شناسه خبر : 44862
یکشنبه 12 ارديبهشت 1395 , 08:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اینجانب فرزند شهید هستم!

اینجانب فرزند شهید هستم که یک روز بعد از شهادت پدرم به دنیا آمدم و هرگز پدر خودم ندیدم. تا حالا هیچ گونه مسکنی از بنیاد شهید نه گرفتیم و نه تحویل ما داده اند

فرزند شهید -  با سلام خدمت تمامی مردم.

اینجانب فرزند شهید هستم که یک روز بعد از شهادت پدرم به دنیا آمدم و هرگز پدرم را ندیدم. تا حالا هیچ گونه مسکنی از بنیاد شهید نه گرفتیم و نه تحویل ما داده اند و  در خانه ای که با هزاران زحمت، مادرم خودش خریده و نامناسب است زندگی می کنیم و بنیاد شهید هیچ وقت نمی گوید این ها خانواده شهید هستند یا نه!؟

دوم: خیلی ها به ما می گویند بچه سهمیه ای! خدا شاهد است من حاضرم پدرم زنده باشد ولی سهمیه نخواهم. نه تنها سهمیه که هیچ چیز از این مملکت نخواهم.

سوم:  پدرم در سال 91 بازنشست شده ولی متاسفانه بنیاد شهید یک سوم پاداش بازنشستگیش را واریز کرده و الان از سال 91 تا 95 مدام هر رییسی که می آید وعده و وعید می دهد ولی هنوز مابقی حق بازنشستگی پرداخت نشده، در حالی که طبق قانون باید مطالبات بازنشستگی را یکجا پرداخت کنند.

چهارم:  اینجانب فرزند شهید هستم. خیلی ها می گویند استخدام مال فرزندان شاهد است ولی به خدای احد و واحد، اینجانب فرزند شهیدم ولی بیکار هستم و نمی دانم چرا خیلی ها این طعنه ها را میزنند!

پنجم:  اینجانب فرزند شهید هستم خدا شاهداست مواقعی بوده که دستمان واقعا خالی بوده و مادرماتن فقط با حرف، ما را بزرگ کرده. آیا حالا یک فرزند آقا زاده تا حالا شده چیزی برای خوردن و لباسی برای پوشیدن نداشته باشد و گرسنه بخوابد؟

ششم: چرا مدام تلویزیون و رسانه ها بر علیه فرزندان شاهد و خانواده شاهد تبلیغات می کنند که فلان می کنیم و غیره، ولی در عمل هیچ!

این نامه را با چشمان اشکبار می نویسم. با این که الان بزرگ شده ام فقط می گویم جز رهبری که فدایی ایشان هستیم و همیشه مدافع فرزندان شاهد هستند کسی نیست به فریاد مابرسد.  مسئولین فقط برای تبلیغات و منافع خودشان، اسم شهدا را می برند. فقط در همین حد!

 با چشمان تر و. دلی سوخته می گویم: یا صاحب الزمان (عج) تو مدافع ما ضعفا هستی. زودتر ظهور کن آقا...

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
واقعا برای مسئولین متاسفم
سلام فرزند همسنگر شهيد
شما برگزیده اید و نژاد برتر و در برابر زحمات و فداکاری های شما، دولت و ملت کاری نکرده اند و اگه شعبه یا مسلمان باشند، باید به رزمندگان صدر اسلام و نحوه رسیدگی به آنآن مراجعه کنند.
در کشورهای دیگر دنیا هر شب در میادین شهرها از رزمنده هاشان تقدیر می کنند،فیلم 33سال را دیدید، مشاهده کردید چه برخورد های ناشایستی با جانبازان داشتند. جانبازان پناهنده کشورهای اروپایی شدند، ننگ از این با لاتر....؟؟؟؟؟؟؟
جانباز زیر25 درصد و رزمنده بدون حقوق بعد 27سال از جنگ چه معنی دارد؟؟؟
فرزند شهید امام خامنه‌ای و تمام دلسوزان انقلاب حامی شما هستند،.
خداوند بشما و مادرتان سلامتی و طول عمر عنایت فرمایند.
سلام ، با تشکر از مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز باید به محضر ایثارگران معزز عرض کنیم گرسنگی ، تشنگی ، بی سرپناهی ، طعنه و کنایه ، غریبی ، بیکسی و غیره را توانستیم با سختی و دشواری تحمل کنیم اما شاهد بودیم بارها ایثارگران برای احقاق حقوق قانونی و اجتماعی خود مورد ضرب و شتم و توهین و هتک حرمت و و افترای کذب و بی احترامی قرار گرفتند و در کمال تعجب بجای مجازات هتاکان و مجرمان متاسفانه نوک پیکان به سمت ایثارگران بوده تا جایی که ایثارگران بجای حمایت و پشتیبانی قانونی و حقوقی متحمل حبس و جرایم نقدی و محرومیت از حقوق قانونی و شرعی شدند.
برای مثال سیلی به دختر شهید رامهرمزی بر مزار پدر شهیدش یا درخواست فرزند شهید برای پیگیری انتقال محل کارش که بدلیل نیاز دو برادر جانباز 65 درصد بجای حمایت و پشتیبانی از سوی مسئول ارشد متاسفانه مورد اهانت و بی احترامی و انکار حقوق قانونی و شرعی فرزند شهید گردیده لیکن بجای مجازات آن مسئول مجرم و هتاک از سوی مسئولان بالاتر ، با کمال تاسف اقداماتی بر علیه فرزند شهید شکل گرفته است.
در دولت فعلی به بهانه تحریم نسبت به ارزشهای انقلاب ظلمها بسیاری شده لذا اینگونه شکایات و اعتراضات گسترده ایثارگران صدای آژیر قرمز است که معنی و مفهوم آن اینست که به ایثارگران و ارزشهای شرعی و اخلاقی در داخل کشور حمله آشکار و علنی شده و هیچگونه پناهگاهی بجز خدای متعال وجود ندارد.
معنی و مفهوم حمایت و پشتیبانی از مسئول دارای مشکلات شرعی و اخلاقی اینست که مشکلات شرعی و اخلاقی مسئول به زعم ایشان هیچ اهمیتی ندارد و نمیتواند علت برکناری مسئول دارای مشکلات شرعی و اخلاقی شود.
میدانیم طبق قوانین و ضوابط چناچه مسئولی دارای خدمات چشمگیر و تخصص عالی باشد در صورت اثبات مشکلات شرعی و اخلاقی میبایست بدون توجه به سوابق شغلی فوری برکنار شود. در این رابطه پیامبر اکرم (ص) فرمود : اگر مسئولی در مقابل گناه و ظلم مسئول زیر دست سکوت کند در آن ظلم و گناه شریک است. همچنین اگر به گناهکار طعنه بزند بزودی گرفتار همان گناه و ظلم خواهد شد.
بی اعتناعی نسبت به مشکلات شرعی و اخلاقی برخی مسئولان که دارای شکایات متعدد زیر دست و ارباب رجوع میباشند موجب گستاخی و جسارت بیشتر شده است. بنابراین چنانچه مسئولی نسبت به ایثارگران توهین و اهانت و هتک حرمت و بی احترامی نماید میبایست در هر پست و مقامی مورد مجازات اسلامی قرار گیرد و از مسئولیت برکنار شود. از سوی دیگر سکوت ایثارگران علت ترس نیست بلکه تجربه مکرر مشاهده بی اعتناعی و ضدیت با ایثارگر است که بدون استثنا نوک پیکان در دعوای ایثارگران علیرغم شهادت شهود و مدارک قانونی همیشه برعلیه حق ایثارگر است. اگر قوه قضاییه و دستگاههای نظارتی تمایل به پیگیری موضوعات یاد شده فوق داشته باشند کمافی السابق با کمال میل و فی سبیل الله با تجربه بیش از سی سال تحمل انواع توهین و بی عدالتی صددرصد اعلام آمادگی میگردد.
سیلی چیه؟بچه شهید نخبه را روانی خطاب میکنن اگه میشد میکشتنمون حتما تازه صدامون در نمیاد اینا مسئول نیسن سواستفاده میکنن و فکر خودشونن بیسوادا
تمامی مکتوبه های فوق شامل این حیر نیز میشوداز بس تحقیر گردیدیم دیگر خجالت می کشیم بگوییم فرزندشهیدهستیم
تازه میگن شماها باید به ما احترام بزارید طلب کارمون هم هستن شخصیت ندارن داغونن خدا نشناسا
حالا كسايي كه دوست دارن سهميه دار شن بيان برن سوريه بجنگن ببينم عرضشو دارن.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi