شناسه خبر : 45014
دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز خوب برای اقشار مختلف ایثارگران در مجلس

نمایندگان مجلس به‌منظور استمرار، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای حفظ کرامت ایثارگران دولت را به فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز ایثارگران، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان در زمینه های استخدامی،درمانی ، آموزشی، رفاهی و مسکن مکلف کردند.

فاش نیوز - نمایندگان مجلس به‌منظور استمرار، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای حفظ کرامت ایثارگران دولت را به فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز ایثارگران، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان در زمینه های استخدامی،درمانی ، آموزشی، رفاهی و مسکن مکلف کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه در جریان رسیدگی به مواد 5 و 6 الحاقی لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه کشور، دولت را مکلف به فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز ایثارگران ،خانواده معظم شهدا،جانبازان ،آزادگان و رزمندگان در زمینه های استخدامی،درمانی ، آموزشی، رفاهی و مسکن کردند.

‌ بر اساس ماده الحاقی 5 لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه کشور ، دولت به‌منظور استمرار، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در جهت حفظ کرامت ایثارگران با اولویت عرضه منابع مالی، فرصت ها، امکانات و تسهیلات و امتیازات به ایثارگران، پدر، مادر، همسر و فرزندان شهداء و همچنین جانبازان، آزادگان و افراد تحت تکفل آنان، اقدامات زیر را انجام می‌دهد:

الف- فرزندان شهداء از کلیه امتیازات و مزایای مقرر در قوانین و مقررات مختلف برای شخص جانباز پنجاه‌درصد و بالاتر نیز به‌استثنای تسهیلات خودرو و حق‌ پرستاری و کاهش ساعت‌کاری برخوردارند. امتیازات ناشی از این بند شامل وابستگان فرزند شهید نمی‌شود.


ب- تأمین صددرصد هزینه درمانی ایثارگران شاغل و افراد تحت تکفل آنان بر عهده دستگاه اجرائی مربوطه و هزینه درمانی ایثارگران غیرشاغل و افراد تحت‌تکفل آنان بر عهده بنیادشهید و امورایثارگران است.


پ- کلیه دستگاههای اجرائی موظفند بیست‌ درصداعتبارات فرهنگی خود را در چهارچوب موافقتنامه مبادله شده با معاونت، صرف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمایند.

ت- به‌منظور کاهش هزینه‌های مهندسی‌ساخت مسکن برای خانواده‌های شهداء و ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران مجاز است با رعایت قانون نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان، صددرصد هزینه‌های خدمات مربوطه را برای یک ‌بار و حداکثر برای یکصد متر مربع تأمین نموده و هزینه آن‌را در بودجه سنواتی پیش‌بینی نماید.

ث- بورس تحصیلی داخل و خارج کشور به جانبازان پنجاه‌ درصدو بالاتر، آزادگان با حداقل پنج‌سال اسارت و فرزندان شهداء و درخصوص اعزام به خارج مشروط به شرایط علمی موضوع قانون اعزام دانشجو به خارج از کشور اعطاء می‌شود.

ج- دستگاه های اجرائی موظفند حداقل بیست‌وپنج‌ درصد نیاز استخدامی خود را از میان فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان پنجاه‌درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل پنج‌سال سابقه اسارت دارند بدون الزام به رعایت شرط‌ سنی، تحصیلی و آزمونی تأمین و از ابتداء آنان را به‌صورت رسمی قطعی استخدام نمایند. پنج‌درصد سهمیه استخدامی به سایر جانبازان، آزادگان، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان اختصاص می‌یابد. در مواردی که نیاز به تخصص دارد شرایط علمی لازم‌ به رعایت است.

دانشگاه ها و مراکز و مؤسسات آموزشی و پژوهشی و وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مکلفند حداقل ده‌ درصد اعضای هیأت علمی مورد نیاز خود را از بین جامعه ایثارگران شامل رزمندگان با بیش از شش‌ماه حضور داوطلبانه درجبهه، جانبازان بالای بیست‌وپنج‌‌ درصد، آزادگان بالای سه‌سال اسارت، فرزندان جانبازان بالای پنجاه ‌درصد، فرزندان شهداء و فرزندان آزادگان با بیش از سه‌ سال اسارت که دارای مدرک دکترای تخصصی مورد تأیید وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشند، حسب مورد از طریق استخدام و یا موافقت با انتقال کارکنان دیگر دستگاهها یا تبدیل وضعیت کارکنان غیر هیأت علمی تأمین و از ابتداء آنان را به‌ صورت عضو هیأت علمی رسمی قطعی با احتساب سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرائی مرتبط و تأثیر آن در پایه و مرتبه علمی بدون الزام به رعایت شرط سنی و آزمون استخدام نمایند. مسؤولیت اجرای این حکم به‌طور مستقیم برعهده وزراء و رؤسای دستگاههای مذکور است.

مقامات یادشده در این خصوص، خود مجاز به اتخاذ تصمیم می‌باشند. احکام و امتیازات این بند شامل اعضای هیأت علمی فعلی دارای شرایط فوق نیز می‌شود.
 
ح- دولت مکلف است به‌منظور حفظ کرامت و منزلت ایثارگران و رزمندگان معسر، نسبت به تأمین معیشت و پوشش بیمه‌ای آنان در قالب بودجه سنواتی اقدام نماید.

خ- دولت نسبت به ساماندهی و برقراری مستمری بسیجیان و رزمندگان معسر دوران دفاع مقدس اعم از بسیجیان تحت فرماندهی سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته‌انقلاب‌اسلامی و جهادسازندگی اقدام نماید.

د- سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان توسط ستادکل نیروهای مسلح با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

ذ- آزادگانی که به‌دلیل استفاده از دوبرابرشدن سابقه اسارت با سابقه خدمتی کمتر از سی‌سال بازنشسته شده‌اند، می‌توانند با بازگشت به خدمت، سی‌سال خدمت خود را تکمیل نموده و سپس با لحاظ سوابق اسارت به بازنشستگی نائل آیند.

ر- وزارت مسکن و شهرسازی موظف است تا پایان برنامه، مسکن جانبازان پنجاه‌درصد و بالاتر، جانبازان بیست‌وپنج‌درصد تا پنجاه‌ درصد را که حداقل دوسال سابقه حضور در جبهه داشته‌اند و همچنین آزادگان و فرزندان شهداء و جانبازان هفتاددرصد و بالاتر فاقد مسکن را درصورتی که قبلاً از زمین یا مسکن دولتی استفاده نکرده‌اند تأمین نماید.

ز- جانبازانی که صورت سانحه و مدارک بالینی ندارند ولی از نظر کمیسیون پزشکی جانبازی آنان مورد تأیید می‌باشد متناسب با میزان جانبازیشان تحت پوشش بنیاد شهید قرار می‌گیرند.

براساس ماده الحاقی 6 لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه کشور؛ والدین، همسران و فرزندان شهداء، جانبازان و آزادگان و همچنین همسران و فرزندان جانبازان بالای بیست‌وپنج‌درصد و بالاتر و آزادگان بالای یکسال سابقه اسارت، همسران و فرزندان آنان و رزمندگان دارای شش‌ماه متوالی یا نه‌ماه متناوب سابقه و بیشتر دارنده بورسیه تحصیلی، در محل دانشگاه تعیین شده استخدام رسمی و قطعی می‌شوند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
پس چرا ماده 51 در آموزش وپرورش اجرا نمي شود؟
آقای مثلاً نماینده کاش هیچ وقت حرف نمی زدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چون آقای .... نماینده محترم!!!!!!!!!!!!! رشت پیشنهاد داده اند ماده 51 و 10 سال سنوات ارفاقی حذف شده و بجای آن نوه شهدا تحت پوشش بیمه قرار گیرند.از ماست که بر ماست. نمایندگان محترم هم هفته آینده قراره این پیشنهاد دانشمندانه رو بررسی کنند.
این همه سال حرف نزد و سکوت کرد حالا داره با طرح های قشنگ با اعصاب ایثارگران بازی می کنه.
پرداخت هزینه های درمانی ایثارگران ! این قانون که چند سال پیش تصویب شده است ! در گوگل سرچ بفرمایید " بند ب ماده 44 مصوبه مجلس " !
آدم نمیداند بخندد یا گریه کند ! آخر این همه مرز کشی های نابجا بین جانبازان چرا !
این از جهل است یا نفوذی های موذی بنیاد !
هر روز تصویب قوانینی که اجرا نمیشود و جز رفع مشکل عده ای و سنگ اندازی و مشکل سازی برای اکثریت !
پرودگارا به نمایندگان ما عقل سلیم عنایت فرما !
و همچنین موقع انتخابات به عقل ما هم بیفزا
30 سال هست میگویند ستاد کل برای رزمندگان برنامه ای دارد کو همه اینها سر کار گذاشتن رزمندگان هست چرا من رزمنده باید در دانشگاه شهریه بدهم پس چکار برای من رزمنده انجام داده اید؟ غیر از شعارهیچ کاری انجام نداده اند غیر از بد نام کردن رزمندگان. کمسیون بدوی شییمیایی بنده را تایید کرده چرا پس درصد جانبازی نمی دهند؟ پس چرا ما رزمندگان را این همه اذیت می کنید. چرا؟
چرا همه امتیازات به جانبازان 50 در صد به بالا داده شده است؟فرزندان جانبازان زیر 50 در صد چه می شود؟
این کار مجلس با توجه به اینکه اکثر جانبازان زیر 50% و آزادگان کمتر از 5سال اسارت دارند به نوعی کم لطفی و نیت عدم خدمت رسانی به اکثر جامعه ایثارگران می باشد.ایثارگران باید تا دیر نشده فکری کنند.
باز هم جانبازان زیر بیست و پنج درصد جایی در قوانین مصوب ندارند!
از فوق العاده ايثارگري خبري نيست
سلام خواهشن در مورد بند ج ماده الحاقی 5 را که استخدام فرزندان جانبازان 25 درصد را برداشته توضیح بدهید چرا اینقدر قوانین را تغییر می دهند پس سرنوشت ماده 21 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران چه می شوید
از دوستان کسی هست که پاسخ اینا رابدهد
وای بر نمایندگان......
بنده16سال هستش که جانباز هستم.قبلا مسولین بنیاد شهرستان اهواز و استان خوزستان میگفتند بچه هات که بزرگ شدن تمام هزینه تحصیل با بنیاد هستش . الان پسرم کلاس هفتم و دخترم کلاس اول دبستان اما دریغ از یک پاکن یا مداد تراش.پس کو اون همه تبلیغ؟یعنی همش دروغ بود؟مگه مسلمون و حاجی دروغ میگن؟اونی که دروغ میگه و وعده وعید پوچ میده نامسلمونه.خدانشناسه.خدا ازتون نگذره
سلام ، چرا با روحيه خانواده هاي ايثارگران بازي ميكنيد ? مگه اين قوانين قبلا تصويب نشده بود ؟ مگه اين موارد كه اشاره شده در قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران مصوب نشده است؟ مگه قبلا دولت مكلف به اجراي اين قوانين نبوده كه نمايندگان امروز ١٢ارديبهشت ٩٥ مجددا دولت را مكلف به اجراي اين قوانين كردند ، قانون يكبار تصويب ميشود و دولتها هم مكلف به اجراي اين قوانين هستند ، اگه دولت در اجراي قوانين كوتاهي كند در اين صورت وظيفه مجلس است كه به دولت تذكر دهد . نه كه مجدد قانون تصويب كند و اين قانون مجددا جهت تأييد به شوراي نگهبان بره و اگه شوراي نگهبان براي يك بند ايراد بگيره با اين به مجلس عودت داده ميشود و اين پرسه تا اخر سال ادامه داره ، وأي به حال ما ايثارگران كه شديم ابزار دست نمايندگان مجلس ، خدا از شما نگذره.
هیچ خبری نیست فقط بازی با سرنوشت ایثارگران و وعده های پوچ و توخالی بیش نیست طوری گره در کار اجرایی بوجود می آورن تا کوچکترین مصوبه ایثارگران قابل اجرایی نباشه یا اینکه هیچ مجری قانونی جرات اجرای آن را نداشته باشد والسلام.این آقایون فقط هنر وعده دادن رو بلدن و دیگر هیچ به هیچ. متاسفم برای ما ایثارگران که رزق و روزی ما دست چه کسانی گره خورده واقعا مصیبتی پایان ناپذیر تا دم مرگ برای تک تک مان بوده و هست و خواهد بود مثل 25سال گذشته
والله بایدفردای قیامت جواب خدارابدهند......................این همه کم لطفی درحق ایثارگران!!!!!!!!!!!
از نظر قانونگذاران محترم گويا جانبازان زير 25 درصد (بلا نسبت ) داخل آدم نيستند
سوالی داشتم:
لایحه برنامه ششم از امسال هست یا برای سال بعد؟ اگر برای سال بعده چه تضمینیه اینایی که الان مصوب کردند مجلس بعد تغییر نده؟ باتشکر از جواب فاش نیوز
سلام ، متاسفانه نمایندگان این دوره از مجلس علیرغم تعداد 120 نفر ایثارگر هیچگونه اقدام مثبتی در ارتباط با ایثارگران بعمل نیاوردند بلکه تمام اختیارات نمایندگی مجلس را به دولت تفویض کردند که باعث صدمات مادی و معنوی و حیثیتی به ایثارگران گردید و بدون پاسخ باقیماندند که امیدواریم در مجلس آینده رسیدگی شود. برخی تغییرات ایجاد شده در قوانینی که قبلا وجود داشته و شرایط استفاده تسهیلات ایثارگران را نسبت به قبل محدودتر کرده موجب خجالت و سرافکندگی نمایندگان این دوره میباشد که در قیامت پاسخگو خواهند بود. نمونه ای از تغییرات مشکل ساز بشرح زیر ارائه میگردد تا مسئولان منقضی خدمت آویزه گوش کنند.
بند (ب) مصوبات فوق الذکر مسئولیت درمان و هزینه آنها را برای ایثارگران شاغل و بازنشسته بعهده دستگاه اجرایی قرار داده که مخالف وضعیت فعلی است. در حال حاضر بیمه درمان و تامین هزینه ها از سوی بنیاد به بیمه ایران واگذار شده است. شایان ذکر است بیش از دو سال از ابتدای دولت تدبیر و امید در قانون فوق دستگاههای اجرایی را مکلف به تامین هزینه های درمان کرده بود که بلاتکلیف مانده و هیچیک از میلیونها تومن هزینه های بیش از دو سال درمان عمل بیمارستانی و کلینیکی را تا اکنون پرداخت نکرده و هرگز پرداخت نخواهد کرد.
بند (ر) تامین مسکن جانبازان بالای 25 تا 49 درصد را منوط به سابقه دو سال حضور در جبهه نموده است. نظر به اینکه مدت حضور جانبازان در جبهه و تاریخ مجروحیت در اختیار جانباز نبوده لذا این شرط در قانون نظام اسلامی مخالف با تقدیر و قضا و قدر و اراده الهی میباشد که میبایست توسط مراجع دینی اظهار نظر و اینگونه شروط بی اساس برگرفته از ارتش استکباری آمریکا حذف شود.
بند (ز) در خصوص تشخیص و تایید جانبازی اشخاص فاقد صورتجلسه سانحه و مدارک بالینی که مورد تایید کمیسیون پزشکی میباشد تصویب شده اما در خصوص عوارض مجروحیت های دارای صورتجلسه سانحه و مدارک بالینی اقدامی وجود ندارد که بنظر میرسد بنوعی فرار به جلو و پاسخ محترمانه و قانونی به رزمندگان دارای مدت حضور بیش از دو سال است که صددرصد دچار انواع مشکلات اعصاب و روان هستند.
در خصوص تسهیلات ادامه تحصیل و قبولی هیات علمی فرزندان دارای مدرک دکترا میبایست مسئولان قانونگذار انصاف داشته باشند و تسهیلات را تبدیل به الزامات نظام اسلامی برای ورود و پذیرش و ترجیح ایثارگران نسبت به افراد فاقد سابقه ایثارگری برای ادامه تحصیل و عضویت هیات علمی دانشگاههاست. بنظر میرسد اینگونه شرطها در جهت جلوگیری از ورود ایثارگران به عرصه های علم و دانش عالی کشور و امکان نفوذ عده ای خارج نشین و بچه ننه لوس است که لازمست قانونگذار شروط قانونی را منطبق با اهداف اسلامی قانون و صرفه و صلاح نظام اسلامی قرار دهند.
بسیار صحیح گفته اید که قوانین ایثارگران باید تبدیل به الزام شود وگرنه مجریان اذیت میکنند خصوصا جذب هیات علمی به دلایل مختلف.
سلام لطفا خبر روز خوش برای ایثارگران در مجلس را اصلاح کنید براساس اعلام سایت باشگاه خبرنگاران جوان ماده الحاقی 5 لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه کشور، برای بررسی بیشتر به کمسیون تلفیق ارجاع داده شد و هنوز در صحن علنی به تصویب نرسیده است
ان شاءالله نمایندگان از حق همه جانبازان دفاع کنند.
پس این جانبازان زیر 25درصد جزوه این کشور نیستن ونبودن اینها برای خوشگزرانی رفته بودن جبهه جنگ
با سلام بنده د ر سال جاری دوره دکتر ا پردیس قبول شدم خواهشمندم در خصوص هزینه دوره پردیس مانند دوره عادی برای ایثارگران انجام شود با تشکر
خواهش میکنم نگی روزخوب بگی روزتکراری سرکارگذاشتن جانبازان
اين ها كه اكثرا همان قوانين پر از اشكال و ابهام سابق است كه باساير قوانين ديگر مغايرت دارد .

برای شما مجلسیان متاسفم تکرار مکررات جای همسران شهدا درهیئت علمی کجاست چرا نباید از این تسهیلات بهره مند شوند فقط از خدا می خواهم خون شهدا و رنج همسر و فرزندان روزی شود سوال قیامت بعضی ها .
حقشان در دنیا به گردن شما ست که ادعای مردمی بودن می کنید و با تصویب قوانین روی ورق، ما را از چشم مردم انداختید
باسلام حذف سهمیه استخدامی فرزندان وهمسران جانبازان زیر پنجاه درصد مغایر اسناد بالا دستی وسیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری میباشد وبه شما نمایندگان محترم مجلس که مشروعیت جایگاه خود را به برکت ایثارگران بدست اوردهاید توصیه میشود به سرعت این نقیصه را جبران وحداقل به همان ماده 44 قانون برنامه پنجم برگردید
یک روز بد برای ایثارگران.!!1
حذف همه جانبازان به جز 50 درصد به بالاها
هزار گفته چون تیم کردار نیست.
این قوانین اگر صد بار دیگر تصویب شود در مقام اجرا یقیننا ابتر می ماند .و کواه کلامم قوانین مصوبه اجرا نشده بهتر بود نمایندگان مخترم قانونی تصویب نمایند که هر دستگاه یا مجری که قوانین را با گریر راههای قانونی احرا ننماید عالیترین مقام ان نهاد وزا تخانه سازمان به انفضال دائم از خدمات اجتماعی نه فقط دولتی محکوم شود
تبصره پیشنهادی. هر فرد نهاد. وزارتهانه .و ....... که به هر نحو مانع اجرای قوانین مربوط به ایثارگران شود عالیترین مقام ان مجموعه به انفصال و محرومیت از خدمات دولتی و احتماعی محکوم میشود .
در غیر اینصورت این مصوبات به لعنت شیطات نیز نمی ارزد فقط زبان بدخواهان را برایمان دراز تر می نماید
باز هم مقداری قوانین تصویب شد
اما اجرا نخواهد شد !
کاش نمایندگان آنقدر هوش داشتند که پیگیر همان مصوبات قبلی اجرا نشده که دولت و بنیاد استنکاف از اجرا دارد میشودند !
البته میدانیم ما تاریخ مصرفمان گذشته و جز تعریف بخاطر تبلیغات خودشان چیزی برایمان ندارد ! حیف جوانی ما که فدای چیزها و میزهای شما شد و از کوره دهات بر کرسی مهمات گمارده شدید و الان هم غرق پول و ثروت هستید و مهر بر چشم و دلهایتان زده شده است تا حقیقت خدمت را فراموش کنید !
سلام ، سال 1392: مجلس تصویب کرد:
د- سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان تا سه ماه دیگر توسط ستادکل نیروهای مسلح با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.
سال 1393:
د- سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان تا سه سال دیگر (1396) توسط ستادکل نیروهای مسلح با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.
و امروز : دوبار تکرار با حذف تاریخ اجرا . متاسفانه جون قوانین نوشته شده توسط
مجلس مثل قول والدین به فرزند 2ساله اشان است و وعده سر خرمن است خودشان هم فراموش میکند قبلا این قوانین آب و دوغ وخیاری را تصویب کردند . واقعا برای مملکتم متاسفم که به فنا رفته.
سند راهبرد تصویب شده . نماینذگان خوابند
سلام دوستان چه روز خوبی جانبازان ۲۵تا۴۹ که زیر دوسال سابقه جبهه دارن را از شرط استخدام و زمین و مسکن کم کردن خوبه برای شروع کار یه همت دیگه بکنند جانباز و جانبازی جمع میشه
خیلی هم خبر خوشی نیست
باسلام چرادوستان هنوزخوش باورهستیدمگربرای جانبازان بالای 50درصدیا70درصدچکارکرده اندفقط شعارهست البته اگراین اقایان ریگی به کفش نداشتندمگرجانبازی ویااسارت درصدیاسابقه محاسبه می کنندهررزمنده ای که حتی یکروزیاهرجانبازی باهردرصدی یاهرازاده ای باهرسال اسارت بایدحق وحقوقی داشته باشندمگرخودمسول نظام که درچندین پست ومقام ومسولیت درجاهای متفاوت هستندفقط ازیکجایاازیک مسولیتشان درامددارندطرف حق ماموریت نرفته واضافه کاره نکرده وووووودریافت می کنندحالاکه به قشراسیب دیده ازجنگ رسیده فوراتقسیم بندی کرده .دوستان مابایدکمی بیشتربه همدیگرتوجه کنیم این دولت هاومجالس بین ماقشنگ اختلاف انداخته اندباکلمه فلان دردوسنوات اسارت وخانواده شهیدوغیره مابجای انتقادبه اینکه چرافلان امتیازرابه فلان درصدداده اندکه البته فقط درحدحرف هست درعمل هیچ خبری نیست بنده قانون بازگشت بکارراازبانک تقاضاکردم ولی خیلی راحت جواب دادندماقبول نداریم ازاین چیزهازیادهست قوانینی که درکشوراجرانمی شودیادلبخواهی اجرامیشودویافقط جهت رفاه حال خودشان اجرامیشودقانون نیست دیشب دربرنامه پایش اقای توکلی که 12سال نماینده مجلس بوده وازبعدانقللب درانواع واقسام پست هابودگفت که ماحریف کارهای خلاف نیستیم پس مردم بایدخودشان جلوی اختلاس ورانت وقاچاق وزمینخواری وغیره رابگیرنندوقتیکه درنظامی معاون ونماینده ووزیروووووفقط بفکرکارخانه وافزایش سرمایه خانوادگی خودش باشدبایدفاتحه ان کشورراخواندواقعامن دیشب باصحبت های دکترتوکلی برای ایتده کشوروجوانان گریه کردم وخودم راسرزنش کردم که چراچرا؟ ماانقلاب کردیم که ظلم وبی عدالتی ورانت وپارتی وووووونباشدکم که نشدهبچ بیشترهم شده. مردم عادی جامعه اگردرانقللب وجنگ وانتخابات ویاهرمشکل کشورنبودنندالان این اقایان مسول کحای این دتیابودنند؟زمان طاغوت اقایان روحانی بالای منبرهمیشه افرادیکه به کشوروملت خدمت میکردنندرادعامیکردنندوافرادظالم وخلافکاروووورانفرین ولی بعدازانقلاب حرفهای بالای منبرهم عوض شده بهرحال دیشب یک ننایتده مجلس اب پاکی راروی دست مردم ریخت که مجلس ودولت قدرت برخوردباخلافکاران رانداردایاتاامروزبارهاشنیده نشده که وقتی ازارازل واوباش وسارقین سوال میشودبارچندم هست که دستگیرشده ایدفوراجواب میدهندبارهابیش ازده بار
سلام
جل الخالق
این هم از کرامات مجلسیان رد صلاحیت شده بدست ملت ،
قانون را چند بار تصویب می کنن، عین آسفالت جاده روستای ما که تا حالا چند بار افتتاح شده !
به جای چاره اندیشیدن برای همه جانبازان، خبر خوش تکراری !
اولا مگر برای یک دختر چند بارعروسی می گیرند ویاچند بارشوهرش میدهند وآیا اصلا معلوم است آقایان چکار میکنند دوما این قوانین سالهاست بوده ومی بایست باشد سوما چرا فقط جانبازان بالای 50درصد
چرا فقط بالای 50درصد طبق قانون بایست بالای 25 درصد وگرنه خبانت به تمام جانبازان زیر 50درصد تلقی میشود وپیگرد قانونی دارد ونفرین تمام جانباران بعلاوه خانواده شان نثار این آقایان خواهد شد
خدایاتاکی؟؟؟چرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تبعیض و دوگانگی در قوانین تا به کی؟..مگر جانبازان زیر بیست وپنج در صد کدامین گناه را مرتکب گردیده اند که اینچنین در هیچ بند وتبصره ای از قوانین ومقررات نباید نام ونشانی از ایشان باشد... ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد صیاد رفته باشد در دام مانده باشد......پناه می بریم به خداوند ..................
اين چه روز خوشي است كه نوشته ايد؟ در بند "ج" و در بحث استخدام دستگاههاي اجرائي جانبازي از بيست و پنج درصدي كه بوده رسيده به 50 درصد و اسارت از يكسال به 5 سال يعني خيلي محدوديت ايجاد كردن اخه اين چه خيانتيه كه نمايندگان كردند تو رو خدا يكي جلوي اين مصوبه رو بگيره
همش باروحیات ایثارگران بازی می کنن خدا لعنتشان کند
این خبر خوش نیست این خبر درد آور برای رزمندگان است پس ای نمایندگان خجالت بکشید
خدابه آبروی خودش وبه آبروی پیامبرانش وبه آبروی شهدایش هرچه زودترریشه این کاذبین بدذات راازروی زمین بکند؟!میدانیدچرا..؟من یک فرزندشهیدم که جانبازم. همه زندگیمان رافدای این سرزمین کردیم. بعدازجنگ افتادیم کنج خانه. نه شغلی نه درآمدی نه ارثیه ای! همه دندانهایمان ریخته داخل دهانمان ، ریشه هادرلثه هایمان.! اینهامیگویندهزینه درمان صددرصد...آنوقت بنیادمیگویدپول نداریم. مراکزدرمانی هم میگویندماقراردادنداریم....مسکن هم:!سی وسه سال ازشهادت پدرمن میگذردخواهرانم مستاجر،برادرانم مستاجر،همگی نابود و دربدر. شعارهابدترازهمه مارانابودکرده! فرزندشهیدبرای امرارمعاش دست بهرکاری میزند. گفتمش برادر،پدرتودلاوری بودکه فتح المبین راصفای جدی داد،نکن اینکار را. باادب رفت دفترچه اقساط ولیست بدهیش وآب وبرق وگازراآورد،بالغ بردوونیم میلیون بود بدون درآمد! ماندم چه بگویم فقط گفتم خدایاآنهاییکه مجال خدمت راازاین قشرگرفتندکه به این سمت بیایندرانابودکن همین.وهزاران همین های دیگر
مگر تا الان برای جانبازان بالا25 در صد فرزندنشان بدون ازمون استخدام می کردند ولی حالا بالا 50 درصد؟ چه خبر خوبی ؟مجلس سنگ تمام گذاشته ! مرحبا .نمایندگی هم کینه خود را نشان دادند
درود...آزادگان زیر 5 سال و جانبازان زیر 50% بروند کشک بسابند. دولت ومجلس دست در دست هم دادند تا ریشه این دسته از ایثارگران را بکنند.چون دولت کارخانه کشک سابی تاسیس کرده و خانواده مان میروند سرکار! نترسید تا این دولت خدمتگذار هست نا امید نشوید.ای دولتیها ومجلسیها ننگتان باد.
روز خیلی بد برای اکثریت جامعه ایثارگری است زیرا اکثریت جامعه ایثارگری که جانبازان زیر 50 درصد هستند از گردونه حذف شده اند.
با سلام وعرض تسلیت سالروز شهادت امام موس کاظم (ع)،نکاتی را به عرض مسولین محترم،از نمایندگان بی درد تا بنیاد محترم شهید که سالها در امور ایثارگران وبه ویژوه مشکلات آنان آشنایی کامل دارد ،تا مدیران اجرایی که پس از سالها شعار وحرف وادعا هنوز باعملکردشان نه تنها به ترویج فرهنگ ایثار وشهادت کمکی نکردند بلکه زمینه بدبینی ورسوایی ایثارگران را با تبلیغات بدون عملشان به جامعه تزریق نمودند . (بجای خبر روز خوش ) با ید عنوان ( خبر روز سیاه)تیتر می شد با این قانون جدید خیانت به جانبازان زیر 50 درصد وزیر 25 درصد واز همه مهمتر آزادگان زیر 5سال وزیر 3سال شده .اگر این قانون نهایی شود نه تنها خدمتی به جامعه ایثارگری نشده است بلکه این قانون به عنوان خیانت ومحرومیت اکثریت جانبازان وآزدگان از حق وحقوقی است که از حداقل هایش تا کنون استفاده می کردند.. دربند (ب) این مصیبت نامه ،دوباره هزینه درمان ایثارگران شاغل را بر عهده دستگاههای اجرایی گذاشته اند .داستان برخورد دستگهاها با کارمندان جانباز وآزاده در تامین این هزینه ها داستان غم بار وهمراه همیشگی بوده وتازه دوسالی است که با اقدام خوب بنیاددر این بخش آرامش خاطری ایجاد شده که با این دسته گل پایان دوره نمایندگان محترم این حق هم از بین رفت .با این قانون بیش از 70 درصد آزادگان وهمین درصد از جانبازان از لیست خدمات دولت کریمه حذف می شوند .دلیل این ادعا آمار جانبازان بالای 50 درصد وآزادگان بالای 5 سال و3 سال است . پیشنهاد ودرخواست ما از مسولین بخصوص از نمایندگان ودولت محترم این است که ما ایثارگران روزهای پایانی عمر را می گذرانیم خواهش می کنیم با این قوانین سیاهتان اسباب تخریب اعصاب ما وخانواده هایمان را بیش از این فراهم نکنید ، ما از شما قانون جدید نمی خواهیم اجازه دهید همین آمار باقی مانده از این جامعه ایثارگری با همان شرایط قبلی چند صباح باقی مانده را روزگار بگذرانند دیر یا زود خیالتان از این جماعت راحت خواهد شد.
سلام.بااین قانون یعنی مانابودشدیم!!!هرچندقبل اینهم نابودبودیم.حال توفیقی بحال مانخواهدداشت.فقط فشارهای ناحق روحی وزجرواسترس هاکه حق مانبودومتحمل گشتیم!!!!
مهم اینجاست که مابخاطردفاع ازکشورازجان مایع گذاشتیم وبجای کمک خیانت کردند!!!این فقط نامردی درحق مابوده ولاغیر..خدایاشاهدباش................!!!!!!!!!!!!
با سلام اقایان اگه هشت سال جنگ رو در نظر بگیریم فقط پنج سالش توسط رزمندگان بدون درصد بالای یک سالو زیر یکسال اداره شده که الان هم تره برایشان خورد نمیکنن حالا مسئولان یا سرشان را زیر برف کردن یا خودشان را.........البته همرزمانمون هم بی معرفتن که همه فقط دعوای خودشون رو میکنن سردارها هم بیمعرفترن این هم نشد مسمونی
کینه تا بکجا باید رخنه کند .... مردم به این اقایان رای نداده اند چون عملکرد خوبی نداشته اند و اصلا چرا باید مردم به این همه نماینده نالایق رای میدادند ... نمایندگانی که درد جامعه ایثارگران را درک نمی کنند چرا باید بروی صندلی مجلس بنشینند .....
حالا این نیز بگذشت و این آقایان با کلی ثروت به جیب زده رهسپار منزل و ویلاهای خود خواهند شد وزمان شروع بکار نمایندگان جدید چیزی نمانده است ....
گروهی جدید با سلیقه های جدید خدا بخیر کنه تا ان زمان عمر ماهم کفاف نخواهد داد اما خدا رحمی کند شاید بین نمایندگان جدید افرادی باشند که توجه ای به وضعیت جانبازان داشته باشند و توجه ویژه ای به جانبازان زیر 25 درصد این مظلومان
وا مانده گان تاریخ جنگ هستند ..... نمیدانم این عزیزان چه گناهی کرده اند چرا اینقدر ظلم میکنید به این عزیزان چرا هیچ کجای برنامه هایتان نامی از این عزیزان برده نمی شود .... شاید نمایندگان فکر میکنند جانبازان زیر25درصد جبهه نرفته اند بلکه به پیک نیک بوده اند و مجروحیت این عزیزان هم یک حادثه بوده مثلا کارشناس راهنمایی رانندگی بیاید و ان را بی احتیاطی رزمندگان قلمداد کند یا بی احتیاطی . تیر . خمپاره . موشک کاتیوشا . بمب بارانهای هواپیما چون خلبان هواپیمای دشمن گواهینامه نداشته است و بیمه هم نمی تواند قبول کند که فرد مجروح جانباز ا ست . یا ارپی چی زن دشمن چرا دقت نکرده دقیق تر بزنه تا درصد مجروحیت را بالاتر ببرد . همه این مشکلات زیر25 درصدها از بی اورزگی وعدم استاد بودن نیروهای دشمن است والا اگر آن بی شرفان بهتر تیر اندازی میکردند الان جانبازی زیر 25درصد نداشتیم تا نمایندگان نالایق مجلس دلی بسوزانند و تسهیلات را گروه بندی نمی کردند ..
خدا را شکر این جنگ اگر برای ما سودی نداشت لااقل برای نمایندگان هم نان و هم اب خوبی داشت در چند سال نمایندگی خود خوب برای خود و فک و فامیل هایشان کار کردند و تا آخر عمر راحت با ثروتهای به جیب زده زندگی میکنند و به ریش جانبازان زیر25درصد میخندند
چرا فقط برای جانبازان پنجاه درصد مگر موقع جنگ کسی میدانست چند درصد زخمی میشه جانبازان اعصاب که همشون 25 درصد زدند در صورتی که شاید خیلی بیشتر از اینها هم بلشه چون اندازه گیری نداره اعصاب
این همه قانون و جلسه چیه که برای ما میگزارند ما که دیگر چیزی به پایان عمرمان نمونده اگر حقی هست بسم الله اگر نه که شما و وجدانتان یکبار قول که کافیه و تصویب هم یکبلر نه هر سال قول ونظر عوض کردن و لایحه دادن
سلام متاسفانه برای سایت فاش نیوز؟ که این مطالب را خوش می داند ه!!!م ان تیتر می کند؟؟؟؟
عالمت خفته هست تو خفته
خفته را خفته کی کند بیدا ؟
فقط شعار.فقط شعار.28سال است خوب شعار میدین
بنام خدا
با سلام وعرض ادب
دوستان بخدا همش حرف است که میکویند جانبازان 50 درصد به بالا فقط میان خودمان بدبینی ایجاد شده من الان 50 درصد هستم کاری ندارم به اجحاف کردن در دادن درصد . 5 سال است اسم نویسی کردم که یه پسر دارم هنوز نبردنش سرکار بخدا قسم بیکار است با این حقوقی که من دریافت میکنم نمیتونم به اونهم برسم . شرمنده زن که هستیم هیچ فرزندانمان نیز همیشه گلایه میکنند بندگان خدا رودرو حجب وحیا دارن چیزی نمیکویند اما نزد فامیل ودوستان گلایه از بی محبتی ما پدران میکنند . چه کنیم دلمان به این ماده 190 خوش بود که برای بنده 137 هزار تومان افزایش اومده بعنوان فوق العاده مدیریت خدا وکیلی این افزایش است . بحر حال چه بگیم از دل پر دردمان
با تشکر جانباز 50 درصد حالت اشتغال بنیاد
باسلام کدام ازاین مصوبات به کام اقایین شیرین امده که روز خوش نامگذاری شده تا جشن بگیریم من که مصوبه شیرین ندیدم ورئز خوش ندارم شاید علت این باشد که من جانباز اعصاب وروان هستم وخوشحال نمیشوم برم قرصم رابخورم
این حرکت ها یسیار مدبوهانه وبودار است یعنی بعضی ازنمایندگان که خرشان از پل گدشته میخواهند حلقه خشم وکینه را بر جانبازان زیر 50درصد تنگ تر نمایند
ماده 51 در آموزش و پرورش اجرا نمی شود . بیمه تکمیلی فقط به فرزند شهید تعلق می گیرد در صورتی که قبلا همسر و فرزندان را هم شامل می شد. اجرای قوانین مهم است نه تصویب . هروز از این اخبار در سایت ها و مطبوعات زیاد می زنند . در صورتی که ما چیزی نمی بینیم . به قول معروف بیرونش مردم را می سوزاند و درونش خود ما را .
بنده چندبارپیام گذاشته ام ولیکن توجه ای نشده است ،اینجانب وتعدادی ازفرزندان شهید درسراسر کشوردرشرکت دخانیات ایران مشغول خدمت می باشیم،بارها ازکانالهای مختلف پیگیر ماده 51 که همان فوق العاده ایثارگری هست بودیم اما به درب بسته خوردیم .لذا باید بگویم اینها همش شعاری بیش نیست
با سلام متاسفانه نمیدانم عزیزان فاش نیوز چرا زدند روزخوب مجلس برای اقشار مختلف ایثارگران بند ج و ر اشکال دارد و تناقض با قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در بند ج فرزندان جانبازان 25درصد تا 49 درصد و زیر 25 درصد همچون قانون برنامه پنجم مظلوم واقع شده اند و جانبازی که زیر 50درصد است و بالغ بر 50 ماه خدمت در جبهه دارد کجا دیده شده است این اجحافی است که در برنامه پنجم بود و در برنامه ششم نیز ادامه دارد جا دارد نمایندگان این بند را اصلاح کنند و همسر و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد همسان همسر و فرزندان جانبازان بالای 50درصد در نظر گرفته شود و همسر و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد نیز از 5 درصد بهرمند شوند و درخصوص مسکن بند ر همچون بند ل قانون برنامه پنجم اجحافی ادامه دار در حق جانیازان 25 درصد و بالاتری تا 50 درصد است حالا جانبازی 25 تا 49 درصدی که 2 سال سابقه جبهه ندارد باید بی سر پناه بماند ترا به خدا نگذارید پیشگامان جهاد وشهادت در پیچ و خم های و پروسه های اداری و کاغذ بازی به فراموشی سپرده شوند
لعنت خلق خدا بر کسانی که به قشر ایثارگران خیانت میکنن ما که توی این مملکت دستمان بجایی بند نیست و متاسفانه این خیانتها برای ما تازگی نداره و نداشته اینان فقط و فقط درصدد هستن با مصوبه های بیخودی و چندش آور بظاهر در اذهان عمومی پز بدن که دارن برای ایثارگران گامی برمیدارن انگاری که ایثارگران از نیت پلید و شومشان بی اطلاع هستن زهی خیال باطل کور خوندن چرا ایثارگران بر تمامی نیت پشت پرده شومشان واقف هستن
خداهست برادروهرگزنخواهدگذشت......................
واقعا شرم دارم و بسیار متاسفم از داشتن چنین نمایندگان ........ آخه ظلم و ستم به جانبازان مظلوم زیر ۲۵ درصد تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خداوند شما را هرگز نبخشدبرای این قوانین مملو از تبعیضتان.
باسلام

(نمایندگان مجلس به‌منظور استمرار، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای حفظ کرامت ایثارگران دولت را به فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز ایثارگران، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان در زمینه های استخدامی،درمانی ، آموزشی، رفاهی و مسکن مکلف کردند.)عجب حفظ کرامت وترویج فرهنگ ایثار وشهادت .چه منت بزرگی .قوانین جامع خدمات رسانی که حداقل ها را نسبتا برای خانواده ایثار گران وجانبازان دیده ودرسطح کلان کشور تصویب شده بود ویران وآه خانواده ایثارگران وجانبازان را نصیب خود نمودید خدا از همه بالاتر است
نوه شهید؟! آقایون اختلاف نندازید،،،جانبازان رودستتون مونده!فعلأبه اونابرسیدتابعد...!فرزندان شهدا،خداروشکراکثرقریب به اتفاق شون تحصیلات عالیه دارندودست شون به دهن شون میرسه،،،فرزندفرزندشهیدکه نوه شهیدباشه فعلأنیازنداره!فعلأجانبازان،،،این عزیزام هم باشه تابعد،،،...،،،سن وسال نوادگان فعلابه مرحله نیازنرسیده!باشه تابعد،،،نه اینکه فراموش بشن!باشه برای مجااس بعدانشاءالله...
جانبازان زیر 25 درصد رابیشتر از این خوار و شرمنده وکوچک نفرمایید.
اینها بماند بنیاد یک کارت شناسایی هم به جانبازان زیر 25٪ بده راضی هستیم یعنی جانبازان زیر 25٪ از عضو یک کتابخانه هم کمتر هستن
نه فقط ایثارگران که همه ملت مظلوم ایران سرکار هستند باش تاصبح دولت بدمد شما خبرگزاری محترم هم به روزمرگی دچار شده اید خدایا به ملت ما رحم کن یاعلی جانباز ۴۰درصد
کهکشان تاکهکشان ازاین خبرزیباشده.نامه ی آقایی آقای ماامضاءشده.خاکیان،افلاکیان،دررقص وآوارند،چون جشن مبعث درزمین وآسمان برپاشده.(عیدبزرگ مبعث برهمه شماجانبازان وایثارگران سرافرازمیعن اسلامی مبارکباد...
از ماست که بر ماست عزیزان فقط باید قیام کرد در سراسر کشور و نسبت به این همه بی حرمتی برای جانبازان زیر پنجاه درصد که میشود
باسلام بیادداشته باشید که قهرمانانیکه بصورت مستقیم دردفاع مقدس حضورداشته انددر دهه اخر زندگی خود قرار دارند. هر چند که عمر دست خداست کاری نکنید که جلو خانواده های خود شرمنده شوند .کاری نکنید که نسلهای سوم وچهارم انقلاب. بگویند این هم سرگذشت کسانیکه همه چیز خودرا برای نظام گذاشتند مگر نمی دانید ما راهدرازی برای دفاع از ارمانهای انقلاب وملل مستضعف عالم داریم به مارحم نمیکنید بهارمانهای انقلاب ودفاع مقدس رحم کنید
سلام به تمام دوستان
تیتر خبر اشتباهه
ماده الحاقی 5 برای بررسی به کمسیون مشترک ارجاع شده است، در صحن مجلس تصویب نشده است.
مدیر محترم سایت خواهشن تنها مصوبان صحن علنی را به اشتراک بگذارید.
التماس دعا
با سلام وتبریک عید مبعث،از مدیر محترم سایت وزین فاش نیوز که در حمایت از ایثارگران همیشه موفق بوده است تقاضا داریم نظرات بالا را به نمایندگانی که روزهای آخر عمر نمایندگی را سپری می کنند برساند تا شاید در این مصوباتشان تجدید نظری داشته باشند همچنین به ریاست بنیاد شهید جناب شهیدی بعنوان نماینده دولت ومدافع حقوق ایثارگران منعکس تا اگر آقایان تا حال ملاحظه نکرده اند از خواب گران بیدار ونظرات اصلاحی جهت پیشگیری از تضعیع حق آزادگان وجانبازان را پیگیری نمایند.
ضمنا از کارمندان جانباز وآزاده ی بازنشسته در این قانون اسمی نیامده نکند جز اموات محسوب شده اند.
اگر بر اساس این جنایت ،هزینه درمان دوباره به دستگاههای دولتی واگذار شود قطعا شاهد اعتراضات جدی ایثارگران خواهید بود خواهش می کنیم با توجه به دغدغه های این قشر موضوع درمان به همین شکل بیمه تکمیلی بر عهده بنیاد شهید باقی بماند.
ضمنا اگر نظرات وتناقض مصوبات اخیر مجلس با قوانین قبلی وسایر قوانین بالا دستی به اطلاع شورای محترم نگهبان برسد قطعا در دفاع از حقوق ایثارگران اقدام موثر را خواهند داشت.
با تشکر مجدد از مدیریت ایثارگر فاش نیوز
فاش نیوز عزیز اون روز روز خوشی برای ایثارگران نبود ماده 5 الحاقی به صورت کلی به کمیسیون برای بررسی ارجاع شد واقعا روز بدی بود
بند الف ماده 5 الحاقی در شرف حذف است ان هم به همت نماینده محترم رشت در شرف حذف است
متاسفانه این نماینده مجلس ازجنس ماست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بزرکترین آرزوی که دارم یک روز دره بنیاد شهید تخته بشه تا خیال همه ما راحت بشه وتا کمتر شاهد بی عدالتی ظلم وتبعیض باشیم چون بنیاد شهید شده بازی شطرخ ماز پله برای بعضی ها نان داره برای بعضی ها جهنم شده چه لزومی داره اینهمه بیت المال بین جند نفر تقسیم بشه سرمایه بعضی ها زیاد شده ولی ما فقط دشمن ما زیاد شده
باسلام خدمت اقایان فاش نیوز.خواهش میکنم ، بنده بعد ازا87ماه اسارت و15ماه حضوردرخط مقدم جبهه ودوبارمجروح شدن وبی سیم چی دسته پیاده درگروهان 111والان که جانبازه 55درصدهستم نمی دانم کدامیک ازقوانین که تصویب شده اجرامیشودبنده تقاضای برگشت بکارکردم بانک صادرات قبول نکرد! ماده 51که فوق العاده ایثارگری هست بعداز25سال ابلاغ شده که شامل حال بازنشستگان نمیشودایادولت ومجلس وقتیکه توان اجرای قانونی رانداردچراتصویب وابلاغ میکندفقط دربین قشراسیب دیده ازجنگ اختلاف انداخته الان دوستان کمتراز50درصدفکرمیکنندکه برای من وامثال من چه کرده است دولت. دوستان تاچندسال دیگراثری ازمانیست وخودبخودجانبازوخانواده شهیدمثل الان که رزمندگان وعزیزان زیر50درصدراحذف کردنندماراهم حذف خواهندکردایایک رزمنده جنگ که ماه هاوسالهادرجبهه بوده ارزش یک ورزشکارکه بانماینده اسراییل مسابقه ندادرانبایدداشته باشد؟جالب هست خودفلسطین ولبنان ووووواینکاررانکردند!ایایک جانبازه 25درصدبه اندازه یک فوتبالیست درجه 3دراین کشورونظام نبایدارزش داشته باشداین چه عدالتی هست؟ مگرتاالان فرزندکدام جانبازبالای 50درصدرادولت استخدام کرده یاچکاریکرده برای 70درصدها؟عزیزان فقط شعارهست اگربرطبق اسلام وقران وحتی مثل کشورهای اروپایی وووقانون درست اجرابشودازان فردی که یک روزیایکسال اسارت کشیده بایدحق وحقوقش اجرابشودولتی ها فقط حرف میزنند.بنده بامدرک دیپلم زمان طاغوت سال 70رفتم دربانک همان وامی که دیگرهمکاران گرفتند جهت خریدوتعمیرات بنده هم گرفتم ازمبلغ 18میلیون تومان6میلیون ان 4درصدکارمزدداردو12میلیون ان مثل دیگرهمکاران 12درصدمحاسبه شده والان یک اپارتمان درطبقه 4بدون اسانسوردرمنطقه شرق تهران ویک ماشین که قسطی ازبنیادگرفتم این کل سرمایه من هست. ایازیادهست اگربنده بجای 8سال اسارت دریک کارخانه شب وروزمشغول بودم الان این سرمایه رانداشتم پسرهم نداشتم که معاف بشودویاازدانشگاه استفاده کندفقط یک دختردارم که درسش تمام شده هنوزبنیادیک زنگ هم نزده ایایک کارمندصداوسیماکه تمام اقوامش رامببردسرکارماحرفی میزنیم یایک بازیگرنقش رزمندگان رانمایش میدهدودستمزدانچنانی میگیردماحرفی داریم یاخودمداح هاوقشرروحانیت وخودمسولین ازاضافه کاری وحق ماموریت وپاداش های انچنانی وووووووماحرفی داریم بهرحال دوستان اگرماخودمان به همدیگرانتقادکنیم دولت ومجلس بیشترسودمی کنندبجای طلب حق وحقوق نگویم چرابه فلان درصداین رادادنندبه ماندادنند.اول مطمعن بشویم بعدابازگوکنیم
جانبازان عزیززیر25درصدتاخودمان بفکرخودمان نباشیم هیچکس بفکرمانیست. برویم مجلس ودیداری بانمایندگان محترم مجلس داشته باشیم.تانریم هیچ اتفاقی در100سال آینده نخواهدافتاد.
شماره شناسنامه 1متولد1343 سربازژاندارمری جمعی گروهان مرزی دهلران محل خدمت جبهه جنوب غرب مدت خدمت در جبهه 23ماه شروع خدمت مرداد63 فعلابیکاردارای6نفرعایله ودارای سابقه 2بار سکته قلبی ایاازطرف دولت چیزی به من بدبخت تعلق میگیرد؟
شرم آور است که این سایت تیتر روز خوب میگذارد قوانینی که بوده را دوباره نوشتند وآقایون کف میزنند جالب است که فرزند جانباز 25 درصد امتیاز داره ولی جانباز زیر 25 درصد امتیازی نداره، آقایون سایت به شعور ما اینقدر توهین نکنید
بی حرمتی به خانواده شهداهم حدی داردبرادروخواهرشهداقبلافقط ازتسهیلات ناچیز5درصدی استخدام که آنهم درعمل اتفاق نمی افتادبرخورداربودندکم کم دولت ومجلس باترفندهای وتعاریف مختلف این قشرایثارگررااززمره ایثارگری خارج کردندکه باتصویب مصوبات اخیرهیچ گونه تسهیلاتی وحتی تسهیلات استخدامی نیزبه خانواده شهداتعلق نمی گیرد.
تصمیم بند (ب) مذکور تکرار بدبختی ها و سرگردانی هایی از بابت تامین صددرصد پوشش درمانی برای شاغلین توسط دستگاههای اجرایی مربوطه خواهد بود خود نمایندگان محترم مجلس در جریان هستند که در چند سال گذشته این مورد را دستگاههای اجرایی نتوانستند یا بهتر بگویم نخواستند اجراء کنند و با مکافات ها و بروکراسی ها و بدبختیهای فراوانی را به ایثارگران شاغل فراهم کردند بازهم تکرار ...
حال سوال اینجاست تکلیف درمان صددرصد پوشش بیمه ای و تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با کیه ؟ آیا بنیاد شهید متولی خواهد بود یا دستگاه اجرایی که از آنجا بازنشسته شده اند آنها که در گذشته زیر بار نرفتند و گفتند به ما کسی ابلاغ نکرده ووو ....
حال بهانه به دست بنیاد شهید افتاد و فورا" بازنشسته ها را حذف خواهد کرد و وقتی هم به دستگاه اجرایی خودمان که از آن بازنشسته شدیم مراجعه کنیم خیلی راحت خواهند گفت شما بازنشسته شده اید و تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته اید بروید آن سازمان ؟ وقتی به سازمان تامین اجتماعی مراجعه میکنیم خواهند گفت ما دولتی نیستیم که دستگاه اجرایی باشیم وووو ...
خلاصه بقول معروف خر بیار و باقالی بار کن
ما میمانیم و بلاتکلیفی بمدت نامعلوم ...
تکرار میکنم چرا قانونگذار حرفی از بازنشستگان نزده است ؟؟؟
بازهم سند راهبردی باید توسط دولت تصویب شود ؟!!!

این سند که تیر ماه 94 به تصویب رسیده بود ، دیگه چرا ؟ چون وقت جمع اوری اطلاعات رزمندگان را ندارید فعلا توپ را انداختید توی زمین دولت ، تا شاید وقتی دیگر.....
اگه امضای الکترونیکی هم جمع بشه هیچ فاییده ایی نداره.وایی اگه مجلس بعدی رو کار بیاد
با چه رو ایی تیتر این خبر روز خوب برا اقشار مختلف ایثارگران گذاشته شده؟
عوامل فاش نیوز این همه نظر آیا رسیدگی هم میشه؟
تنها راه فقط برداشتن درصد جانبازی و استفاده تمام جانبازان از امتیازات و خانواده هاشون هست مانند تمام کشورهای پیشرفته که تمام رفته به جنگهاشون از همه امتیازات استفاده میکنند البته ما به اونها کافر میگیم وهیچکدومشون هم داوطلبانه به جنگ نرفتند وحقوقهای بسیار بالا دریافت میکردند
بند ج ماده ۵ الحاقی و ارزش قائل نشدن برای جانبازان زیر ۵۰ درصد لکه ننگ دیگری بر نمایندگان بیشتر ب اصطلاح ایثارگر مجلس هستش، کمیسیون تلفیق نمیذاره همچین اتفاقی بیفته چون در تضاد با قانون جامع ایثارگری ست که در برج ۱۰ سال ۹۱ به تایید تشخیص مصلحت نظام رسیده و تا ۴ سال لازم الاجراست، پس قانونا تا دی ماه امسال مصوبات قبلی به قوت خود باقیست فقط بی کفایتی نمایندگان ثابت شد . متاسفم
پس این جانبازان زیر 25% چ کار کنند مگه اینا جز این مملکت نیستند
همه ی فکرتون شده بالای 25% خواهشا فرق نزارید.کسی ک 25ماه مردانه تو جبهه برای مملکت ایستادگی کرده با 10% جانبازی هیچ کس اهمیتی بهش نمیده لطفا برسی کنید
من جانباز 15درصد خانواده شیهید با سی و سه سال سابقه بسیجی خطوط مقدم و مشارکت در بیش از هشت عملیات بزرگ حالا فهمیدم که فقط یک وسیله بودم و الان تاریخ مصرفم تمام شده قول قرار های دولت فقط سرکاری وسلام به هیچ کس اعتماد ندارم همه فقط زر زیادی میزنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi