شناسه خبر : 44871
شنبه 11 ارديبهشت 1395 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری رزمایش فرهنگی «ستارگان درخشان» در رشت

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری رزمایش فرهنگی «ستارگان درخشان» در رشت خبر داد و بیان کرد: این رزمایش که بازسازی عملیات کربلای 5 است از 11 اردیبهشت 95 به مدت پنج شب برگزار می شود.

سردار محمد عبدالله پور که دبیرکل ستاد کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان نیز محسوب می‌شود،با بیان اینکه کنگره مذکور موجب ایجاد یک موج ملی در کشور و استان خواهد شد، اظهار کرد: زمینه سازی برگزاری این کنگره از سال 80 در استان آغاز شد و امروز بعد از 14 سال تلاش به کمک خدا و شهدا اولین کنگره شهدای استان برگزار می شود لذا برای برگزاری کنگره دوم 10 سال فرصت داریم.

وی ساخت تندیس ها و سردیس ها، جمع آوری وصیت نامه شهدا و چاپ کتاب و تهیه مستند از زندگی شهدای گیلان را جزو کارهای ماندگار در راستای برگزاری کنگره دانست و افزود: تاکنون فقط برای 53 سردار و فرمانده گیلانی تندیس و یادمان ساخته ایم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گیلان دارای رتبه چهارم کشوری در نقش ایثار است، خاطرنشان کرد: بسیاری از ابعاد حضور گیلانیان در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است.

عبدالله پور از برگزاری رزمایش فرهنگی «ستارگان درخشان» در رشت خبر داد و بیان کرد: این رزمایش که بازسازی عملیات کربلای 5 است، در راستای اولین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان از 11 اردیبهشت 95 به مدت 5 شب در ساعت 20:30 برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با قرعه کشی سفر به کربلای معلی همراه است، اضافه کرد: محل اجرای رزمایش واقع در سه کیلومتری آزادراه رشت – تهران، جنب مرکز فرماندهی لشکر 16 قدس است.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi