شناسه خبر : 44916
شنبه 11 ارديبهشت 1395 , 16:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارشهیدی باخانواده شهدادرلبنان

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تعدادی از والدین، همسران و فرزندان شهدا لبنانی دیدار و گفت‌وگو کرد و به زیارت مزار شهید سید عباس موسوی رفت.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در دره بقاع و در نزدیکی مرز لبنان و سوریه در دیداری صمیمی با خانواده شهدای مدافع حرم لبنانی گفت‌وگو و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم برای حفظ و صیانت از اسلام ناب ایثار و جان‌فشانی کردند و مقابل تروریست‌های تکفیری که درصدد تضعیف اسلام هستند راه مبارزه و فداکاری را برگزیدند.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: خانواده شهدای مدافع حرم فرزندانی تربیت کردند که اوج ایثار و ازخودگذشتگی را به نمایش گذاشتند و زحمات آنها نزد خداوند مأجور خواهد بود و این عزیزان در ثواب این شهدای بزرگ شریک هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با خانواده شهید «سیدعدنان مرتضی» و 10 خانواده معظم شهید در منزل این شهید در بعلبک دیدار و از صبر و فداکاری شهدا تجلیل کرد و گفت: شهدای مقاومت اسلامی با دشمن اصلی اسلام و مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی مبارزه کردند و جهاد آنان پیروزی‌های بزرگی برای مقاومت به همراه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی همچنین به زیارت مزار شهید «سیدعباس موسوی» و گلزار شهدای بعلبک رفت و با قرائت فاتحه مقام شهدای مقاومت را گرامی داشت و برای خانواده معظم شهدا صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت کرد.

شهید سید عباس موسوی از مؤسسان و دبیرکل حزب الله لبنان بود که توسط رژیم صهیونیستی در سال 1370 به شهادت رسید.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi