شناسه خبر : 44873
شنبه 11 ارديبهشت 1395 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای معلم در کردستان برگزار می‌شود

یازدهمین یادواره شهدای فرهنگی استان کردستان در ایام هفته معلم برگزار خواهد شد.

 رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت : مراسم نمادین استانی هفته بزرگداشت مقام معلم در مرکز استان برگزار و از 210 معلم برتر در سطح شهرستان و استان تجلیل خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری ، شهدای فرهنگی و تبریک فرارسیدن هفته مقام معلم به معلمان و فرهنگیان تلاشگر استان کردستان افزود: برابر این شیوه نامه، فرم های داوطلبی و مدارک و مستندات معلمان برتر استان در 13 محور و موضوع ، توسط دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت از بین افرادی که در فرآیند انتخاب معلمان برتر شرکت کرده بودند ، تعداد 25 نفر به عنوان معلم برتر استانی و 176 نفر نیز به عنوان برتر شهرستانی انتخاب و معرفی شدند .

وی در ادامه به دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و یادآور شد:غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا با حضور فرهنگیان و معلمان به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری و دیدار و سرکشی به خانواده معظم شهدای فرهنگی بخشی از برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم استان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری یازدهمین یادواره شهدای فرهنگی استان همزمان با مراسم استانی تجلیل از معلمان برتر خبر داد و گفت : در این همایش از 57 خانواده شهدای فرهنگی ، پنج نفر معلم بسیجی برتر و تنی چند از پیشکسوتان فرهنگی استان نیز تجلیل خواهد شد .

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi