شناسه خبر : 44874
شنبه 11 ارديبهشت 1395 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکیل بانک اطلاعات از پژوهش‌نامه‌های دفاع مقدس در استان فارس

مدیر بخش ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دافاع مقدس استان فارس گفت: کانون دانش‌آموختگان ادبیات دفاع مقدس در استان فارس با هدف استفاده از تجربیات پژوهشی اعضا، کارآفرینی و هدفمند کردن پژوهش‌های این حوزه تشکیل خواهد شد.

 عبدالرضا قیصری با اعلام این خبر توضیح داد:چهار اثر پژوهشی و طنز با موضوع دفاع‌مقدس تا پایان فصل بهار در استان فارس به چاپ خواهد رسید. این آثار هم‌اکنون آماده نشر هستند و ناشران برای دریافت مجوز چاپ کتاب‌ها اقدام کرده‌اند.

وی گفت: «تذکره شاعران دفاع مقدس» استان فارس توسط فاطمه فاضلی یکی از این آثار است که آثار تمامی شاعران استان را که در حیطه دفاع مقدس قلم‌زده‌اند به همراه خلاصه‌ای از زندگی شاعران گردآورده است. همچنین کتاب «خنده‌های عمل نکرده» با رویکرد طنز به دفاع مقدس نوشته عبدالرضا قیصری یکی دیگر از این آثار است.

قیصری خاطرنشان کرد: کتاب «ما علیه ما» با نگاهی به اشعار اعتراضی با موضوع دفاع مقدس نوشته ساجده تقی‌زاده و «کارنامه سی ساله ادبیات داستانی دفاع مقدس» نوشته زهرا اکبری هم در دست انتشار هستند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: کانون دانش‌آموختگان ادبیات دفاع مقدس در استان فارس با هدف استفاده از تجربیات پژوهشی اعضا، کارآفرینی و هدفمند کردن پژوهش‌های این حوزه تشکیل خواهد شد.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار استان فارس بیان کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی از مجموعه پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های با موضوع ادبیات دفاع مقدس از مهم‌ترین نتایج تشکیل این کانون است.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi