شناسه خبر : 44926
یکشنبه 12 ارديبهشت 1395 , 08:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در روز کارگراز بازنشستگان بیمارستان ساسان تجلیل شد

حسنی

همزمان با روز جهانی کارگر مراسم تجلیل از بازنشستگان بیمارستان ساسان با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله حسنی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تقدیر و تجلیل از بازنشستگان بیمارستان ساسان که صبح دیروز 11 اردیبهشت همزمان با روز جهانی کارگر برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه رجب گفت: تمام افرادی که به کاری مشغول هستند، کارگر محسوب می‌شوند و در دین ما نیز کار و کارگر از جایگاه مهم و بسیار شریفی برخوردار هستند.

وی افزود: در علم مدیریت، هر فردی باید هدفمندی در مسیر زندگی و برنامه ریزی بر اساس آن هدف داشته باشد و در دین ما کار کردن گویای هدفمندی و مدیریت بر عمر است، کار جوهر وجودی انسان و تابلوی هدفمندی انسان است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به کوتاه بودن عمر انسان گفت: در برابر عمر کوتاه انسان، عمر خدمت و کار کردن او بسیار کوتاه تر است و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و به حیات و کار کردن شکل عبادت داد، زیرا کار هم در این دنیا و هم در دنیای آخرت به انسان کمک خواهد کرد.

در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله حسنی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و علیرضا توکلی مدیر عامل بیمارستان ساسان از جمعی از بازنشستگان بیمارستان ساسان تجلیل شد.

 

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi