شناسه خبر : 44878
شنبه 11 ارديبهشت 1395 , 09:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین اکران مستند فرماندهان

با پایان کار ساخت مستند "شیخ شهید" کاری از گروه رسانه ای چشمه فیلم و مستند "فاتح" تولید شده در گروه رسانه ای لشکر فاطمیون طی مراسمی این دو مستند در منزل شهیدان "فاتح" و "شیخ علی تمام زاده" به نمایش درآمد.

در مراسم اکران مستند شهید "فاتح" که در منزل این فرمانده شهید با حضور حجت الاسلام ناصری مسئول مبلغین دفتر مقام معظم رهبری در سوریه و جمعی از دانشجویان و طلاب شهر مشهد مقدس برگزار شد هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا گردید.

مستند "فاتح" کاری از گروه رسانه ای لشکر فاطمیون به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد مهدی خالقی و تدروین محسن عقیلی و تصویر برداری مهدی یوسفی و سید کاظم نقوی است که به زودی از شبکه افق سیما به روی انتن خواهد رفت.

مستند "شیخ شهید" نیز روایتی از زندگی و فعالیت های شهید علی تمام زاده معروف به "ابوهادی" است که در عملیات محرم در سوریه به شهادت رسید. در بخشی از این مستند صحنه شهادت شهید تمام زاده بازسازی شده است. ساسان فلاح فر کارگردانی، پوریا نجفی نویسندگی و حسن جمالی و علی خزائی تصویربرداری این مستند را برعهده دارند.

این مستند نیز چندی پیش برای اولین با حضور خانواده شهید تمام زاده در منزل این شهید اکران شد.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi