و آنزیمهای معده دارای بخارات سمی گردیده ضمن بد طعمی دهان و بوی نامطبوع متصاعد شده متاسفانه موجب صدماتی به اعضای داخلی گوارشی بویژه دهان و دندانها میشوند.
جنس دندانها هنگام ترکیب با بخارات سمی داروهای آرامبخش باعت پوکی و تخریب سطحی میشود که هرگونه ترمیم پوسیدگی دندان پس از مدت کوتاهی دچار تخریب و عود پوسیدگی مجدد میگردد. بخارات سمی و اثرات بلعیدن داروها از راه دهان بر تمام دندانها تاثیر گذار است بطوریکه نگهداری و ترمیم چند دندان که بطور همزمان دچار پوسیدگی شدند هزینه کمر شکنی را تحمیل میکنند.
پرونده دندانپزشکی در خصوص ترمیم و عصب کشی تمام دندانها که هر دندان حداقل چهار الی پنج مرتبه ترمیم شدند بیش از 150 دندان ثبت گردیده است. این آمار دندانپزشکی منهای انجام اعمال جراحی ریشه و ترمیم شکستگی فک است. بیش از سی سال دوندگی و صرف وقت و تحمل درد و رنج معالجه فک و دندان بگذریم تا هزینه ترمیم و نگهداری دندانهای جانباز اعصاب و روان که روزانه حداقل چهار نوبت و هر نوبت حداقل چهار آرامبخش قوی مصرف میکند بیش از قیمت یک آپاتمان 120 متری در محله متوسط شهر است که در نهایت دندانها بعلت تکرار پوسیدگی شدید و چند نوبت تراشیدن و پر کردن از روی ریشه جدا شده سپس نوبت خارج کردن ریشه ها و تهیه پروتز و جایگزینی بجای دندانهای از دست رفته پروژه دیگری در ادامه درد و رنج و تامین هزینه های کمرشکن ترمیم و عصب کشی دندان های جانبازان اعصاب و روان میباشد.
این بخشی از مشکلات درمانی و نیازمندی تامین هزینه های کمر شکن درمان و معالجات دهان و دندان جانبازان اعصاب و روان است. میدانیم مصرف بیش از سی سال داروهای آرامبخش قوی علاوه بر دهان و دندان تاثیر مخربی بر اندامهای داخلی معده و روده ها و کلیه و کبد و مسمومیت خونی و پوکی استخوان و پیری زود رس سلولها و مشکلات جنسی و قلبی و پوستی و غیره دارند که هر یک بطورجداگانه نیازمند درمانهای تخصصی و گاهی انجام عمل جراحی و پیوند اعضا میباشند.
اگر جانباز موفق شود تمام مراحل تامین هزینه و درمانی اعضای تخریب شده بوسیله داروهای آرامبخش را طی کند آنوقت با مشکل بسیار بزرگی و لاینحل و غیر قابل تحمل بنام مسئول مستقیم فاسد الاخلاق در محیط کار و اشتغال مواجه میگردد که خود به تنهایی با تمام گرفتاریها و مشکلات جانباز اعصاب و روان برابری میکند.
وظیفه مسئولان بنیاد در مقابل جانبازانی که در اثر موج انفجار مجبور به مصرف آرامبخش های قوی و دچار انواع آسیبهای عوارض جانبی آنها هستند چیست؟ آیا بگویند عوارض مجروحیت طبق قانون به مسئولین بنیاد ربطی ندارد؟ آن مسئولی که تعرفه دندانپزشکی را از بیمه درمان قطع کرد و احمقانه گفت هزینه دندانپزشکی با رعایت بهداشت دندان حذف شود امروز با چشم تنگ و کورش ببیند بیش از نیمی از جمعیت مردم مسلمان و همیشه با وضوی کشور علیرغم رعایت کامل بهداشت دندان از مشکلات درمان دندانها و تامین هزینه کمرشکن آن بسختی رنج میکشند. در اینصورت هیچ چاره ای نداریم جز اینکه فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.
آفرین دقیقا دردم رو گفتی ولی درد ناکتر از اون روزی به یکی از مسولان شهرمون موضوعی گواهی ۵۰ماه جبهه رو مجبور شدم نشان دهم در جواب گفت این پنجاه ما جبهه رو ببر نونوایی ببین دو تا نان به ات نمیدن اون روز خیلی سوختم ساید بیشتر از روز دوم عملیات کربلای چهار که بیشتر بچه ها از بالا تنه شان تیر دوشکا خورده بودن از اون روزی که اون مسعول با پنج تا انگشتر بمن زد دیگر اسم جبهه ام رو نمیارم حتی تو خونه هم نگفتم اینجوری شنیدم ببخسید سرتان درد آوردم خیلی حرف دارم از این کفتار صفتان من شیر نیستم ولی باسیرها تو یه سنگر خوابیدم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi