شناسه خبر : 44970
یکشنبه 12 ارديبهشت 1395 , 16:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحت تاثیر این کتاب ایستگاه مترو را رد می‌کنی؛

تعریف منتقد روس ازکتاب دفاع مقدسی

منتقد روس از کتاب «شطرنج با ماشین قیامت» تعریف کرده و نوشته است: تحت تاثیر این کتاب به‌راحتی ایستگاه مترو مورد نظرت رو رد می‌کنی!

بر اساس گزارش رسیده، کتاب «شطرنج با ماشین قیامت» نوشته حبیب احمدزاده که به تازگی ترجمه روسی آن در مسکو توزیع شده است توسط یکی از منتقدان معروف ادبی و معرفی‌کنندگان کتاب آن کشور به نام کنستانتین میلچین در مجله «کارشناسان» این‌گونه به خواننده روس‌زبان معرفی شده است:

"جنگ ایران و عراقه، یه بسیجی جوان توی شهر محاصره شده به این سو و آن سو می‌زنه تا بتونه شهر رو از یک قیامت (فاجعه) نجات بده. عراقی‌ها شهر رو به توپ بستن و اگر توپخونه ایرانی‌ها نبود مدت‌ها بود که آن شهر رو با خاک یکسان کرده بودند. اما بر اساس اطلاعات موجود، عراقی‌ها از رادار فرانسوی اعجازآوری استفاده می‌کنند که به کمکش می تونن ادوات دفاعی ایرانی‌ها رو شناسایی و منهدم کنند.

این رادارو هر طور شده باید منهدم کرد اما قهرمان جوان ما مدام با مسائل روزمره، فلسفی و حتی عقیدتی مواجه می‌شه. تحت تاثیر این کتاب به‌راحتی ایستگاه مترو مورد نظرت رو رد می‌کنی!"

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi