شناسه خبر : 45010
دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از جانبازان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

جانباز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت روز جانباز در همایشی از جانبازان استان چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شود.

 قدرت‌الله رئیسی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و ولادت ولادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در همایشی از پاسداران و جانبازان استان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های سوم خرداد در استان افزود: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برنامه‌هایی با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار سال" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" بیان کرد: اقتصاد مقاومتی در تمام حوزه‌های کاری بنیاد باید عملی شود چرا که جامعه ایثارگری در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مانند همیشه در مقابل تهدیدات اقتصادی خواهد ایستاد.

رئیسی با اشاره به سیاست‌های 24گانه اعلامی از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: 3 رویکرد اصلی توانمندسازی ایثارگران، ارتقاء بهره‌وری و توسعه فرهنگی از مهم‌ترین سیاست‌های ابلاغی بوده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری در بند 20 سیاست‌های ابلاغی، توسعه فرهنگی را تقویت فرهنگ جهادی در ایجاد ارزش افزوده، تولید ثروت، بهره‌وری، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و اشتغال مولد می‌دانند پس با توجه به این مهم می‌توان گفت تقویت مدیریت و فرهنگ جهادی کلید اقتصاد مقاومتی است که درک صحیح این مطلب ما را به سمت اقدام و عمل سوق می‌دهد.

 

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi